Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Диференциален въпрос


  • Please log in to reply
123 мнения по тази тема

#1 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 06 юли 2009 - 11:08

Или както се казва: "У наше село аналогичен случай"
Почна да вие пущината между 60 и 80 при подаване и при отпускане на газта. Когато е по инерция е ок. Прочетох всички теми тук, но не намирам никъде линк към руския сайт където може по VIN-a да се определи предавателното число.Все пак ще го напиша и него, та ако някой е достатъчно любезен да ми помогне в този каталожен казус. С търсачката все не ми връзва, пробвах с разни комбинации ама нищо не излезна.
  • 0

#2 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 06 юли 2009 - 12:44

А ето и самият VIN: WDB1240811F194642
  • 0

#3 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юли 2009 - 20:26

А ето и самият VIN: WDB1240811F194642


3.46
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4600 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 юли 2009 - 16:28

Или както се казва: "У наше село аналогичен случай"
Почна да вие пущината между 60 и 80 при подаване и при отпускане на газта. Когато е по инерция е ок. Прочетох всички теми тук, но не намирам никъде линк към руския сайт където може по VIN-a да се определи предавателното число.Все пак ще го напиша и него, та ако някой е достатъчно любезен да ми помогне в този каталожен казус. С търсачката все не ми връзва, пробвах с разни комбинации ама нищо не излезна.


А сигурен ли си че е дифа? Не трябва ли ако е той да вие през цялото време?
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юли 2009 - 22:39

стънчо, дифа е такава променлива величина, че съществуват стотици комбинации на виене. при подадена, при пусната газ, при различна скорост, при различно натоварване. и т н....

Мартине, преди да смениме дифа, отиди при Краси и го накарай да пипне и усети чрез кардана, дали не вие висящия лагер.
Или отиди до Вилхем Пик и търси Хачик Хампарян, той е специялист по откриването на "кое вие". Той ползва слушалки и преслушва наред цялото главно предаване. НО на 95% е диф...
  • 0

#6 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 09 юли 2009 - 15:50

Е много ясно е че ще го преслушат няколко човека. За Краси от Красна Поляна ли ми говориш?
  • 0

#7 Mercedes200T

Mercedes200T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 200TE

Публикувано 02 август 2009 - 10:11

а на шпер диф. долива ли се масло момчета че го качвах на канал и не видях пробка :) :) :)
  • 0

#8 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 02 август 2009 - 11:06

Има пробка от страни.
  • 0

#9 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 06 август 2009 - 20:50

Ходих при Краси, гледахме гледахме и открихме че висящия лагер е заминал категорично. Сменихме го обаче проблема си остана. Според него Диф-а е ок, но виенето се чува само обаче когато е на скорост. Продължавам нататък с анализа. Може да предлагате методики за откриване на различните видове шумове. Това, което той ми каза например е че ако е лагер на колело би трябвало при завой да се появява или изчезва. А между другото мога ли да съсипя нещо от ходовата част при нормална експлоатация (до 130км/ч). Виенето не е натрапчиво, аз го чувам защото познавам добре колата. Колко мога да карам така?
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 август 2009 - 22:13

стънчо, дифа е такава променлива величина, че съществуват стотици комбинации на виене. при подадена, при пусната газ, при различна скорост, при различно натоварване. и т н....


Отиди до Вилхем Пик и търси Хачик Хампарян, той е специялист по откриването на "кое вие". Той ползва слушалки и преслушва наред цялото главно предаване. НО на 95% е диф...


Краси не е много специялист по финна диагностика. Той е монтьор.
  • 0

#11 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 09 август 2009 - 13:00

Ходих при Краси, гледахме гледахме и открихме че висящия лагер е заминал категорично. Сменихме го обаче проблема си остана. Според него Диф-а е ок, но виенето се чува само обаче когато е на скорост. Продължавам нататък с анализа. Може да предлагате методики за откриване на различните видове шумове. Това, което той ми каза например е че ако е лагер на колело би трябвало при завой да се появява или изчезва. А между другото мога ли да съсипя нещо от ходовата част при нормална експлоатация (до 130км/ч). Виенето не е натрапчиво, аз го чувам защото познавам добре колата. Колко мога да карам така?

Аз карах с леко виещ диф над 80к км....на пълна газ, дрифтове и какво ли още не - още си е здрав, но го смених че ми омръзна да го слушам.
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#12 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 10 август 2009 - 15:45

а на шпер диф. долива ли се масло момчета че го качвах на канал и не видях пробка :) :) :)


колега има и една добавка освен маслото.Продава се единствено в Балкан стар.Спестиш ли си я прецакваш нещата .Добавката е в една ампулка 30 мл и се слага в 1л диф. масло /съвета ми е и маслото да си го купиш от там /Ако объркаш нещата с маслото после ще си имаш бая неприятности...Смяна на масло на диференциала се препоръчва на 80 000 км пробег...
  • 0

#13 japjap

japjap

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 12 октомври 2009 - 08:18

колега нов диф! Минал съм по тоя път и не бих го препоръчал на никой. набиваш един куп пари за лагери и тем подобни и накрая пак смяна. добавката не даде никакво отражение. а след 3тото отваряне за регулиране на пиниона и короната вече виесхе от 30 до 140 .... спести си парите и търси диференциал .
  • 0

#14 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 17 октомври 2009 - 12:00

Ама въобще и не си мисля да го ремонтирам. Аз писах в "Купува" че търся и там споделих и за Хачик кво ми каза. Лошото е че читави диф-ове ще се намират все по-трудно на втора ръка предвид това че тия коли са вече със сериозен пробег. Интересно ми е дали някой знае приблизително колко струва нов в Балкан Стар. Не че ще тръгна натам да купувам ама ми е много интересно каква цена са му сложили.
  • 0

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 октомври 2009 - 13:47

цената за нош диф е от 2500лв до 4500лв зависещо от екстрите към него-шпер, абс...
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни