Третото сигурно нещо е, че маслото се е чиста минералка- минерално масло 15/40, нормално е цената му на варел да е 6лв/литър.Хм... остава аз да не съм разбрал, НО 2 неща са сигурни
Маслото е Mobil 15W40 и струва 6лв. наливно от варела
И вероятно да е semi-synthetic а аз да не съм разбрал
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/dead52586875edd25c0bd29250e35c47?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Време за смяна на масла и филтри
Започната от Krassi, 25 юни 2009 - 12:58:04
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 11 юли 2009 - 10:46
#32
Публикувано 11 юли 2009 - 10:57
Ще питам и ще видимТретото сигурно нещо е, че маслото се е чиста минералка- минерално масло 15/40, нормално е цената му на варел да е 6лв/литър.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#33
Публикувано 11 юли 2009 - 11:21
Пълна синтетика го водят 15W50.
Прикачени файлове
#34
Публикувано 11 юли 2009 - 11:24
Да мисля че така го водят. Не е като на 124 филтър в метален корпус, а е само филтриращата част.Ще питам и ще видим
Може и да не съм разбрал, а и нямам познания в областта
)) но мисълта ми беше, че Synt S ми е на добри пари и че принципно нямаме оплаквания от качеството
. И един въпрос, твоят маслен филтър... елемент ли се води?
#35
Публикувано 11 юли 2009 - 11:29
15W50 може да се води пълна синтетика, но пак е ужасно "дебело" това масло, особено за синтетика. Явно за "Моторспорт" става, лично аз бих предпочел Mobil1- rally formula 5w50 пробвал съм го на 124-ката и останах много доволенТук обаче говорим за 15W40 което едва ли е синтетика, особено за 6лв/литъраПълна синтетика го водят 15W50.
#36
Публикувано 11 юли 2009 - 11:51
15W50 може да се води пълна синтетика, но пак е ужасно "дебело" това масло, особено за синтетика. Явно за "Моторспорт" става, лично аз бих предпочел Mobil1- rally formula 5w50 пробвал съм го на 124-ката и останах много доволенТук обаче говорим за 15W40 което едва ли е синтетика, особено за 6лв/литъра
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#37
Публикувано 11 юли 2009 - 11:55
Ами в момента си "почивам" от снощи и много много не ми се излиза
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#38
Публикувано 12 юли 2009 - 23:03
Краси??? Какво стана с теб, отиде при майстора и се изгуби нещо. Казвай- как е, доволен ли остана от работата на човека, смени ли ти всичко както трябва и такива работи.
#39
Публикувано 16 юли 2009 - 16:14
Браво на колегата, добри отзиви, или пък май не е доволен- знам ли. Сериозно се замислям вече, като някой във форума попита за нещо дали да не го пращам на
Направете си труда колеги след като молите за помощ, съвет, препоръка и я получите, поне давайте информация с една -две думи след това- така ще сте от полза за всички изпаднали във вашето положение.
Защото сега примерно Краси може да не е останал доволен, ама да не знам и утре като някой пита за сервиз пак да го пратя там или пък да прочете темата във форума и да отиде там, защото така прочел във форума.
![:censored:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/censored.gif)
![(18)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/18red.gif)
Направете си труда колеги след като молите за помощ, съвет, препоръка и я получите, поне давайте информация с една -две думи след това- така ще сте от полза за всички изпаднали във вашето положение.
Защото сега примерно Краси може да не е останал доволен, ама да не знам и утре като някой пита за сервиз пак да го пратя там или пък да прочете темата във форума и да отиде там, защото така прочел във форума.
#40
Публикувано 16 юли 2009 - 19:23
Така здравейте... няколко дни имах разни неща та не остана време за форумаБраво на колегата, добри отзиви, или пък май не е доволен- знам ли. Сериозно се замислям вече, като някой във форума попита за нещо дали да не го пращам на
![]()
![]()
Направете си труда колеги след като молите за помощ, съвет, препоръка и я получите, поне давайте информация с една -две думи след това- така ще сте от полза за всички изпаднали във вашето положение.
Защото сега примерно Краси може да не е останал доволен, ама да не знам и утре като някой пита за сервиз пак да го пратя там или пък да прочете темата във форума и да отиде там, защото така прочел във форума.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#41
Публикувано 16 юли 2009 - 19:25
Та.. там обаче се появиха разни неща дето не ги знаех за колата и сега страдам... хем ме кефи хем не знам какво да правя. вдигна той колата.. ама там на праговете има разни пластмасови тапи.. дето някога са изпаднали и сега е влизала вода гняс... и е станало гааадно... корозия това онова. Поправимо е то е ясно, но има ли смисъл или просто да карам до умирачка или да я махам колата още сега.
#42
Публикувано 17 юли 2009 - 15:19
Eто това вече е отговор! Радвам се, че си останал доволен, наистина е хубаво някой да се старае над колата ти, а не да е някой мърляч, който гледа да те претупа и да ти вземе паричките.Така здравейте... няколко дни имах разни неща та не остана време за форума
Колкото до майстора съм доволен... много чисто си работи момчето взе 15лв за цялата работа... личи си, че му се занимава щом с прахусмукачка почисти кутията на филтъра. Може би наля мааалко повече масълце, но това ще стане ясно като потъмнее, че сега е прекалено бистро за да го видя точно. Само не ми хареса много предложения
От наливно масло през гуми до полиране на боята, НО човека си търси клиенти, което не е лошо. Като цяло съм доволен просто пази чисто.. една капка масло на пода на сервиза и за миг го беше изчистил. Бастунчик ще черпя!
#43
Публикувано 20 юли 2009 - 18:33
Здравеите.Значи понеже от скоро карам мерцедес 200Е купе и за първи път смених маслото и филтри и както си му е редът обаче на таблото стрелката за маслото подскача от 3 до 0 като дам газ се качва на три като изключа от скорост на светофар ми пада почти на нула.Преди не ми е правило така ако може случаино да ми кажете от какво е ще съм ви много благодарен
#44
Публикувано 20 юли 2009 - 19:06
Kakва е разликата между 229.3 и 229.1.Аз имам 229.1 и такова ще слагам.Дали ще е проблем?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#45
Публикувано 20 юли 2009 - 20:13
Kakва е разликата между 229.3 и 229.1.Аз имам 229.1 и такова ще слагам.Дали ще е проблем?
Първото е по-нов модел да кажем и има по-добри показатели от 229.1,и няма никакъв проблем да си сложиш от старото масло.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни