ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#15661
Posted 27 December 2012 - 16:57
Пушка проблема с падащото огледало отзад за пасажера може да се реши за 40 лв ако искаш и комплект двете 70лв.
Праговете предполагам отпред са ожулени и отдолу от към гумите жълтенее нещо пластмасата.Правиш боя за 5 лв и казваш да ти сложат малко лак в нея и тампонираш само ожуленото и става не си личи.
За щората провери окабеляването и дали е щракната буксата на копчето добре.Друго не ми иде на ум.
Работа за 2 час са ти проблемите.
Праговете предполагам отпред са ожулени и отдолу от към гумите жълтенее нещо пластмасата.Правиш боя за 5 лв и казваш да ти сложат малко лак в нея и тампонираш само ожуленото и става не си личи.
За щората провери окабеляването и дали е щракната буксата на копчето добре.Друго не ми иде на ум.
Работа за 2 час са ти проблемите.
#15662
Posted 27 December 2012 - 17:03
Ами аз го изхвърлих това огледало. То се омаза яко и това нямаше махане ни от огледалото, ни от ръцете ми.
Праговете точно както казваш са олюпени. Предполагам от камъчета.
За щората и аз си мисля,че това е проблема, ама все не се престрашавах да махам махагона, за да не го прецакам,
но откакто гледах темата на бат Анди съм се навил да го махам.
Праговете точно както казваш са олюпени. Предполагам от камъчета.
За щората и аз си мисля,че това е проблема, ама все не се престрашавах да махам махагона, за да не го прецакам,
но откакто гледах темата на бат Анди съм се навил да го махам.
#15663
Posted 27 December 2012 - 18:30
Пушка чети внимателно.....
Махагона се маха елементарно и без последствия.Предполагам си с този на две части дето е.
Отваряш пепелника щракаш да излезе тръскалника .
Отдолу завърташ и махаш пружината която ще видиш.
Ще видиш едно болченце с назъбена шайбичка - с крастато битче и ключе което да го хване ако имаш или клещи и малко псуване само го охлабваш дори и да го отвиеш цялото не е проблем но после по трудно се навива.Като го разхлабиш сваляш махагона на самия пепелник.
Затваряш пепелника и поглеждаш и ще видиш главите на болтовете за горния махагон.За долния са до тях ама хоризонтално посока към скоросният лост.Там пак отвиваш с битче или е за отверка или шестостен те са с едни много дълги глави винтовете.
След това много леко с нож бъркаш от тук от там и вадиш гривната около селектора на скоростния лост и ти се отваря добра дупка в която бъркаш с нещо може и с пръст ако са ти тънки вадиш махагона на горе без последствия.
Сглобяване по обратния ред.
Общо взето 20 мин работа.
Ако се запънеш нещо питай аз на моята даже не съм завил винтовете за да мога постоянно да го вада махагона че нали ме ебаваше доста често онаа куротресина за петата скорост и съм станал спец.При мен го държи само гривната на селектора на скоростите.
За праговете бях сигурен какъв е проблема щото на много 140-ки жълтеят там от задната част на предните калници праговете .
Верно се люпи боята от камъчета прах и други такива.
С тампониране нещата ще заспят просто в боята ти казах да им кажеш да ти сложат малко лак да не седи посно и различен цвят ,а да си стане като хората.Прави го с гъбичка за миене на чинии
За огледалцата ако имаш интерес казваш и отиваме при Еската на части и ги взимаме.Разбира се ако ти харесва цената де.Ако знаеш как се свалят ще е много добре да не ги счупи момчето при демонтажа.
Махагона се маха елементарно и без последствия.Предполагам си с този на две части дето е.
Отваряш пепелника щракаш да излезе тръскалника .
Отдолу завърташ и махаш пружината която ще видиш.
Ще видиш едно болченце с назъбена шайбичка - с крастато битче и ключе което да го хване ако имаш или клещи и малко псуване само го охлабваш дори и да го отвиеш цялото не е проблем но после по трудно се навива.Като го разхлабиш сваляш махагона на самия пепелник.
Затваряш пепелника и поглеждаш и ще видиш главите на болтовете за горния махагон.За долния са до тях ама хоризонтално посока към скоросният лост.Там пак отвиваш с битче или е за отверка или шестостен те са с едни много дълги глави винтовете.
След това много леко с нож бъркаш от тук от там и вадиш гривната около селектора на скоростния лост и ти се отваря добра дупка в която бъркаш с нещо може и с пръст ако са ти тънки вадиш махагона на горе без последствия.
Сглобяване по обратния ред.
Общо взето 20 мин работа.
Ако се запънеш нещо питай аз на моята даже не съм завил винтовете за да мога постоянно да го вада махагона че нали ме ебаваше доста често онаа куротресина за петата скорост и съм станал спец.При мен го държи само гривната на селектора на скоростите.
За праговете бях сигурен какъв е проблема щото на много 140-ки жълтеят там от задната част на предните калници праговете .
Верно се люпи боята от камъчета прах и други такива.
С тампониране нещата ще заспят просто в боята ти казах да им кажеш да ти сложат малко лак да не седи посно и различен цвят ,а да си стане като хората.Прави го с гъбичка за миене на чинии
За огледалцата ако имаш интерес казваш и отиваме при Еската на части и ги взимаме.Разбира се ако ти харесва цената де.Ако знаеш как се свалят ще е много добре да не ги счупи момчето при демонтажа.
Edited by mimo160, 27 December 2012 - 18:32 .
#15664
Posted 27 December 2012 - 18:35
Бай Васил има такова огледало.
Иначе тия работи ще ги правя в началото на Март, че сега съм затънал в изпити
и не ми е до колата. Като почна, ако нещо ми се опъва, ще питам.
Иначе тия работи ще ги правя в началото на Март, че сега съм затънал в изпити
и не ми е до колата. Като почна, ако нещо ми се опъва, ще питам.
#15665
Posted 27 December 2012 - 21:51
Щех щех щех.Ако идваш сигура в неделя на невски да дойда и аз та да ги донесеш ако не ти е проблем.
#15666
Posted 27 December 2012 - 22:28
Еми значи сега ще се запиша в темата за сбирката
#15667
Posted 28 December 2012 - 12:02
Гууд Дей ,
Хау ар ю пипъл ?
Хау ар ю пипъл ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#15668
Posted 31 December 2012 - 16:59
Ако някой има мерник за W202 да пише на ЛС! Благодаря предварително и весело посрещане на новата година на всички!
The best or nothink.
#15669
Posted 31 December 2012 - 18:18
Time to battle :? ? ?
Весело прекарване на всички , аз имам 5 килограма пържоли
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#15670
Posted 31 December 2012 - 19:11
Пожелавам на всички колеги и колежки,весело посрещане и изпращане на Новата,Стара Година!
п.п. и да не заспите преди да сте се прибрали
п.п. и да не заспите преди да сте се прибрали
#15671
Posted 31 December 2012 - 19:40
Follow your own star...
#15673
Posted 02 January 2013 - 00:35
Голем е Рачков . ГОЛЕМ !
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#15674
Posted 02 January 2013 - 02:19
Само да попитам информативно , на Ml-ите , тези модели с заводска навигация , показват ли разход на гориво , оставащи километри , моментен разход и т.н .
Че на много коли съм виждал , че навигациите им показват тези неща , та за това се чудя и аз , пък не ми се търси в гоогле , нито пък съм имал достъп до такъв джип
Че на много коли съм виждал , че навигациите им показват тези неща , та за това се чудя и аз , пък не ми се търси в гоогле , нито пък съм имал достъп до такъв джип
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#15675
Posted 02 January 2013 - 07:55
Не, не показват. Бордкомпютъра се намира горе, под плафона, едно малко екранче е.
Това става дума за 163 - та. Иначе на следващите си е му километража и оборотомера.
Това става дума за 163 - та. Иначе на следващите си е му километража и оборотомера.
Edited by eMs1, 02 January 2013 - 07:58 .
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
3 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users
-
Google (1)