ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24116 replies to this topic
#20251
Posted 28 May 2015 - 23:57
всеки може да си прави каквото иска, стига да има кой да го купува
#20252
Posted 29 May 2015 - 09:15
Силно се съмнявам МБ да ги правят тия парфюми - по-скоро ги поръчват някъде
#20253
Posted 29 May 2015 - 09:23
На Рефан
#20254
Posted 29 May 2015 - 09:28
Естествено,дето се вика те колите си не правят та парфюми ли В смисал една голяма част от такъв голям и комплексен продукт (автомобила,както и много други неща) отива на подизпълнители в цял свят ,после качествен контрол и сглобяват. Реално големите компании си продават марката и проекта .Това е най-сладката работа-интелектуалния труд.Бях чел някъде себестойноста на часовника на Apple май, а продажната цена е 400-500%. За кво им е да го произвеждат и да се занимават.Поръчват и после само продават като голямата печалба е в тях... Така поне си мисля аз де,може и да не съм прав.
#20256
Posted 29 May 2015 - 12:09
зат'ва си карам тихичко мерцедеса и не се заяждам когато не съм въоръжен
#20257
Posted 29 May 2015 - 12:35
Аз силно се "загледах" в 2 мъжки, но са отчайващо нетрайни и след няколко теста се отказах да купувам. Този траен ли е?
Ами, аз го купих от позната, която е управител на склад на фирма вносител на парфюми.Тази фирма единствено снабдява магазините в моловете и не продава на дребно. Мисля, че е траен . Но аз купих тестеp, който е по-концентpиpан.
Силно се съмнявам МБ да ги правят тия парфюми - по-скоро ги поръчват някъде
Да, поръчани са и се пpавят от дpуг пpоизводител, много известен, но забравих кой беше.
#20259
Posted 29 May 2015 - 14:11
зат'ва си карам тихичко мерцедеса и не се заяждам когато не съм въоръжен
Туй не съм аз...
Винаги съм с Глок-а на кръста бай дъ уей
#20260
Posted 29 May 2015 - 15:36
всеки може да си прави каквото иска, стига да има кой да го купува
Не съвсем, има златни правила на маркетинга, които могат да се огъват, но не трябва да се прегазват.
Естествено,дето се вика те колите си не правят та парфюми ли В смисал една голяма част от такъв голям и комплексен продукт (автомобила,както и много други неща) отива на подизпълнители в цял свят ,после качествен контрол и сглобяват. Реално големите компании си продават марката и проекта .Това е най-сладката работа-интелектуалния труд.Бях чел някъде себестойноста на часовника на Apple май, а продажната цена е 400-500%. За кво им е да го произвеждат и да се занимават.Поръчват и после само продават като голямата печалба е в тях... Така поне си мисля аз де,може и да не съм прав.
Така е, но е значително по-сложно, особено при продукти като автомобили. В смисъл концептуално е правилно, но е много наивно да се приеме просто така.
Маржът на автомобилите далеч не е огромен, противно на очакванията на повечето хора, с които съм го обсъждал.
Залозите са огромни, инвестициите също и един кофти продукт може да съсипе автомобилен производител, което се е доказвало многократно.
#20261
Posted 29 May 2015 - 15:39
Инвестицията в машина за пуканки и за самите пуканки, не е като да направиш лош автомобил и просто да смениш пуканките
#20262
Posted 29 May 2015 - 16:07
Маржът от продажба на самия автомобил не е голяма. Това се очаква, а освен това се разделя от допълнителни делби от търговци и представители. Но виж, печалбата от резервни части, обслужване и сервизна дейност е друга бира .....
#20263
Posted 29 May 2015 - 16:25
Но и там има уловка, която обуславя високата цена на някои части. Производителите, които оперират на европейския пазар са длъжни да поддържат складова база от части за всичките си модели, за период от време. Ако не бъркам, минимум 20 години на модел.
Т.е. те трябва да могат да доставят всяка част, която е възможно да бъде поръчана за всеки един модел и негова вариация, за период от 20 години от началото на моделната гама.
Иначе... лошо за тях
Сега нека си представим какви технологични, складови, логистични, IT и подобни разходи носи в себе си.
Затова доста често ги псуваме как е възможно една пластмасова кора да е 50-200-400лв... но... си има обяснение
#20264
Posted 29 May 2015 - 18:38
"Така е, но е значително по-сложно, особено при продукти като автомобили. В смисъл концептуално е правилно, но е много наивно да се приеме просто така.
Маржът на автомобилите далеч не е огромен, противно на очакванията на повечето хора, с които съм го обсъждал.
Залозите са огромни, инвестициите също и един кофти продукт може да съсипе автомобилен производител, което се е доказвало многократно."
Така е просто го дадох за пример. Идеята ми беше ,че колите като едни огромни и комплексни проекти да се изпълнят бързо и пуснат на пазара една компания не може да си произведе всичко ами залага на подизпълнители. Примерно уплътнения на врати за доста немски автомобили се правят в Стара Загора (Стандарт профил май беше), в София в Джонсън български екипи правят мултимедия и разни други неща за автомобилната промишленост. Списъка е безкраен и като цяло си взимаш немска кола,но една част от нея не е правена или мислена от немци. И добре че е така,че сме живи умрели без чужди фирми и инвестиции...
#20265
Posted 29 May 2015 - 19:40
Дамският парфюм не е траен..аз си го държа в работата.. заедно с този на Мадона...още не са ми ги откраднали.. значи не струват
Съгласна съм, че е по-редно да се съсредоточат върху автомобили .. и музика
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users