Двигателно масло "Polytron"
Започната от MC BOBBY, 16 юли 2009 - 13:20:47
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юли 2009 - 13:20
Има ли колеги използващи тази нова марка? Разглеждах сайта им а и като общо голяма рекламна кампания правят. Било много издръжливо голяма работа, общо взето Американско...
Ще сменям след 1000км. пък много го хвалят туй олю
Ще сменям след 1000км. пък много го хвалят туй олю
#2
Публикувано 16 юли 2009 - 13:32
Азззз...Второ масло бива подсилено с тази добавка,и като че ли поутихна колата на празен ход(може и да си въобразявам).
Прави ми впечатление обаче,че на следващата смяна маслото си е кристално жълто,а не черно-и не се е налагало да доливам масло-да чукна на дърво де.Пробвай-последно май към 30лв. бе цената за 500мл.
Прави ми впечатление обаче,че на следващата смяна маслото си е кристално жълто,а не черно-и не се е налагало да доливам масло-да чукна на дърво де.Пробвай-последно май към 30лв. бе цената за 500мл.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#3
Публикувано 16 юли 2009 - 15:07
Той колегата май за самото масло пита, а не за добавката. Иначе това че маслото ти след 10'000км е бистро според мен не говори добре за това масло- не мие, няма почистващи свойства, но може и от добавката да е.... Но имай в предид, че когато караш на газ, в двигателя се отделя значително по-малко нагар и маслото ти няма как да стане черно. Става тъмно жълто, кехлибарено, кафяво, тъмно кафяво но не и черно. Черното масло в бензинов двигател не означава нищо хубаво за двигателя.
Иначе колега Боби, виж дали маслото отговаря на спецификациите на МБ, да е поне МБ229.1, ако отговаря- купувай и сипвай смело, дали е толкова добро, колкото ти го хвалят ще проличи в последствие- след като го сипеш следи за: работа и шум на двигателя, налягане на маслото при загрял мотор, разход на масло, шумове при студен старт и т.н.
Иначе колега Боби, виж дали маслото отговаря на спецификациите на МБ, да е поне МБ229.1, ако отговаря- купувай и сипвай смело, дали е толкова добро, колкото ти го хвалят ще проличи в последствие- след като го сипеш следи за: работа и шум на двигателя, налягане на маслото при загрял мотор, разход на масло, шумове при студен старт и т.н.
#4
Публикувано 16 юли 2009 - 22:42
По принцип не е минало европейските стандарти
#5
Публикувано 21 юли 2009 - 10:58
Предполагам не си минал все още 1000км,но ако го налееш все пак драсни отзиви
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 26 юли 2009 - 21:38
Ползвам и масло и добавка.Доволен съм много
#7
Публикувано 27 юли 2009 - 22:07
Минах с добавката около 400км. Скъпичка е сравнение с маслото (4л. 80лв. пълна синтетика), но аз ще сложа полусинтетично 15w40. Тубичката с добавката е 420мл. и доста работи са написани и показани за действието му. Само от нея няма никаква разлика в показателите. Ще сравня цвета като го източа, та да видя дали са паднали мрасотийки, сигурно и няма да си личи ...
Някой да ми препоръча начин на иточване? доста хора казват, че през пробката най-добре се изтича...? Аз всеки път на различни места ходя и по различни начини ми го точат. Що ми се струва, че смукалото по-добре ще обере старото масло...
ТОВА ГО КОПНАХ ОТ САЙТА:
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
228.3 - ТОВА ПО-СЛАБО, ЛОШО ЛИ Е?
Някой да ми препоръча начин на иточване? доста хора казват, че през пробката най-добре се изтича...? Аз всеки път на различни места ходя и по различни начини ми го точат. Що ми се струва, че смукалото по-добре ще обере старото масло...
ТОВА ГО КОПНАХ ОТ САЙТА:
То отговаря също на изискванията на производителите на MB 228.3, Volvo VDS-2,Cummins CES 20078,Mack EO-N premium plus,ACEA E5,MAN 3275 и други изисквания на производителите.
228.3 - ТОВА ПО-СЛАБО, ЛОШО ЛИ Е?
#8
Публикувано 29 юли 2009 - 16:12
При мен добавката беше близо 500мл.,сега погледнах и в сайта им ето тук я дават 0.473мл.,а явно имат и промоции в момента някакви:
http://polytron.bg/i...i...6&Itemid=96
Не знам при теб как е,но аз намирам мотора ми за много по безшумен от преди и разхода ми падна с литър и нагоре,зависи от режима ми на каране.
http://polytron.bg/i...i...6&Itemid=96
Не знам при теб как е,но аз намирам мотора ми за много по безшумен от преди и разхода ми падна с литър и нагоре,зависи от режима ми на каране.
#9
Публикувано 16 август 2009 - 00:21
Смених го и когато източваха старото (с добавката) беше доста тъмно, като по-принцип (вече поне 5 смени съм направил с едно и също масло) при предишни смени имам нищожна разлика в цвета на наливането и при смяната. По-тих е двигателя, има леко доловима температурна, положителна разлика, но пък навън не са жегите които бяха... За разхода несъм засичал, не ме е притеснявал никога 11/10. Когато купих маслото го отворих и както са ме учили в военната школа проверих вискозитета. Да Ви кажа честно яка мазнотия и като го наливаш няма сивкъв отенък, бистро е. Както каза MZT двигателя се успокои.
Нещо друго да попитам свързано с диагностика.
Нещо друго да попитам свързано с диагностика.
#10
Публикувано 18 ноември 2009 - 10:04
Най-хубаво се сменя според мен е като се сипе добавка за отмиване, поработи на място десетина минути и после-през пробката. Аз винаги така правя.Някой да ми препоръча начин на иточване? доста хора казват, че през пробката най-добре се изтича...? Аз всеки път на различни места ходя и по различни начини ми го точат. Що ми се струва, че смукалото по-добре ще обере старото масло...
#11
Публикувано 06 януари 2014 - 14:49
Дайте някаква цена ?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни