Павка немоем ти смогнем на плюсове бре човече.
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#16351
Posted 02 April 2013 - 14:35
#16352
Posted 02 April 2013 - 14:45
но и на мен ми е интересно каква е тезата на Богомил.
Тезата е една и не е само моя. Дано дойде деня, в който стане ясна и да се разбере от повечето фенове на Марката. Тогава всичко ще стане от само себе си без да е нужно да пишем, "Как да се случи обединението?".
Драстиии
Пешо, голям си !
Edited by Богомил, 02 April 2013 - 14:49 .
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#16353
Posted 02 April 2013 - 15:02
Е на мен не ми е ясна тезата все още...
Аз си пиша тук, член съм на клуба, мога да си ходя до музея, правил съм го, чувствам се част от голямо общество... аз проблеми от тази гледна точка нямам... тъпо ми е, че хората се делят, но ми е трудно да пиша в 1000 форума, а и не разполагам с толкова свободно време...
Та, къде е проблемът? Кой какво го боли, дето е чак такава тайна, че не успях да я разбера за 3-4 години, може и повече, не ги броя.
Аз си пиша тук, член съм на клуба, мога да си ходя до музея, правил съм го, чувствам се част от голямо общество... аз проблеми от тази гледна точка нямам... тъпо ми е, че хората се делят, но ми е трудно да пиша в 1000 форума, а и не разполагам с толкова свободно време...
Та, къде е проблемът? Кой какво го боли, дето е чак такава тайна, че не успях да я разбера за 3-4 години, може и повече, не ги броя.
#16354
Posted 02 April 2013 - 15:18
Никога не съм търсил конфронтация, а напротив давал съм всичко от себе си за Марката!
Тук в този форум - клуб, има неписани правила, които се знаят от повечето ползватели. Заради тези "правила" се махнаха доста хора, но виждам, че духа вятъра на промяната в правилната посока и това е добре.
Edited by Богомил, 02 April 2013 - 15:19 .
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#16355
Posted 02 April 2013 - 15:21
Е на мен не ми е ясна тезата все още...
Аз си пиша тук, член съм на клуба, мога да си ходя до музея, правил съм го, чувствам се част от голямо общество... аз проблеми от тази гледна точка нямам... тъпо ми е, че хората се делят, но ми е трудно да пиша в 1000 форума, а и не разполагам с толкова свободно време...
Та, къде е проблемът? Кой какво го боли, дето е чак такава тайна, че не успях да я разбера за 3-4 години, може и повече, не ги броя.
От моя гледна точка:
Когато някой реши, че е по-умен, хитър или предприемчив, решава да вземе от общото и да го направи свое. Абе можеща нация ама най-много ни бива да правим мърсотии.
#16356
Posted 02 April 2013 - 15:21
Е на мен не ми е ясна тезата все още...
Аз си пиша тук, член съм на клуба, мога да си ходя до музея, правил съм го, чувствам се част от голямо общество... аз проблеми от тази гледна точка нямам... тъпо ми е, че хората се делят, но ми е трудно да пиша в 1000 форума, а и не разполагам с толкова свободно време...
Та, къде е проблемът? Кой какво го боли, дето е чак такава тайна, че не успях да я разбера за 3-4 години, може и повече, не ги броя.
Проблемът е, че колкото по-малка е групата, толкова по-голям ти изглежда ....Мерцът. Съответно и ти.
Жалко е, но средно статистически половината човечество са с по-малки....Мерцове...та оттам и причината за проблемите, които те създават.
#16357
Posted 02 April 2013 - 15:21
Задръжте за момент да видите един идИот какви ги върши.
Басии и пича
Edited by Batev, 02 April 2013 - 15:22 .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#16358
Posted 02 April 2013 - 16:13
Никога не съм търсил конфронтация, а напротив давал съм всичко от себе си за Марката!
Тук в този форум - клуб, има неписани правила, които се знаят от повечето ползватели. Заради тези "правила" се махнаха доста хора, но виждам, че духа вятъра на промяната в правилната посока и това е добре.
Радва ме, че бутаме нещата в правилната посока, поне за мен, тази мисъл ми помага да си оправдавам инвестираното време във форума.
Но, честно ти казвам човек, не разбирам кои са тези неписани правила и защо са се махнали толкова много хора.
Това е виртуално общество... нали това е идеята на форумите. Някакви хора се обединяват около някаква идея... Какво толкова имат да делят?
За пример... какво имам да деля аз с някой друг от форума? Или примерно ти?
Като си купих първият Мерцедес попаднах на другия форум с многото букви в домейна. Пописах малко там, не ми допадна интерфейса, не ми допадна и липсата на лаф-моабет, преместих се тук и така си останах. За времето прекарано там, не се запознах с нито един човек. Тук нещата не стояха така.
Та все още ми е мътна цялата тази конспирационна теория. Хубаво, явно се е случило нещо в миналото, аз не се имам за много глупав човек, за толкова години, ако още витаеха призраци, щях да усетя. Понеже досега никой не ми е казал "Духът на великите шамани каза да не правиш това, а да ходиш да... (произволен глагол)", аз считам че това нещо е останало или не в историята и е в миналото. case closed, животът продължава.
#16359
Posted 02 April 2013 - 16:42
даам...
#16360
Posted 02 April 2013 - 18:03
абе форуми моруми да си чувстват чувствата , рошене давай още такива клипове , че направо се пръснах от смях
+1
Умрях от смях и то на работата . Добре че съм сама в стая.
#16361
Posted 02 April 2013 - 18:16
ето още
Edited by drjivago, 02 April 2013 - 18:23 .
#16363
Posted 02 April 2013 - 20:49
Как ритна голфъра
#16364
Posted 02 April 2013 - 21:02
От моя гледна точка:
Когато някой реши, че е по-умен, хитър или предприемчив, решава да вземе от общото и да го направи свое. Абе можеща нация ама най-много ни бива да правим мърсотии.
E те тва е цЕлата истина, аз съм регистриран от 2006-та, и помня как алекс дръпна форума изпод краката на основателите му, после изгонен открадна форума, и се появи се този.....след това мистер джитка, а сега разбирам , че и бого си е направил частна фирмица..... Как не ви е срам всички горепосочени?!?!?! всеки иска пари от банерчета.... БМВ, VW, OFFroad са на светлинни години пред нас ( имам впредвид пред всички 4..... забележете цели 4 форума на МБ)..... Lada forum са по напред бре - засрамете се! на среща са по минимум дваЕСЕ сделани в СССР. А ние?!?!? Горди собственици на трите лъча пишем в четири форума, щото сме по напред от всички други и освен всичко имаме И повече форуми за изява. Не обвинявам нито един потребител на, който и да е форум. За мен за тази гореописана жалка истина са виновени Алекс, мистер джитка, от днес вече и Богомил ( тъй като сега разбрах за новия форум) както и всеки следващ, който прави нов МБ форум (явно ще има и други) . Светльо каза много удачно и по накратко, това , което мисля. Богомиле, не ми отговаряй , защото не мисля да чета повече.
Edited by Мишо, 02 April 2013 - 21:05 .
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#16365
Posted 02 April 2013 - 21:20
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users