ABC е само на задно. Ако е 4Мatic е въздушно.
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#21301
Posted 01 May 2017 - 11:56
#21302
Posted 03 May 2017 - 14:10
Вчера светна лампиона за проблем с акумулатора.Зарежда добре.Давам на контакт и сваля на 9 волта.Днес не можа да запали.Купих нов с експресна доставка.Куриера като видя мерцедеса остави акумулатора и казва че продавача не носи отговорност за щети при смяната?!?!?!
Казвам му че той е куриер и не носи никаква отговорност и защо въобще ми го казва.
Беше гаден ирландец...говорят по- зле от индийците
Та....казва че трябвало да закачам още един акумулатор?
Защо? Малкия не е ли точно за тази цел?
Казвам му че той е куриер и не носи никаква отговорност и защо въобще ми го казва.
Беше гаден ирландец...говорят по- зле от индийците
Та....казва че трябвало да закачам още един акумулатор?
Защо? Малкия не е ли точно за тази цел?
Edited by Linkestis, 03 May 2017 - 14:12 .
#21303
Posted 03 May 2017 - 14:27
Малкия ти храни допълнителните функции, които не са от първостепенна важност за колата.
Иначе почти съм сигурен, че е добре да се смени със Стар диагноза, но моя не си го сменях аз.
Edited by vonko1988, 03 May 2017 - 14:27 .
#21304
Posted 03 May 2017 - 14:29
Пътна помощ в Лондон,смяна в сервиз без букната дата и диагностика.нещата отиват в депо за скраб
Edited by Linkestis, 03 May 2017 - 14:37 .
#21305
Posted 03 May 2017 - 15:43
Не е толкова сложно, аз преди врем го направих така:
Мненията са противоречиви, един познат, който работи в БС ми каза, че може да се смени и без втори акумулатор, те така го правели, но пък на много други места четох, че има риск да изгори релето, за това не рискувах.
Мненията са противоречиви, един познат, който работи в БС ми каза, че може да се смени и без втори акумулатор, те така го правели, но пък на много други места четох, че има риск да изгори релето, за това не рискувах.
#21306
Posted 03 May 2017 - 18:28
Забравих...всичко е ток и жица
#21307
Posted 03 May 2017 - 20:07
чудесно !Забравих...всичко е ток и жица
ще споделиш ли дали са ползвали резервен акумулатор от пътната помощ при смяната.
Edited by cyberpig1, 03 May 2017 - 20:08 .
#21308
Posted 03 May 2017 - 20:19
Изчаках жена ми да се върне и ползвах нейният като втори както е горе на снимката.Хвана ме шубето да си правя експерименти...достатъчно са я наблъскали с електроника
Edited by Linkestis, 03 May 2017 - 20:20 .
#21309
Posted 04 May 2017 - 20:41
#21310
Posted 04 May 2017 - 21:14
1.2 според шублер, но предполагам е равно на 1мм2, понеже е многожилен.
#21311
Posted 04 May 2017 - 21:19
Тук четох за сеченията
http://www.eltro-bg.com/articles_4.htm
Към 1,5мм2 ме влече.
Какво значение има това, че е многожилен?
#21312
Posted 05 May 2017 - 00:40
интересна статия, има логика.
Така поставено, че 1.13 = 1мм2, твоя кабел ми отива по-скоро на 0.75мм2.
Като е многожилен имаш загуби м/у жилата. Ако беше масивен кабел d=1.2, то бих го приел за s=1мм2, но многожилен d=1.2 е по-скоро = d=1мм2 едножилен, което според линка ти, има сечение .75мм2.
#21313
Posted 05 May 2017 - 10:47
Снощи поръчах 1.5mm2.....
След като диаметъра го изкарахме 1,2мм, гледайки таблицата реших да взема по-дебеличка жица,
защото четох, че няма проблем, ако сечението е по-голямо, но има проблем, ако е по-малко.
#21314
Posted 06 May 2017 - 12:19
Смята се радиуса на квадрат, по 3,14
Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
#21315
Posted 06 May 2017 - 12:24
Колеги имам въпрос към запознатите. Цлк 208 м11.982 мотора на Стар ми показа проблем с някаква водна помпа, която въртяла някакъв др кръг за допълнително загряване или там нещо си. Не била тази главна водна, така да се изразя..много ме озадачи това. Не знаех че има такова нещо. Някой колега с инфо да сподели.
Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users