Диференциален въпрос
Започната от cooler, 06 юли 2009 - 11:08:43
123 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 юли 2009 - 11:08
Или както се казва: "У наше село аналогичен случай"
Почна да вие пущината между 60 и 80 при подаване и при отпускане на газта. Когато е по инерция е ок. Прочетох всички теми тук, но не намирам никъде линк към руския сайт където може по VIN-a да се определи предавателното число.Все пак ще го напиша и него, та ако някой е достатъчно любезен да ми помогне в този каталожен казус. С търсачката все не ми връзва, пробвах с разни комбинации ама нищо не излезна.
Почна да вие пущината между 60 и 80 при подаване и при отпускане на газта. Когато е по инерция е ок. Прочетох всички теми тук, но не намирам никъде линк към руския сайт където може по VIN-a да се определи предавателното число.Все пак ще го напиша и него, та ако някой е достатъчно любезен да ми помогне в този каталожен казус. С търсачката все не ми връзва, пробвах с разни комбинации ама нищо не излезна.
#2
Публикувано 06 юли 2009 - 12:44
А ето и самият VIN: WDB1240811F194642
#3
Публикувано 06 юли 2009 - 20:26
А ето и самият VIN: WDB1240811F194642
3.46
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#4
Публикувано 07 юли 2009 - 16:28
Или както се казва: "У наше село аналогичен случай"
Почна да вие пущината между 60 и 80 при подаване и при отпускане на газта. Когато е по инерция е ок. Прочетох всички теми тук, но не намирам никъде линк към руския сайт където може по VIN-a да се определи предавателното число.Все пак ще го напиша и него, та ако някой е достатъчно любезен да ми помогне в този каталожен казус. С търсачката все не ми връзва, пробвах с разни комбинации ама нищо не излезна.
А сигурен ли си че е дифа? Не трябва ли ако е той да вие през цялото време?
#5
Публикувано 07 юли 2009 - 22:39
стънчо, дифа е такава променлива величина, че съществуват стотици комбинации на виене. при подадена, при пусната газ, при различна скорост, при различно натоварване. и т н....
Мартине, преди да смениме дифа, отиди при Краси и го накарай да пипне и усети чрез кардана, дали не вие висящия лагер.
Или отиди до Вилхем Пик и търси Хачик Хампарян, той е специялист по откриването на "кое вие". Той ползва слушалки и преслушва наред цялото главно предаване. НО на 95% е диф...
Мартине, преди да смениме дифа, отиди при Краси и го накарай да пипне и усети чрез кардана, дали не вие висящия лагер.
Или отиди до Вилхем Пик и търси Хачик Хампарян, той е специялист по откриването на "кое вие". Той ползва слушалки и преслушва наред цялото главно предаване. НО на 95% е диф...
#6
Публикувано 09 юли 2009 - 15:50
Е много ясно е че ще го преслушат няколко човека. За Краси от Красна Поляна ли ми говориш?
#7
Публикувано 02 август 2009 - 10:11
а на шпер диф. долива ли се масло момчета че го качвах на канал и не видях пробка
#8
Публикувано 02 август 2009 - 11:06
Има пробка от страни.
#9
Публикувано 06 август 2009 - 20:50
Ходих при Краси, гледахме гледахме и открихме че висящия лагер е заминал категорично. Сменихме го обаче проблема си остана. Според него Диф-а е ок, но виенето се чува само обаче когато е на скорост. Продължавам нататък с анализа. Може да предлагате методики за откриване на различните видове шумове. Това, което той ми каза например е че ако е лагер на колело би трябвало при завой да се появява или изчезва. А между другото мога ли да съсипя нещо от ходовата част при нормална експлоатация (до 130км/ч). Виенето не е натрапчиво, аз го чувам защото познавам добре колата. Колко мога да карам така?
#10
Публикувано 06 август 2009 - 22:13
стънчо, дифа е такава променлива величина, че съществуват стотици комбинации на виене. при подадена, при пусната газ, при различна скорост, при различно натоварване. и т н....
Отиди до Вилхем Пик и търси Хачик Хампарян, той е специялист по откриването на "кое вие". Той ползва слушалки и преслушва наред цялото главно предаване. НО на 95% е диф...
Краси не е много специялист по финна диагностика. Той е монтьор.
#11
Публикувано 09 август 2009 - 13:00
Аз карах с леко виещ диф над 80к км....на пълна газ, дрифтове и какво ли още не - още си е здрав, но го смених че ми омръзна да го слушам.Ходих при Краси, гледахме гледахме и открихме че висящия лагер е заминал категорично. Сменихме го обаче проблема си остана. Според него Диф-а е ок, но виенето се чува само обаче когато е на скорост. Продължавам нататък с анализа. Може да предлагате методики за откриване на различните видове шумове. Това, което той ми каза например е че ако е лагер на колело би трябвало при завой да се появява или изчезва. А между другото мога ли да съсипя нещо от ходовата част при нормална експлоатация (до 130км/ч). Виенето не е натрапчиво, аз го чувам защото познавам добре колата. Колко мога да карам така?
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#12
Публикувано 10 август 2009 - 15:45
а на шпер диф. долива ли се масло момчета че го качвах на канал и не видях пробка
колега има и една добавка освен маслото.Продава се единствено в Балкан стар.Спестиш ли си я прецакваш нещата .Добавката е в една ампулка 30 мл и се слага в 1л диф. масло /съвета ми е и маслото да си го купиш от там /Ако объркаш нещата с маслото после ще си имаш бая неприятности...Смяна на масло на диференциала се препоръчва на 80 000 км пробег...
#13
Публикувано 12 октомври 2009 - 08:18
колега нов диф! Минал съм по тоя път и не бих го препоръчал на никой. набиваш един куп пари за лагери и тем подобни и накрая пак смяна. добавката не даде никакво отражение. а след 3тото отваряне за регулиране на пиниона и короната вече виесхе от 30 до 140 .... спести си парите и търси диференциал .
#14
Публикувано 17 октомври 2009 - 12:00
Ама въобще и не си мисля да го ремонтирам. Аз писах в "Купува" че търся и там споделих и за Хачик кво ми каза. Лошото е че читави диф-ове ще се намират все по-трудно на втора ръка предвид това че тия коли са вече със сериозен пробег. Интересно ми е дали някой знае приблизително колко струва нов в Балкан Стар. Не че ще тръгна натам да купувам ама ми е много интересно каква цена са му сложили.
#15
Публикувано 17 октомври 2009 - 13:47
цената за нош диф е от 2500лв до 4500лв зависещо от екстрите към него-шпер, абс...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни