Изправяне и ремонт на алуминиеви джантиСофия
Started by Илия Горанов, 28 Jun 2009 - 23:10:39
101 replies to this topic
#31
Posted 19 October 2010 - 10:05
Next Project е по генерацията, като само задното гърне ще си остане нейното. Просто искам да се направи веднъж и да знам, че 10 години няма да се пипа
#32
Posted 01 December 2010 - 11:20
Нека и аз да кажа две думи:Занивам се с ремонт на алуминиеви джанти -машинно изправяне,заваряване,монтаж,баланс и др. Намирам се в София - Казичане ул."Старият Искър" - 8. Работно време от понеделник до петък от 9 до 18 часа СЪБОТА от 10 до 16 часа ( до по-късно с предварителна уговорка ) Тел: 0885077999
Изправянето е 1 лв на цол с включен монтаж/демонтаж и баланс !
Скоро ми се завъртя колата и последствията бяха удар отпред - дясно и удар отзад - ляво. Тук ще се спра само по темата естествено, а именно летите джанти. След удара се получиха големи вибрации, които се усещаха доста ясно на волана. Аз по пътя на логиката смених предна дясна гума (джанта) с резервната. Прибирам се в София и отивам веднага на Радиал - под моста Чавдар. Слагат ми джантата на стенда, завъртя се няколко пъти и работниците, които се занимаваха с нея ми казват " Тази джанта е усукана от към основата и е за боклука...., но имаме един познат, който евентуално ще ти я оправи за 80-100 лв." Дадоха ми адреса му. На мен ми направи силно впечатление, че м/у джантата и гумата имаше набити бая големи камъчета, но не съм професионалист в тази област и си замълчах. От там отивам веднага на Радиал - Сточна Гара с/у мелницата. Същата процедура, същия отговор и още един адрес за "евентуално оправяне"
До тук с предисторията. Прибирам се вкъщи и директно във форумът на Мерцедес, от където винаги съм извличал много полезна информация. Попадам на тази тема, звъня на момчето по телефона и се разбираме да отида до Казичане да погледне джантата. Първото нещо, което направи момчето беше да свали гумата от джантата и да я пусна на стенда, и оп ИЗНЕНАДА - джантата е в перфектно състояние, ДА същата джанта, за която в Радиал ми казаха, че нищо не става от нея. Момчето слага отново гумата на джантата, надува я и оп друга изненада, три балона от удара. Явно в Радиал бяха изпуснали тези малки подробности.
Но проблемът с вибрациите си остава. Записвам час за преглед и ремонт на ходова част. Преди това, решавам да си сложа зимните гуми. Аз ги въртя винаги на летите джанти. Отивам в сервиз в Левски, при Румен - много точно работят, започват да сменят гумите една по една и стигайки до предна лява се появява най-голямата изненада - джантата яко усукана, вижда се с просто око, без стендове. Хайде пак до Казичане. Момчето я поставя на стенда и казва: "Доста е усукане, ще ми трябва повечко време за да я оправя. Оставям му я и заминавам в провинцията. След няколко дни момчето ми звъни и ми казва, че джантата ми е готова и мога да отида да си я взема. Връщам се от провинцията, отивам до Казичане, момчето ми монтира джантата на колата. Джантата в идеално състояние с/у скромната сума от 30 ЛЕВА!!!
Много жалко, че в България сервизи като този в Казичане на ул. "Старият Искър"-8 са изключение. Абсолютно коректно отношение, изненадващо добро качество на извършваните услуги и много-много достъпни цени!
Живял съм в Англия наколко години и този сервиз ми напомни много за това как работят Европейците.
Извинявам се, че малко се онесох в писането, но исках да пресъздам много точно ситуацията, в която бях поставен от "ГОЛЕМИТЕ" сервизи и решението, което ми беше дадено от един малък сервиз с високо качество и коректно отношение.
СИЛНО ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ СЕРВИЗ!!!
#33
Posted 09 February 2011 - 21:24
Малко боядисвани джанти 8)
Attached Files
#34
Posted 09 February 2011 - 22:08
Чудно ми е ако боядисам джантите на жигулатора дали ще се обели боята като слагам тасовете? Предполагам ДА!
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#35
Posted 10 February 2011 - 06:20
Ееееее съмнявам се.....това си Руска историческа машина Мише
By Batev
#36
Posted 10 February 2011 - 08:37
Ако ги направим прахово няма да се обелят ! Нали говорихме и малко да ги разширимеЧудно ми е ако боядисам джантите на жигулатора дали ще се обели боята като слагам тасовете? Предполагам ДА!
Attached Files
#37
Posted 15 March 2011 - 20:43
Koлега, да ти се намират хубави 245х40х17 летни? 2 броя ми трябват.
Видях в БМВ форума, че си качил 2 гуми на BBS RS джантите...
Видях в БМВ форума, че си качил 2 гуми на BBS RS джантите...
#38
Posted 16 March 2011 - 08:37
За съжаление са ми по 1 бройка 245/40 и една 235/40 Чисто нови Goodyear Eagle F1
#39
Posted 28 April 2011 - 14:00
Здравей колега пускам ти снимка за ремонт на една алуминиева джанта, за която ти се обаждах по телефона.Ако ти е възможно да ме ориентираш за цена.Драскотините са в следствие на задиране в бордюр.Предварително благодаря.
Attached Files
#40
Posted 30 April 2011 - 04:28
Малко преди да сменя зимните с летни гуми (на 16 април) се изтресох в една нова дупка в "Надежда" 1 (беше 02.00 ч. и междублокова адски тъмна уличка, разминах се с един таксиджия и хоп - у тая нова за мен там дупка) ... май и аз ще отида да ми ги изпъне момчето...железни са (зимата карам на тях) и не е много, но си е за поправка , само 2 са леко огънати, но дупката си беше сериозна. Разбрах къде се пада адреса , ще го намеря лесно и без навигатор. Скоро ще се понеса с 2 -те джанти и аз натам. Много полезно инфо.
http://maps.google.b...m.panoramio.all
http://www.bgmaps.co...6BCC353F4255294
http://maps.google.b...m.panoramio.all
http://www.bgmaps.co...6BCC353F4255294
#41
Posted 11 July 2011 - 07:02
Още един глас за Иван от Казичене!!! Това момче работи с мерак, на един мой приятел (не споделил по-рано проблема си, иначе аз отдавна ползвам само услугите на Иван) му счупили колата...дълга история...но освен колата има пострадали джанти и в десетина сервиза му казват, че едната от тях е за изхвърляне...обажда се той "...да поръчаме през интернет...че цени...наличности..." (19-ки са му джантите). Изпращам го аз при Иван, който също е на мнение, че джантата е много лошо счупена, но с различно последствие от този факт: ще му трябва повече време - около седмица :о)...и така след седмица изпих една-две бири благодарение на Иван :о))) Благодарности и на форума, и на Иван!!!
#42
Posted 11 July 2011 - 08:59
Кадърните майстори са малко!
Това момче джиткаше едно зелено доработвано 124 2.5 турбо дизел ако не се лъжа. Браво!
Това момче джиткаше едно зелено доработвано 124 2.5 турбо дизел ако не се лъжа. Браво!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#43
Posted 14 July 2011 - 08:29
Бъркате нямам 124-ка... Карам Сивик купе но скоро ще съм в клуба с един бенз
#44
Posted 14 July 2011 - 08:33
Бъркате нямам 124-ка... Карам Сивик купе но скоро ще съм в клуба с един бенз
Давай номера тука бро че джантите ги кривиме често.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#45
Posted 14 July 2011 - 12:44
Бай Василе, номера е в началото на темата, даже е болднат
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users