
Затъмнение на стъкла
Започната от Rado qx, 31 юли 2009 - 13:56:33
51 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 юли 2009 - 13:56
Неможах да намеря в търсачката такава тема затова реших да направя такава.
Неможах в интернет да намеря точно това което искам, ако може помощ..
Искам да си затъмня стъклата ако може някой да ме насочи как става стъпка по стъпка.. Знам, че трябва да ми ги направят хора който се занимават с това но нямам достатачно време.
Неможах в интернет да намеря точно това което искам, ако може помощ..
Искам да си затъмня стъклата ако може някой да ме насочи как става стъпка по стъпка.. Знам, че трябва да ми ги направят хора който се занимават с това но нямам достатачно време.
#2
Публикувано 31 юли 2009 - 14:03
темата не е за тук
ето тази тема може да ти помогне - даден е телефон на фирма занимаваща се със затъмняване на стъкла
http://www.mbclub.bg...mp;#entry176107
ето тази тема може да ти помогне - даден е телефон на фирма занимаваща се със затъмняване на стъкла
http://www.mbclub.bg...mp;#entry176107
#3
Публикувано 31 юли 2009 - 15:14
Пак май нечетеш немеинтересуват фирми и темп. подобни .. Попитах някой можели стъпка по стъпка да ми опише как става всичко?
#4
Публикувано 31 юли 2009 - 15:34
Колега като за начало -добре дошъл!!!Пак май не четеш не ме интересуват фирми и тем подобни .. Попитах някой може ли стъпка по стъпка да ми опише как става всичко?
Малко ти едитнах цитата,че спейса не ти зацепва винаги,добрия тон също е на почит... Та в този ред на мисли отговарям какво правих аз.
Ако не си с купе тоест можеш да свалиш стъклата го направи задължително.
Вече свалените стъкла се почистват възможно най-добре,по възможност с микрофибър(той не оставя власинки)
Вземаш препарат за чистене на стъкла с пулверизатор и пръскаш по стъклото,също така и по фолиото-още докато го разлепваш,щото иначе ще го смачкаш още преди да си го положил върху стъклото. Пръскай ОБИЛНО и по стъклото и по фолиото-направо да са си мокри.
Следва да положиш парчето фолио на стъклото,и след като е заело приблизително формата да изрежеш по краищата излишното фолио-ползвай бръснарско ножче и някаква линийка,за да режеш право.
Остава с пластината в комплекта фолио да махнеш водата,която е между фолиото и стъклото(тази вода -или препарат,или просто вода с веро се слага,за да можеш да наместиш фолиото по джама)....там е голямата играчка-водата се маха от средата на прозореца към края-трябва да махнеш всичката вода-иначе като напече слънцето ше ти направи мехури.
Трудоемка работа е,а ти казваш,че нямаш време-трябва си и време и търпение и опит.Опитай кат ти е мерак на страничните джамове,но за задния не те съветвам-той е крив по две направления и се прави с две или три парчета и наставяния.
Не случайно хората,които се занимават с това вземат не малко пари-хич не е просто.Е на Ге-класиката сигугно е лесно-с правите джамове...

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Публикувано 31 юли 2009 - 16:33
#6
Публикувано 31 юли 2009 - 16:43
Евала брат...ама само "сешоара" си е цифра...Моята баба очиларка от 97-ма е авангард и прецених,че сините стъкла и седят добре,но дори и да се реша да слагам фолио,ще предпочета да си платя кат поп...Един познат му взеха 150лв,преди 2г. за двата странични и задния,но му дадоха доживотна гаранция(каквото и да значи товаЗатъмняване
Ако знаеш малко английски, всичко е показано и обяснено нагледно.


Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Публикувано 31 юли 2009 - 17:16
Неможах да намеря в търсачката такава тема затова реших да направя такава.
Неможах в интернет да намеря точно това което искам, ако може помощ..
Искам да си затъмня стъклата ако може някой да ме насочи как става стъпка по стъпка.. Знам, че трябва да ми ги направят хора който се занимават с това но нямам достатачно време.
Добре дошъл колега,
Щом нямаш време ти препоръчвам да отидеш при хора които се занимават с това, защото иначе ще ти отнеме поне 4-5 часа. Фирмите го правят за по-малко от 2 часа.
Искам най-учтиво да те информирам, че тук се толерира добрия приятелски тон и ако се съобразиш с това ще получаваш помощ.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 31 юли 2009 - 17:33
Определено заводски тонираните стъкла седят перфектно. На купето ми (200СЕ/92г.) бяха леко в зелено- супер визия вадеше, черна кола със зелени джамове. Сега на очиларката (Е200/98г) стъклата са в синьо- е много се кефя като я измия- сив металик със сини стъкла изглежда наистина добре. От заводските стъкла не ми харесват единствено тонираните в кафяво/червено/лилаво.. или ... как да го определя. Е и белите, прозрачни, като аквариум, също не са хубави. Но черни, зелени и сини стъкла, особено съчетани с правилен цвят на колата, придават много добър вид.Евала брат...ама само "сешоара" си е цифра...Моята баба очиларка от 97-ма е авангард и прецених,че сините стъкла и седят добре,но дори и да се реша да слагам фолио,ще предпочета да си платя кат поп...Един познат му взеха 150лв,преди 2г. за двата странични и задния,но му дадоха доживотна гаранция(каквото и да значи това
)-бих предпочел да ги дам-някой неща е по-добре да се правят от професионалисти.
#10
Публикувано 02 август 2009 - 21:29
Ето тук е момента да те попитам как би иглеждал винено червен CLS със тонирани в зелно стъкла?От заводските стъкла не ми харесват единствено тонираните в кафяво/червено/лилаво.. или ... как да го определя. Е и белите, прозрачни, като аквариум, също не са хубави.
Аз съм имал заводски доматено червена Опел Аскона и стъклата и бяха тонирани в червено-кафяво. При инцидент едно странично стъкло на задната врата се сччупи, а в сервиза нямаха моя цват и ми сложиха зелено, докато доставят поръчката. Е, мога да ти кажа че няколко седмици колата ми изглеждаше като диария след шопска салата: червено, червено и малко зелено...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 03 август 2009 - 08:15
Моето мнение е,че една оригинална щора,та дори и една сполучлива реплика,седи много по добре.Има и щори за задните врати.Мое мнение е че на кола с четири врати,и затъмнени само двете задни,е за "селския тунинг",виж при купетата нещата седят по друг начин,на тях просто им отива.Това е моето виждане,по въпроса,не искам да убидя никой.

#12
Публикувано 03 август 2009 - 08:22
Хората искат и четирите,ама ушавия дебне-това е привилегия само за властимащите...Мое мнение е че на кола с четири врати,и затъмнени само двете задни,е за "селския тунинг"

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#13
Публикувано 03 август 2009 - 08:26
Колега като за начало -добре дошъл!!!
Малко ти едитнах цитата,че спейса не ти зацепва винаги,добрия тон също е на почит... Та в този ред на мисли отговарям какво правих аз.
Ако не си с купе тоест можеш да свалиш стъклата го направи задължително.
Вече свалените стъкла се почистват възможно най-добре,по възможност с микрофибър(той не оставя власинки)
Вземаш препарат за чистене на стъкла с пулверизатор и пръскаш по стъклото,също така и по фолиото-още докато го разлепваш,щото иначе ще го смачкаш още преди да си го положил върху стъклото. Пръскай ОБИЛНО и по стъклото и по фолиото-направо да са си мокри.
Следва да положиш парчето фолио на стъклото,и след като е заело приблизително формата да изрежеш по краищата излишното фолио-ползвай бръснарско ножче и някаква линийка,за да режеш право.
Остава с пластината в комплекта фолио да махнеш водата,която е между фолиото и стъклото(тази вода -или препарат,или просто вода с веро се слага,за да можеш да наместиш фолиото по джама)....там е голямата играчка-водата се маха от средата на прозореца към края-трябва да махнеш всичката вода-иначе като напече слънцето ше ти направи мехури.
Трудоемка работа е,а ти казваш,че нямаш време-трябва си и време и търпение и опит.Опитай кат ти е мерак на страничните джамове,но за задния не те съветвам-той е крив по две направления и се прави с две или три парчета и наставяния.
Не случайно хората,които се занимават с това вземат не малко пари-хич не е просто.Е на Ге-класиката сигугно е лесно-с правите джамове...
Колега, след като съм фолирал общо 4 автомобила, и то с добър, според мене, резултат, определено ще ти кажа - иди при хора, дето си вадят хляба с това. Със сигурност няма да се учат на твоята кола, докато ти ще се учиш...
иначе технологията е тази, ама ...
и кротката, кротката, не с рогите напред - нещо много сме докачливи, та давай со кротце и со благо..
а за дизайна - отвори си с един Фотошоп една снимка на колата, и си поиграй малко - ще получиш добри съвети от самия себе си.
Успех!
#14
Публикувано 03 август 2009 - 08:26
Колега,Мое мнение е че на кола с четири врати,и затъмнени само двете задни,е за "селския тунинг"...
Комбитата са също с 4-ри врати и мисля, че добре им стоят затъмнени задни прозорци. Поне на моето де

Всъщност аз не съм фен на затъмнените прозорци, но ги затъмних заради бебето.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#15
Публикувано 03 август 2009 - 08:51
Няколко пъти залитам към затъмняване с фолио и всеки път се отказвам, защото стои ужасно грозно.
На задното стъкло винаги се получават грозни жълти чертички от реотаните.
А на страничните стъкла на купето има затъмнени краища и като се лепи фолиото, остава разстояние между фолиото и затъмнения край и става още по-грозно. Както на 124 като се сложи фолио на задното стъкло на вратата има едно ъгълче, което отвътре е захлупено и там остава петно погледнато отвън. Просто не мога да приема такава визия.
И аз съм фен на щорите.
На задното стъкло винаги се получават грозни жълти чертички от реотаните.
А на страничните стъкла на купето има затъмнени краища и като се лепи фолиото, остава разстояние между фолиото и затъмнения край и става още по-грозно. Както на 124 като се сложи фолио на задното стъкло на вратата има едно ъгълче, което отвътре е захлупено и там остава петно погледнато отвън. Просто не мога да приема такава визия.
И аз съм фен на щорите.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни