ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#19996
Публикувано 29 декември 2014 - 14:06
Абе Колеги, чета в БМВ форума за някакви шперове диф дето слагат на БМВ-тата, има ли такова нещо за Мерцедес?
#19997
Публикувано 29 декември 2014 - 14:19
ASD има го при Мерцедес от 1981г. -горе долу. НО на нито един съвременен лек автомобил не се монтира! Не бмв не ауди не каквото и да е ,това е механичен блокиращ се диференциял (повишава налягането на маслото и блокира завъртането на двете колела) в последствие се оказва доста ,скъпо ,непрактично и се минава на вариянта ASR при който блокирането на колелото се осъществява посредством спирачния апарат и се губи удоволствието от шофирането ,както и ефекта на ауспешния дрифт. Та ако питаш може ли да си монтираш такъв на 210-ката отговора е НЕ ,а в същия форум можеш да прочетеш и за заварка на диф-ове , което е изключително опасно при каране извън писта и не бих искал да се движа около такива индивиди!
Този пост е редактиран от ХаPu: 29 декември 2014 - 14:20
NO PAIN - NO GAIN!
#19998
Публикувано 29 декември 2014 - 17:17
Цял ден Гаранционния Фонд си бъркат в г.за, няма Гражданска отговорност, зелена карта...нищо, хората не могат да заминат да празнуват заради тези И.ДИОТИ.....
#19999
Публикувано 29 декември 2014 - 20:07
какво общо има гаранционният фонд?
#20000
Публикувано 29 декември 2014 - 21:36
Всяка полица се валидира там преди разпечатване. Косата ми побеля днес.
#20001
Публикувано 29 декември 2014 - 22:56
ае, какви са тия значки бре :D
#20002
Публикувано 29 декември 2014 - 23:15
Медали за храброст
#20003
Публикувано 30 декември 2014 - 11:19
Всъщност последните нормални БМВ-та, които можеш да намериш със фрикционен шпер, са Е36. След това (и преди всъщност) има Виско-шперове, които са нещо много интересно. Обикновено на IX моделите.Абе Колеги, чета в БМВ форума за някакви шперове диф дето слагат на БМВ-тата, има ли такова нещо за Мерцедес?
http://shop.quaife.c...pe=16&vehicle=4
Добрата новина е, че срещу около 1000 паунда за части, можеш да монтираш на всеки по-нормален Бенц, нещо което им се е досвидяло да сложат във фабриката. И не, няма да ти пречи нито на системите, нито на нищо.
Но ще се наложи да се научиш да караш отново. Има разлика да караш кола с шпер и без. Има и разлика м/у самите шперове. Общо взето все едно току що си се качил в колата за пръв път.
#20004
Публикувано 30 декември 2014 - 12:53
Аз попрочетох във форума това е голяма заигравка. Според теб може ли да се сложи шпер на w208. Ти със шпер ли караш E36-цата. Започват да ми липсват БМВ-тата, преди карах Е36 , а после Е39 е няма такава готина кола особено на сняг, с Мерца някак си не е същия фън. Преди с w210-та пробвах един завой на сняг дето с Е39-ката го пързалях перфектно с висока скорост и щях да се отрепя
Този пост е редактиран от ///sasho: 30 декември 2014 - 12:57
#20005
Публикувано 30 декември 2014 - 17:04
Не, все още е с отворен. Бях залитнал да конвертирам моя в 40% шпер, че моята е 323ти и е с голямо прасе от Е30 (същият като на М3 и на Z3M), но налях парите за глупости в кола на жената...
Ако има парт номер на Quaife за 208 с твоя тип диф, може и да стане.
Трябва да видиш колко различни дифа са при 208 като габарит и предавателно число. Едва ли са много. После поръчка, разглобяване, сглобяване, нови семеринги, ала бала... Познавам човек, който само дифове прави. Няма страшно там,
Е36ицата откровено ме плаши. Много съм се разлигавил покрай 90ката. То не може да усетиш почти, че е със задно. Минава си като пич по всякакъв сняг.
Е36 си се хлъзга, иска да я контролираш, но е много весела кола Сигурно съм спал с голяма усмивка на лицето като се прибрах от нощното каране.
210 има много особено поведение, на мен не ми допада.
208 обаче е страхотна за зимно каране. Много готино се караше зимата.
Като цяло 208 и 209 платформите са страхотни. Предполагам и 204, но не съм карал малко по-просташки такава.
На 170 шасито съшо е интересно, но със затворен таван се променяше разпределението на теглото и ставаше по-тегава за хамалогии. При свален таван е точно 50 на 50%.
Интересно как няколко процента разлика в тежестта м/у мостовете има огромно влияние над поведението на кола.
Ако има парт номер на Quaife за 208 с твоя тип диф, може и да стане.
Трябва да видиш колко различни дифа са при 208 като габарит и предавателно число. Едва ли са много. После поръчка, разглобяване, сглобяване, нови семеринги, ала бала... Познавам човек, който само дифове прави. Няма страшно там,
Е36ицата откровено ме плаши. Много съм се разлигавил покрай 90ката. То не може да усетиш почти, че е със задно. Минава си като пич по всякакъв сняг.
Е36 си се хлъзга, иска да я контролираш, но е много весела кола Сигурно съм спал с голяма усмивка на лицето като се прибрах от нощното каране.
210 има много особено поведение, на мен не ми допада.
208 обаче е страхотна за зимно каране. Много готино се караше зимата.
Като цяло 208 и 209 платформите са страхотни. Предполагам и 204, но не съм карал малко по-просташки такава.
На 170 шасито съшо е интересно, но със затворен таван се променяше разпределението на теглото и ставаше по-тегава за хамалогии. При свален таван е точно 50 на 50%.
Интересно как няколко процента разлика в тежестта м/у мостовете има огромно влияние над поведението на кола.
#20006
Публикувано 31 декември 2014 - 00:32
Днеска за първи път провах 208-цата да се пързалям на сняг. Страхотно поведение и невероятен фън, нищо общо с това недоразумение w210 на сняг. Връща ме в годините когато карах БМВ на сняг.
Този пост е редактиран от ///sasho: 31 декември 2014 - 00:34
#20007
Публикувано 02 януари 2015 - 21:51
Една тема днес ми оправи настроението. Авторът заслужава поздравления
#20008
Публикувано 02 януари 2015 - 23:44
)))))))). коя ли ще е ?
Този пост е редактиран от cyberpig1: 02 януари 2015 - 23:44
#20009
Публикувано 03 януари 2015 - 07:40
Въпросната тема беше меко казано несериозна Автора и явно не подбира особенно
NO PAIN - NO GAIN!
#20010
Публикувано 03 януари 2015 - 16:21
Подбира, подбира, трябва да отговарят на определен критерий
8 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 8 гости, 0 анонимни