Ти пък кой си?
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#20146
Posted 29 April 2015 - 20:30
#20147
Posted 30 April 2015 - 13:55
Ми едно там.. такова.. ъмм... сеш се Полезно закопаемо
Edited by Kotitu, 30 April 2015 - 13:55 .
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#20148
Posted 30 April 2015 - 14:19
#20149
Posted 02 May 2015 - 09:05
Уважаеми колеги и колежки ,понеже снощи се разяри страхотен спор ,а преди в Трявна ,пак бе започнат такъв ,та се чудя аз ли не съм добре с главата и реших да ви попитам: Кои са по-добри шофьор "професионалните" или "любителите"??? Аз все съм си мислел ,че няма място за спор ,но явно само аз така си мисля... Аз от своя страна ,за да не изреждам какво съм карал и къде ,само ще споделя ,че от момента в който се качих да карам камион ,цялото ми поведение на пътя се промени КОРЕННО и целия ми поглед върху движението по пътищата , обаче все се намират едни хубавци да спорят с мен ,че тия с баничарките ,бмв-тата и други сходни леки МПС са по-внимателни , по-добри ,по по не знам си кво... Та я се изкажете и вие по въпроса ,като само ще замоля тези които пишат да кажат от кои са (любители или слаби шофьори
NO PAIN - NO GAIN!
#20150
Posted 02 May 2015 - 09:08
Аз не знам кои са по-добри, но знам че докторите са много зле. Не знам защо, но са мнооого зле
#20151
Posted 02 May 2015 - 09:32
С уговорката, че не става въпрос за писта и професионални състезатели и споделям личната си гледна точка, без да се обижда никой
Разбира се, че професионалните (камионджиите), в по-голямата им част. Но между тях също има страшни кавали, познавам няколко, които като се качат на кола и карат като откачени. Т.е. слизат от камиона, качват се на нещо 200ина коня и се превръщат в Хуан Пабло Монтоя. Докато никой не оспорва уменията им, то малките жестове и подсказвания към другите участници за глупостта, която ще направят, липсват на 100% и буквално ти идват изневиделица.
Нещо от типа: "по цял ден се съобразявам с тъпотиите ви, "гадни, жалки шофьорчета на еднотонови колички с 2 оси, сега ще видите колко съм велик!"
Нормалните шофери, има си много добри м/у тях, които наистина мислят, имат инстинкти и голяма доза опит... както и има невероятни червеи.
Професионалистите допускат грешки по инерция. Т.е. не защото не знаят, не могат или нямат опит, просто се случва, когато си много добър в нещо, да сгавиш с нещо елементарно.
Аматьорите допускат грешки от незнание, несигурност и неопитност...
#20152
Posted 02 May 2015 - 10:12
това си е спор за маса, в интернет е скучно...
#20153
Posted 02 May 2015 - 10:48
Цитирам учебно помагало за ръководител на транспорт:
Кое отличава водачите професионалисти от другите водачи:
- На първо място съзнавайки по-голямата отговорност ,която носят,превозвайки хора и товари,както и това, че управляват автомобил,който най-често е чужда собственост ,те внимават повече
-На второ място ,те имат по-голяма практика и опит. Многобройните ситуации ,в които попадат всекидневно ,са развили утях професионализъм. те са по-предвидливи ,когато управляват автомобила, което означава, че по-рядко допускат да попаднат в аварийна ситуация. Това е една общя констатация за водачите професионалисти. Все пак хората не са с еднакви възможности - някои са по-умели и по-уверени от другите ,друго имат по-бързи реакции, трети по-леко понасят умората и т.н.Много изследвания са показали ,че психологическите качества на отделния индивид предопределят различна защитност от аварии
-.......
Изброените по-горе фактори са потвърдени и от практиката ,а именно ,че водачите ,превозващи хора и товари , катастрофират много по-рядко. Статистиката показва, че най-честата причина за ПТП при тях са техническа неизправност или преумора от продължително управление на МПС. и т.н.
NO PAIN - NO GAIN!
#20154
Posted 02 May 2015 - 12:24
Повечето от вас знаете какво работя ..., та погледнато чисто статистически, професионалните шофери са повече от два пъти по-ниско рискови от любителите. Отнесено в числа, каско-то на камиони, спрямо автомобили е над два пъти по-евтино, щото имат толкова пъти по-малко щети, с уговорката, че всичко е относително...Но тези премии и числа ги смятат едни хора, които отчитат вкупом много рискове.
Така че, аз съм съгласен с Хари
#20155
Posted 02 May 2015 - 14:01
Начи, и аз да се изтропкам по темата като професионален аматьор
Повечето пъти карам след работа, едвам гледам, реакции като на настъпан охлюв и бесни музики в купето.
НО безаварийно стигам докъдето съм тръгнал поради дълбоката си убеденост, че зад завоя ме дебне ром в Кадет.
Като се имат предвид годинките на возилото - опитвам се да очаквам във всеки един момент да ми скърши биела, да ми хлопне окачването, да ми лумне пожар и тн (все хубави работи). И така, подготвен да изскачам с пожарогасител, стиснал ръчна спирачка и въртейки ключа на запалването, карам като дивак !
RWD rulez :P
ПП Модерите или чичко админ да помислят за нова значка "Луд та му/й е лесно". Може да има много наградени
Edited by Kotitu, 02 May 2015 - 14:04 .
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#20156
Posted 02 May 2015 - 14:46
Шофьор и курва се раждат такива,не се става.
Или го можеш или не го можеш.
Не хапи този,който може да те изяде.
#20157
Posted 02 May 2015 - 15:49
Слава Богу, шофер се става по-безболезнено
Edited by drjivago, 02 May 2015 - 15:50 .
#20158
Posted 03 May 2015 - 08:17
Не съм от много добрите шофьори, освен това съм един проС счетоводител, но имам поглед върху шофирането на професионалните шофьори и според мен те са ПО-добрите на пътя. Те, дори и на лек автомобил да се качат, както казва Хари, имат друг поглед на пътя - внимателни, предвидливи, колегиални. Но наистина и от тях има дървари :-)
#20159
Posted 03 May 2015 - 08:59
То всяко стадо си има черна овца нали знаеш Ясно е ,че има хора с В категория ,които са отлични водачи и хора с всички буквички ,които са срам за думата шофьор.
NO PAIN - NO GAIN!
#20160
Posted 03 May 2015 - 10:13
Хари, като бяхме в Трявна, това се опитахме да ти обясним. Има доста плява сред професионалните шофери. А още по-големия проблем е, че тази плява са именно от тези които карат основно из града.
Иначе е безспорен факт, че мисленето и реакциите, и вижданията за случващото се на пътя са различни при професионалните шофьори.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users