

Пукане в предницата при завиване
Започната от DEOdriver, 02 юли 2009 - 12:47:46
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юли 2009 - 12:47
Имам един малък проблем.Когато навъртя пълен ляв и обръщам се чува едно припукване в предницата.Отидох на майстор погледна я и каза сигурно е от сектора.Започна да го натяга,щот наистина се беше разхлабил много.Та както и да е натегнаха го,пукането като че ли поспря,ама чат пат ми се струва,че го чувам.Обаче след като го натегнахме въпросният сектор,във волана дори и при запалена кола има луфт.Не е много,но искам да питам нормално ли е това.Имам чуството,че управлението не е толкова директно.Също така ми каза,че тампоните на накрайниците са леко спукани,та може да се наложи и те да се сменят.Отидох и при друг майстор,той вика те са само външно спукани(иначе вътре са здрави) и ако ги смениш,ще ги сменяш всяка година,щот тези са си оргинални и са по-качествени.Кажете мнение по въпроса,колеги.Поздрави

#2
Публикувано 02 юли 2009 - 12:53
А ако си купиш въпросните тампони от БС, дали ще трябва да ги сменяш всяка година? Аз мисля, че в БС ще си купиш оригинални тампони, е цената не е като на турските, но пък няма да ги сменяш всяка година.Имам един малък проблем.Когато навъртя пълен ляв и обръщам се чува едно припукване в предницата.Отидох на майстор погледна я и каза сигурно е от сектора.Започна да го натяга,щот наистина се беше разхлабил много.Та както и да е натегнаха го,пукането като че ли поспря,ама чат пат ми се струва,че го чувам.Обаче след като го натегнахме въпросният сектор,във волана дори и при запалена кола има луфт.Не е много,но искам да питам нормално ли е това.Имам чуството,че управлението не е толкова директно.Също така ми каза,че тампоните на накрайниците са леко спукани,та може да се наложи и те да се сменят.Отидох и при друг майстор,той вика те са само външно спукани(иначе вътре са здрави) и ако ги смениш,ще ги сменяш всяка година,щот тези са си оргинални и са по-качествени.Кажете мнение по въпроса,колеги.Поздрави
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 02 юли 2009 - 13:20
Вярно е
.Прав си колега,но незнам дали въобще трябва да ги сменям и дали луфтът е от тях.

#4
Публикувано 02 юли 2009 - 16:46
Имам един малък проблем.Когато навъртя пълен ляв и обръщам се чува едно припукване в предницата.Отидох на майстор погледна я и каза сигурно е от сектора.Започна да го натяга,щот наистина се беше разхлабил много.Та както и да е натегнаха го,пукането като че ли поспря,ама чат пат ми се струва,че го чувам.Обаче след като го натегнахме въпросният сектор,във волана дори и при запалена кола има луфт.Не е много,но искам да питам нормално ли е това.Имам чуството,че управлението не е толкова директно.Също така ми каза,че тампоните на накрайниците са леко спукани,та може да се наложи и те да се сменят.Отидох и при друг майстор,той вика те са само външно спукани(иначе вътре са здрави) и ако ги смениш,ще ги сменяш всяка година,щот тези са си оргинални и са по-качествени.Кажете мнение по въпроса,колеги.Поздрави
Само да отбележа,че на сектора се обира луфта като се развива болта,а не като се натяга.Става вапрос болта дето е за шестограм,и се мести едва едва-с по една идея назад.
Моя луфт го обрах когато сменях кормилната щанга,при разкачено всичко отдолу.По този начин можеш точно да регулираш без да има пренатягане,което никак не е дабре.Хващаш хебела с ръка и леко мърдаш,втори човек развива отгоре много бавно и само си показва кога да спреш.Ако не разкачиш хебела от щангата,има вероятност да го пренатегнеш,а луфтовете да си останат ако са от другаде.
Успех

#5
Публикувано 02 юли 2009 - 18:35
Колега на мен ми се струва, че трябва да смениш средната кормилна щанга :

на схемата с номер 56, сменя се цялата и на нашия пазар почти всички марки които се продават са рециклаж и варират от 80 лв до 400 лв.
Но първо ми се струва да потърсиш друг майстор. От написаното по горе ми се струва ,че майстора при който си отишъл не е много наясно. Ако имаш възможност поразпитай за майстор който се занимава основно с мерцедеси.

на схемата с номер 56, сменя се цялата и на нашия пазар почти всички марки които се продават са рециклаж и варират от 80 лв до 400 лв.
Но първо ми се струва да потърсиш друг майстор. От написаното по горе ми се струва ,че майстора при който си отишъл не е много наясно. Ако имаш възможност поразпитай за майстор който се занимава основно с мерцедеси.
#7
Публикувано 02 юли 2009 - 22:55
Кормилната щанга съм я сменял когато купих колата,т.е преди 40 000км.Не вярвам да е от нея.Това дет го казва колегата Mien,че луфта се обира при разхлабване не го знаех,че е така.Значи има възможност пукането да е от тампоните на накрайниците,така ли
,а за луфта трябва да се разхлаби сектора.

#8
Публикувано 03 юли 2009 - 19:17
Всъщност като се замисля може и да сте прави,че е кормилта щанга.Ако е била някакво менте е напълно възможно,само дет ми струваше 250лв.Кажете марка кормилна щанга,която да e добра.
#9
Публикувано 03 юли 2009 - 20:22
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#10
Публикувано 03 юли 2009 - 21:20
Кормилната щанга съм я сменял когато купих колата,т.е преди 40 000км.Не вярвам да е от нея.Това дет го казва колегата Mien,че луфта се обира при разхлабване не го знаех,че е така.Значи има възможност пукането да е от тампоните на накрайниците,така ли
,а за луфта трябва да се разхлаби сектора.
Колегата *Мien* е прав!!!
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#11
Публикувано 08 юли 2009 - 08:35
Здравейте,колеги.Въпросното пукане,в 99% от случаите е от шарнира.Окачването на мерцедесите /с някои изключения/ не позволява на шарнира да хлопа по дупките,пружината го държи под напън.При износването му,ябълката трие неравномерно,и от там е пукането,не са редки и случаите в които болта изкача,и колелото се килва в страни,в повачето случаи при маневра в завой.Най-лесното полево диагностициране е като се вкара масло със спринцовка в маншона на шарнира,ако пукането изчезне,не се размотавайте ами го сменяйте овреме,с тия неща шега не бива.
#12
Публикувано 08 юли 2009 - 10:52
Благодаря за отговорите колеги.Ще кажа на майсторите да ги прегледат шарнирите по-обстойно,даже направо да го сменят.Те не ми повярваха,като им казах,че луфта се обира като се разхлабва сектора,ама след като го сториха се научиха.Какво да се прави,човек се учи докато е жив

#13
Публикувано 13 юли 2009 - 00:33
И при мен се появи пукане и скърцане , точно като си бях в БГ (няма и 500км карах там и се разклопа предницата) , вчера ходих на майстор за маслото и като вдигна колата да точи маслото ми показа какво чука. От това което ми обясни на немски: помощна кормилна щанга (за мен си остава тънко желязо
), утре ще ходя да го купувам и да го сменям...

#14
Публикувано 13 юли 2009 - 18:04
Така,смених шарнирите.Оказа се обаче,че и старите са си здрави,само дето 100лв. отидоха на вятъра.Пукането си го има и незнам откъде може да е,уж всичко здраво

#15
Публикувано 14 юли 2009 - 20:16
Постоянно ли пука или от време на време?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни