Ще сменям след 1000км. пък много го хвалят туй олю
Двигателно масло "Polytron"
Started by MC BOBBY, 16 Jul 2009 - 13:20:47
10 replies to this topic
#1
Posted 16 July 2009 - 13:20
Има ли колеги използващи тази нова марка? Разглеждах сайта им а и като общо голяма рекламна кампания правят. Било много издръжливо голяма работа, общо взето Американско...
Ще сменям след 1000км. пък много го хвалят туй олю
Ще сменям след 1000км. пък много го хвалят туй олю
#2
Posted 16 July 2009 - 13:32
Азззз...Второ масло бива подсилено с тази добавка,и като че ли поутихна колата на празен ход(може и да си въобразявам).
Прави ми впечатление обаче,че на следващата смяна маслото си е кристално жълто,а не черно-и не се е налагало да доливам масло-да чукна на дърво де.Пробвай-последно май към 30лв. бе цената за 500мл.
Прави ми впечатление обаче,че на следващата смяна маслото си е кристално жълто,а не черно-и не се е налагало да доливам масло-да чукна на дърво де.Пробвай-последно май към 30лв. бе цената за 500мл.

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#3
Posted 16 July 2009 - 15:07
Той колегата май за самото масло пита, а не за добавката. Иначе това че маслото ти след 10'000км е бистро според мен не говори добре за това масло- не мие, няма почистващи свойства, но може и от добавката да е.... Но имай в предид, че когато караш на газ, в двигателя се отделя значително по-малко нагар и маслото ти няма как да стане черно. Става тъмно жълто, кехлибарено, кафяво, тъмно кафяво но не и черно. Черното масло в бензинов двигател не означава нищо хубаво за двигателя.
Иначе колега Боби, виж дали маслото отговаря на спецификациите на МБ, да е поне МБ229.1, ако отговаря- купувай и сипвай смело, дали е толкова добро, колкото ти го хвалят ще проличи в последствие- след като го сипеш следи за: работа и шум на двигателя, налягане на маслото при загрял мотор, разход на масло, шумове при студен старт и т.н.
Иначе колега Боби, виж дали маслото отговаря на спецификациите на МБ, да е поне МБ229.1, ако отговаря- купувай и сипвай смело, дали е толкова добро, колкото ти го хвалят ще проличи в последствие- след като го сипеш следи за: работа и шум на двигателя, налягане на маслото при загрял мотор, разход на масло, шумове при студен старт и т.н.
#4
Posted 16 July 2009 - 22:42
По принцип не е минало европейските стандарти
#5
Posted 21 July 2009 - 10:58
Предполагам не си минал все още 1000км,но ако го налееш все пак драсни отзиви

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Posted 26 July 2009 - 21:38
Ползвам и масло и добавка.Доволен съм много
#7
Posted 27 July 2009 - 22:07
Минах с добавката около 400км. Скъпичка е сравнение с маслото (4л. 80лв. пълна синтетика), но аз ще сложа полусинтетично 15w40. Тубичката с добавката е 420мл. и доста работи са написани и показани за действието му. Само от нея няма никаква разлика в показателите. Ще сравня цвета като го източа, та да видя дали са паднали мрасотийки, сигурно и няма да си личи
...
Някой да ми препоръча начин на иточване? доста хора казват, че през пробката най-добре се изтича...? Аз всеки път на различни места ходя и по различни начини ми го точат. Що ми се струва, че смукалото по-добре ще обере старото масло...
ТОВА ГО КОПНАХ ОТ САЙТА:
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
228.3 - ТОВА ПО-СЛАБО, ЛОШО ЛИ Е?
Някой да ми препоръча начин на иточване? доста хора казват, че през пробката най-добре се изтича...? Аз всеки път на различни места ходя и по различни начини ми го точат. Що ми се струва, че смукалото по-добре ще обере старото масло...
ТОВА ГО КОПНАХ ОТ САЙТА:
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
228.3 - ТОВА ПО-СЛАБО, ЛОШО ЛИ Е?
#8
Posted 29 July 2009 - 16:12
При мен добавката беше близо 500мл.,сега погледнах и в сайта им ето тук я дават 0.473мл.,а явно имат и промоции в момента някакви:
http://polytron.bg/i...i...6&Itemid=96
Не знам при теб как е,но аз намирам мотора ми за много по безшумен от преди и разхода ми падна с литър и нагоре,зависи от режима ми на каране.
http://polytron.bg/i...i...6&Itemid=96
Не знам при теб как е,но аз намирам мотора ми за много по безшумен от преди и разхода ми падна с литър и нагоре,зависи от режима ми на каране.
#9
Posted 16 August 2009 - 00:21
Смених го и когато източваха старото (с добавката) беше доста тъмно, като по-принцип (вече поне 5 смени съм направил с едно и също масло) при предишни смени имам нищожна разлика в цвета на наливането и при смяната. По-тих е двигателя, има леко доловима температурна, положителна разлика, но пък навън не са жегите които бяха... За разхода несъм засичал, не ме е притеснявал никога 11/10. Когато купих маслото го отворих и както са ме учили в военната школа проверих вискозитета. Да Ви кажа честно яка мазнотия и като го наливаш няма сивкъв отенък, бистро е. Както каза MZT двигателя се успокои.
Нещо друго да попитам свързано с диагностика.
Нещо друго да попитам свързано с диагностика.
#10
Posted 18 November 2009 - 10:04
Най-хубаво се сменя според мен е като се сипе добавка за отмиване, поработи на място десетина минути и после-през пробката. Аз винаги така правя.Някой да ми препоръча начин на иточване? доста хора казват, че през пробката най-добре се изтича...? Аз всеки път на различни места ходя и по различни начини ми го точат. Що ми се струва, че смукалото по-добре ще обере старото масло...
#11
Posted 06 January 2014 - 14:49
Дайте някаква цена ?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








