Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Пукане в предницата при завиване


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 02 юли 2009 - 12:47

Имам един малък проблем.Когато навъртя пълен ляв и обръщам се чува едно припукване в предницата.Отидох на майстор погледна я и каза сигурно е от сектора.Започна да го натяга,щот наистина се беше разхлабил много.Та както и да е натегнаха го,пукането като че ли поспря,ама чат пат ми се струва,че го чувам.Обаче след като го натегнахме въпросният сектор,във волана дори и при запалена кола има луфт.Не е много,но искам да питам нормално ли е това.Имам чуството,че управлението не е толкова директно.Също така ми каза,че тампоните на накрайниците са леко спукани,та може да се наложи и те да се сменят.Отидох и при друг майстор,той вика те са само външно спукани(иначе вътре са здрави) и ако ги смениш,ще ги сменяш всяка година,щот тези са си оргинални и са по-качествени.Кажете мнение по въпроса,колеги.Поздрави :4036:
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 02 юли 2009 - 12:53

Имам един малък проблем.Когато навъртя пълен ляв и обръщам се чува едно припукване в предницата.Отидох на майстор погледна я и каза сигурно е от сектора.Започна да го натяга,щот наистина се беше разхлабил много.Та както и да е натегнаха го,пукането като че ли поспря,ама чат пат ми се струва,че го чувам.Обаче след като го натегнахме въпросният сектор,във волана дори и при запалена кола има луфт.Не е много,но искам да питам нормално ли е това.Имам чуството,че управлението не е толкова директно.Също така ми каза,че тампоните на накрайниците са леко спукани,та може да се наложи и те да се сменят.Отидох и при друг майстор,той вика те са само външно спукани(иначе вътре са здрави) и ако ги смениш,ще ги сменяш всяка година,щот тези са си оргинални и са по-качествени.Кажете мнение по въпроса,колеги.Поздрави :4036:

А ако си купиш въпросните тампони от БС, дали ще трябва да ги сменяш всяка година? Аз мисля, че в БС ще си купиш оригинални тампони, е цената не е като на турските, но пък няма да ги сменяш всяка година.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 02 юли 2009 - 13:20

Вярно е :icon_coolgrin: .Прав си колега,но незнам дали въобще трябва да ги сменям и дали луфтът е от тях.
  • 0

#4 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 02 юли 2009 - 16:46

Имам един малък проблем.Когато навъртя пълен ляв и обръщам се чува едно припукване в предницата.Отидох на майстор погледна я и каза сигурно е от сектора.Започна да го натяга,щот наистина се беше разхлабил много.Та както и да е натегнаха го,пукането като че ли поспря,ама чат пат ми се струва,че го чувам.Обаче след като го натегнахме въпросният сектор,във волана дори и при запалена кола има луфт.Не е много,но искам да питам нормално ли е това.Имам чуството,че управлението не е толкова директно.Също така ми каза,че тампоните на накрайниците са леко спукани,та може да се наложи и те да се сменят.Отидох и при друг майстор,той вика те са само външно спукани(иначе вътре са здрави) и ако ги смениш,ще ги сменяш всяка година,щот тези са си оргинални и са по-качествени.Кажете мнение по въпроса,колеги.Поздрави :4036:



Само да отбележа,че на сектора се обира луфта като се развива болта,а не като се натяга.Става вапрос болта дето е за шестограм,и се мести едва едва-с по една идея назад.
Моя луфт го обрах когато сменях кормилната щанга,при разкачено всичко отдолу.По този начин можеш точно да регулираш без да има пренатягане,което никак не е дабре.Хващаш хебела с ръка и леко мърдаш,втори човек развива отгоре много бавно и само си показва кога да спреш.Ако не разкачиш хебела от щангата,има вероятност да го пренатегнеш,а луфтовете да си останат ако са от другаде.
Успех :icon_coolgrin:
  • 0

#5 ReaLH

ReaLH

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Автомобил:
    W202 C250TD 1997

Публикувано 02 юли 2009 - 18:35

Колега на мен ми се струва, че трябва да смениш средната кормилна щанга :
Публикувано изображение
на схемата с номер 56, сменя се цялата и на нашия пазар почти всички марки които се продават са рециклаж и варират от 80 лв до 400 лв.
Но първо ми се струва да потърсиш друг майстор. От написаното по горе ми се струва ,че майстора при който си отишъл не е много наясно. Ако имаш възможност поразпитай за майстор който се занимава основно с мерцедеси.
  • 0

#6 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 02 юли 2009 - 18:53

При мен такова пукане се появи от разбит шарнир. (от външната страна при завой)
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#7 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 02 юли 2009 - 22:55

Кормилната щанга съм я сменял когато купих колата,т.е преди 40 000км.Не вярвам да е от нея.Това дет го казва колегата Mien,че луфта се обира при разхлабване не го знаех,че е така.Значи има възможност пукането да е от тампоните на накрайниците,така ли :dontknow: ,а за луфта трябва да се разхлаби сектора.
  • 0

#8 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 03 юли 2009 - 19:17

Всъщност като се замисля може и да сте прави,че е кормилта щанга.Ако е била някакво менте е напълно възможно,само дет ми струваше 250лв.Кажете марка кормилна щанга,която да e добра.
  • 0

#9 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юли 2009 - 20:22

Виж тука има добри марки http://www.manimpex-bg.com/
Аз взех Мейле за 200 лв
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#10 stoian

stoian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златица
  • Интереси:Риболов
    Мотори

Публикувано 03 юли 2009 - 21:20

Кормилната щанга съм я сменял когато купих колата,т.е преди 40 000км.Не вярвам да е от нея.Това дет го казва колегата Mien,че луфта се обира при разхлабване не го знаех,че е така.Значи има възможност пукането да е от тампоните на накрайниците,така ли :dontknow: ,а за луфта трябва да се разхлаби сектора.



Колегата *Мien* е прав!!!
  • 0
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден

#11 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 юли 2009 - 08:35

Здравейте,колеги.Въпросното пукане,в 99% от случаите е от шарнира.Окачването на мерцедесите /с някои изключения/ не позволява на шарнира да хлопа по дупките,пружината го държи под напън.При износването му,ябълката трие неравномерно,и от там е пукането,не са редки и случаите в които болта изкача,и колелото се килва в страни,в повачето случаи при маневра в завой.Най-лесното полево диагностициране е като се вкара масло със спринцовка в маншона на шарнира,ако пукането изчезне,не се размотавайте ами го сменяйте овреме,с тия неща шега не бива.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#12 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 08 юли 2009 - 10:52

Благодаря за отговорите колеги.Ще кажа на майсторите да ги прегледат шарнирите по-обстойно,даже направо да го сменят.Те не ми повярваха,като им казах,че луфта се обира като се разхлабва сектора,ама след като го сториха се научиха.Какво да се прави,човек се учи докато е жив :icon_welldone:
  • 0

#13 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2009 - 00:33

И при мен се появи пукане и скърцане , точно като си бях в БГ (няма и 500км карах там и се разклопа предницата) , вчера ходих на майстор за маслото и като вдигна колата да точи маслото ми показа какво чука. От това което ми обясни на немски: помощна кормилна щанга (за мен си остава тънко желязо :) ), утре ще ходя да го купувам и да го сменям...
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#14 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 13 юли 2009 - 18:04

Така,смених шарнирите.Оказа се обаче,че и старите са си здрави,само дето 100лв. отидоха на вятъра.Пукането си го има и незнам откъде може да е,уж всичко здраво :dontknow:
  • 0

#15 I-vanko

I-vanko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    мерцедес-бенц,С 220-CDI,1999г

Публикувано 14 юли 2009 - 20:16

Постоянно ли пука или от време на време?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни