Http://www.protint.bg
Тоз пич е добър
Един приятел си прави 204ката там и остана доволен. А той е педант.
Публикувано 22 октомври 2016 - 21:14
Http://www.protint.bg
Тоз пич е добър
Един приятел си прави 204ката там и остана доволен. А той е педант.
Публикувано 23 октомври 2016 - 06:09
Публикувано 23 октомври 2016 - 09:23
Публикувано 24 октомври 2016 - 23:10
Момчета и момичета някой да има излишна топка за селектора на E-klasse случайно ,почерпката ще е приготвим.
Публикувано 30 октомври 2016 - 09:00
Публикувано 30 октомври 2016 - 09:59
Публикувано 30 октомври 2016 - 16:50
Бърз въпрос - възможно ли е от лош акумулатор да свири ремък винаги почти точно определено време?
И как да разбера дали някой акумулатор е започнал да умира?
Публикувано 30 октомври 2016 - 22:32
няма никаква логика
Публикувано 31 октомври 2016 - 17:47
Ремък свири щото е заминал или не е натегнат достатъчно.
За акумулаторите има едни машинки - мултицет им викат
Публикувано 31 октомври 2016 - 18:41
Акумулаторът колко волта е нормално да показва след 1 нощ престой?
Колкото до свиренето на ремъка - четох, че било възможно, ако акумулатора е пред заминаване.
Ремъкът е нов, натягах го няколко пъти. Всички ролки са изправни, ролката на алтернатора се върти без усилие.
Сутрин точно определено време свири. Ако тръгна без да изчакам да се успокои - направо пищи и хората по тротоарите се стряскат.
Видимо всичко е наред, но явно определено има някакъв проблем.
Публикувано 31 октомври 2016 - 18:57
Публикувано 31 октомври 2016 - 19:03
колата пали ли сама без да и даваш ток? свети ли ти акумулаторчето докато свири ремъка?
Пали сама съвсем нормално. Свиренето леко се увеличава, като пусна фаровете.
Снощи мерих с мултицет след 2 дни престой и показваше 12,7v.
Не мога да локализирам проблема и направо откачам. Накрая ще се наложи да ходя в сервиз.
Публикувано 04 ноември 2016 - 16:03
Нормален ти е акумулатора 12,5-13V e OK. Ако така държи и след седмица без да си го карал нямаш грижи.
Относно свиренето проблема е друг - за съжаление нямам идея. Ремък свири при приплъзване - не натегнат ремък или пък затегнала ролка, обтегач или нещо от сорта.
Ходи при чичо ДОК. Ако се чудиш къде може да отскочим до един пичага да погледне.
Публикувано 04 ноември 2016 - 16:08
За моя акумулатор ми го мери един вика има още живот, но е на 50 % мощност... Аджеба как да го разбирам това?
Публикувано 04 ноември 2016 - 17:38
Нормален ти е акумулатора 12,5-13V e OK. Ако така държи и след седмица без да си го карал нямаш грижи.
Относно свиренето проблема е друг - за съжаление нямам идея. Ремък свири при приплъзване - не натегнат ремък или пък затегнала ролка, обтегач или нещо от сорта.
Ходи при чичо ДОК. Ако се чудиш къде може да отскочим до един пичага да погледне.
Ами поръчах обтяжна ролка, за да я сменя профилактично, и без това е на 175 000км. Пък и ремъкът се е протрил отгоре, а единственото място, където нещо има контакт с него отгоре е при обтяжната ролка. Иначе още преди я свалях и си се въртеше свободно и затова доскоро я бях изключил, като възможен проблем, но пък може да прави проблем само, когято е натиснала ремъка и е под някакво напрежение....
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни