Размери на Джанти и Гуми за W201, W202, W203Пак за размерите, че няма разбиране!
Започната от Faca, 22 юли 2009 - 22:00:21
138 мнения по тази тема
#46
Публикувано 21 октомври 2014 - 20:59
Ще станат, въпреки че са от по-голяма кола. Въпросът специално тук е в размера на гумите. 205 им е максимално малък размер. Ако си намериш джанти 7j по добре.
#47
Публикувано 21 октомври 2014 - 21:37
Аз по принцип искам 225/50/16 защото сегашните са 195/65/15. От тях на 205/55/16 май няма много смисъл.
Този пост е редактиран от 190D: 21 октомври 2014 - 21:38
#48
Публикувано 22 октомври 2014 - 06:11
Тогава да. С гуми 225/50/16 ще е идеално
Аз съм с такива отзад, а отпред 205/16. Но и комплекта джанти е с различна ширина за предни и задни.
Карал съм и с 225 отпред за кратко, но волана определено беше по-тежък или така ми се струваше
Аз съм с такива отзад, а отпред 205/16. Но и комплекта джанти е с различна ширина за предни и задни.
Карал съм и с 225 отпред за кратко, но волана определено беше по-тежък или така ми се струваше
Този пост е редактиран от drjivago: 22 октомври 2014 - 06:20
#49
Публикувано 22 октомври 2014 - 07:41
Фрапантна ли е разликата от ет31 до ет37 за моята 203-ка? Може ли да се ползват джанти от преднато С или Е класа с гуми на 195/65/15 и някой карал ли е така?
#50
Публикувано 22 октомври 2014 - 07:48
Не е фрапантна. Точно това е интервала за 203. От 31-37 с който не би трябвало да има проблем.
#51
Публикувано 22 октомври 2014 - 07:55
Аз сложих вчера от 202-ка и става единственото, което ме притесни е, че опря баланса на джантата в апарата отзад. Дали ако балансите са набити, а не лепени всичко ще стане? Иначе диаметъра на колелото с 205/55/16 и с 195/65/15 е еднакъв.
#52
Публикувано 22 октомври 2014 - 08:00
То си има фабрично излизащи 203-КИ преди фейса с този размер 195/65/15. Не виждам причина да не стане. Пробвай най-добре. Махни го тоя баланс и виж сам най-добре.
#53
Публикувано 27 октомври 2014 - 17:15
Колеги някой кара ли W203 със 17-ки ? И добър избор ли е според вас да се сложат 17-ки ?
#54
Публикувано 27 октомври 2014 - 17:41
Освен, че ще ти леко по-твърдо возенето, други проблеми няма. Размерът е 225/45/17
#55
Публикувано 27 октомври 2014 - 18:07
Toчно за това се замислих, защото с този размер диаметъра на гумата е абсолютно идентичен (разлика 0 мм) с 195/65/15. Разправяха ми за увеличен разход и натоварване на главините итн. трябва ли да се притеснявам от такива неща ? A конкретно ето тези джанти съм харесал притесняваме ме, че са с ET57 (ако е вярно това което прочетох за модела) http://p1.cars.bg/ph...a4665879o.jpg
Този пост е редактиран от 190D: 27 октомври 2014 - 18:18
#56
Публикувано 27 октомври 2014 - 19:00
Ет 57 е твърде много. Вероятно няма да стане. Трябват ти 7.5 широки джанти с ет около 35
Не мисля, че това може да натовари главината. Все пак при фейса 320 цди си излиза от завода именно с такива колелета
За разхода, да ще се повиши малко. Най-малкото са по-широки. С колко обаче не мога да ти кажа.
Не мисля, че това може да натовари главината. Все пак при фейса 320 цди си излиза от завода именно с такива колелета
За разхода, да ще се повиши малко. Най-малкото са по-широки. С колко обаче не мога да ти кажа.
#57
Публикувано 28 октомври 2014 - 00:31
Жалко, значи продължавам търсенето. Благодаря за помощта
#58
Публикувано 28 октомври 2014 - 09:29
Колеги някой кара ли W203 със 17-ки ? И добър избор ли е според вас да се сложат 17-ки ?
Аз карам лятото със 17/45/225 джантите ми са с ЕТ36, но имам 22мм фланци отзад и се получава ЕТ14. Гумите опират в подкалниците само ако се движа със скорост над 100 и нацеля сериозна неравност. (Но в такава ситуация пристъргването ще ти е най-малкия проблем, като се сетиш какво се случва с окачването).
Лятото карам с гуми Vredestein Ultrac Vorti и возенето им е почти като на зимните ми 16ки. 17ка джанта е максималната големина за тази кола и за нашите пътища според мен.
Иначе сериозно се замислям, дали да не ми на целогодишно на 16ки, но това ще е за следващата кола вече
Този пост е редактиран от Praetorian: 28 октомври 2014 - 09:29
#59
Публикувано 28 октомври 2014 - 12:57
Ще помоля за малко разяснение Значи от 36 вадим 22 и реално получаваме офсет 14. Не трябва ли да се добави 22 към 36 ?
#60
Публикувано 28 октомври 2014 - 13:16
Не, с фланците джантата излиза навън. Правилно е да се извади. Тоест става с по-малко ЕТ. Когато ет е голямо джантата влиза по-навътре в калника и ако е в повече ще опре в спирачния апарат. Това разбира се е най-общо. Зависи все пак и колко е широка самата джанта, модела и и т.н.
Аз имам въпрос към Praetorian, за какво са ти въобще тези фланци. Не става ли без тях с това ет 36 или има някаква друга причина?
Аз имам въпрос към Praetorian, за какво са ти въобще тези фланци. Не става ли без тях с това ет 36 или има някаква друга причина?
Този пост е редактиран от drjivago: 28 октомври 2014 - 13:19
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни