Не е умишлено просто повече ме вълнуваше дали е подходящ и затова така. За 150 лв. взех само дифа без нищо друго, на него има едно гумено каре, което не ми трябва + датчик за скорост (мисля, че така го описа момчето), които се включвал под задната седалка или нещо такова. Не съм се интересувал от каква кола е честно казано, защото човекът ми каза, че е точно за моята и така компетентно звучеше, мисля че спомена номера на скоростите, който ти описа тук 717413 мисля, че точно нея спомена и каза, че това трябва да стане точно за моята кола, даже като го купувах се наведе и да погледне моя и пак повтори, че няма да има никакви проблеми. Преди да го оставя на майстора заедно с колата, го поизмих в гаража и даже му щракнах една снимка, на която видях изписан номер - 124 351 06 05 Та това е
Диференциален въпрос
Започната от cooler, 06 юли 2009 - 11:08:43
123 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 декември 2015 - 19:33
#32
Публикувано 08 декември 2015 - 23:45
Ами майстора ще каже вече става ли не става ли ... 124 351 06 05 - това е парт. номер на кожуха на самия диференциал - какво има вътре като чаркаля само един господ знае хехеххе ... Не се притеснявай ще си оправиш колата - не е болка за умиране един шумящ диференциал. Аз веднъж мих един диференциал - и в старанието си да го направя като нов - съм го напълнил с вода през отдушника хахахах. Добре че му сменях маслото после и като го точих освен маслото излезе и доста водичка ... нищо му нямаше де - той вътре е толкова мазен, че няма как да ръждяса току така ... Щом си дал колата на майстора, значи скоро ще имаш резултат. Пиши в темата да знаем какво е станало в крайна сметка
#33
Публикувано 13 февруари 2016 - 11:10
bat_lambo братле, сагата приключи Пиша с голямо закъснение по темата, защото майсторът много ми забави колата, която му закарах да ми оправи парното, средната духалка и диференциала. Както се казва "еееееее*и му майката" - 2 месеца колата откара там, защото се оказа, че някаква клапа за рециркулация на въздуха е счупена и трябва да се изгради, в противен случай трябваше да купувам нов кожух за парното от Балканстар, но това е друга история Конкретно по темата с диференциала смениха го и ми сложиха този с предавателно число 3.92, все още не съм карал извънградско, а в града колата стана по-пъргава и скоростите станаха по-къси, хем ми харесва повече от една страна, хем за извънградско ме е яд, че ще ми вдигне разхода най-вероятно. Смениха маслото на диференциала с някакво Fuchs 75W-90 или модификацията, която замества старото 90W и (мисля, че това ми обясниха ако правилно съм разбрал) и така. Голям зор с тези диференциали, парно, радиаторчета и темподобни. Отделно сега духа горещо от крайните духалки, а от средните влиза хладен въздух, а не помня преди така ли беше. И за финал майсторът не е от най-леките и сега седалката ми скърца мощно и се чудя как по принцип да си оправя седалките - подлежат ли на някакво смазване и така нататък. Това е засега при мен
#34
Публикувано 22 август 2016 - 01:26
Здравейте отново
След малко повече от половин година експлоатация на новия-стар диференциал 3.92 на мястото на 3.67 мога да кажа, че на четвърта предавка и 2000 об/мин (80км/ч) и този диференциал си повийва като отпускам газта. Забелязах, че с времето се е омаслил, което е породено от факта, че майсторчето не е сменил уплътнението на датчика за абс, а се бяхме разбрали да го направи. Отделно ми каза, че е сложил някакво масло Fuchs 75w90,което замествало старата модификация, която от Балканстар му казали, че вече е заменена . Та според мен той е взел това масло по номера на рамата, като не е съобразил факта, че все пак дифът е от друга кола и с друго число. В тази връзка молбата ми за съвет към вас е следната: имате ли представа какво трябва да е точно маслото за диф с пред. число 3.92, защото искам да го сменя? Благодаря ви много предварително!
#35
Публикувано 22 август 2016 - 07:57
Не вярвам да има разлика в маслата за различните предавателни числа на дифове от едно поколение.
#36
Публикувано 22 август 2016 - 22:28
Нямам представа , просто ще сменям уплътнението и ми се иска и маслото да сменя. В Горубляне в един магазин ми обясняваха, че всички 124ки били с 85W90 и друго не се слагало. Просто искам да съм сигурен, че съм направил каквото трябва.
#37
Публикувано 23 август 2016 - 09:20
Омаслява се заради запушен отдушник. Почистването на отдушника се прави като е свален диф-а.
Иначе онзи О-пръстен на АБС датчика е доста странен размер и дори оригинален влиза доста трудно, та може или да няма, или да се е повредил при смяната.
Маслото за тези дифове е 85W-90 или чисто 90.
Ако има виене - провери и висящия лагер.
От средната духалка винаги духа студено - затова зимата стои затворена.
#38
Публикувано 23 август 2016 - 17:39
За отдушника съм съгласен ,аз бях свалил всичко и не го изчистих и не си смених и уплатнението /става въпрос за това на капака на дифа/ и сега давя всичко в масло за съжаление. Поне маслото е евтино и не е скъпо да се долива.
За да вие точно на определени условия ме навежда ,че не е от дифа ,а по скоро от някъде другаде. Виещия диф си е виещ. Може и да е и от липсата на масло.
Пропускането прес АБС ми е странно аз два пъти съм свалял и два пъти влиза много пълтно и без уплатнение едва ли би изпускало ,а и така да е ще е по малко.
За средната духалка да от там духа студено вярно е и за това е затворена ,но съм виждал и кола на която духа топло и някаде се обсъждаше това пообъркване и се стигна до извода ,че е било поръчка ,малко странно.
Правилното масло за дифа е Р90 малко по гъсто е и все още се продава на доста места.
#39
Публикувано 23 август 2016 - 19:42
Дифа вие точно на около 80 км/ч.при леко подаване на газ.Тогава се усеща най-отчетливо.
#40
Публикувано 24 септември 2016 - 11:59
Здравей. Искам да питам имам 124 с пр в дифа поръчах си друг още не е дошъл .та така мисълта ми е моя с пр число 3.92 колата е 2.0 кубика дизел седемдесет и пет коня така го дават де това нормално ли е за този модел с такъв диф ли трябва да е
#41
Публикувано 24 септември 2016 - 12:23
С vin:WDB1241201B609755
#42
Публикувано 24 септември 2016 - 12:41
WDB 1241201B609755 това е вина ако може някой да провери?благодарности
#43
Публикувано 24 септември 2016 - 14:05
Бегла проверка, имаше някои въпросителни от EPC които не можах да разбера в момента. ... .
Прикачени файлове
#44
Публикувано 24 септември 2016 - 16:53
Значи моя е 3.46 Ане 3.92 така ли да го разбирам щот с абс
#45
Публикувано 24 септември 2016 - 20:30
Dj petko не гадай. Може да е сменян, да не е оригиналния на колата. При 200Д предавателното число на диференциала зависи много и от годината и месеца, в които е слязла от поточната линия. Качи се на някой канал - вземи с теб малко шкурка, коресилин и парцал и потъркай задния ръб на диференциала до капака - може да е в ляво предавателното число, може и да е в дясно ... Прилагам ти снимки ще се ориентираш лесно
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни