Благодаря предварително на всики
Време за смяна на масла и филтри
Started by Krassi, 25 Jun 2009 - 12:58:04
45 replies to this topic
#1
Posted 25 June 2009 - 12:58
Здравейте
Минаха се неусетно 6000км. откакто имам очиларката (E290 TDI) и стана време за смяна на двигателните течности
За масло мой познат (сигурен човек на бащата) ми предлага Mobil Synt S 5W40 на цена от 65лв. за туба от 4л. (значи за мен 2x4л. ) до колкото успях да разгледам из форума няма негативни отзиви, друг вариант ми е VAICO 5W40 (Предишният собственик го взел, когато го е сменял за пръв път) и на последно място Midland (с това е карана последно преди да я взема, но мисля че по-скоро е.. хм изключен вариант). Колата масло не гори, за налягането му не е изпищяла, че не и харесва. Относно филтрите звънках тук там цени за маслен от 8.60лв (хаха че то за 20 годишното Пежо е по-скъп) до 16лв... и си викам евтиното менте.. ама скъпото къде е гаранцията, че е с добро качество? Та от коя хвалена фирма да взема нещо с по-доказано качество 
Благодаря предварително на всики
Благодаря предварително на всики
#2
Posted 25 June 2009 - 14:00
Колега,маслото е въпрос на личен избор,всеки кара с ралично и есествено го хвали.За филтрите мога да ти препоръчам на МАН,мисля че са добри!
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#3
Posted 25 June 2009 - 16:15
Да за маслото е така, но все пак има доволни и недоволниКолега,маслото е въпрос на личен избор,всеки кара с ралично и есествено го хвали.За филтрите мога да ти препоръчам на МАН,мисля че са добри!
#4
Posted 25 June 2009 - 22:03
Колега,маслото е въпрос на личен избор,всеки кара с ралично и есествено го хвали.За филтрите мога да ти препоръчам на МАН,мисля че са добри!
Мерцедес използва филтрите на MANN, смятай ти дали са добри
Истината е че ако решиш да си вземаш за твоята кола, разликата в цената ще е много малка, в сравнение ако си ги вземеш оригинални по МВ
#5
Posted 26 June 2009 - 10:08
А да препоръчаш магазин?Мерцедес използва филтрите на MANN, смятай ти дали са добри
Истината е че ако решиш да си вземаш за твоята кола, разликата в цената ще е много малка, в сравнение ако си ги вземеш оригинални по МВ
#6
Posted 26 June 2009 - 18:34
За София нека кажат колегите или Ивайджет
#7
Posted 29 June 2009 - 21:58
За Ивайжет бях чувал само похвали, но след като им се обадих и ми казаха маслен филтър 60 и кусур лева... се отказахЗа София нека кажат колегите или Ивайджет
#8
Posted 29 June 2009 - 22:12
За Ивайжет бях чувал само похвали, но след като им се обадих и ми казаха маслен филтър 60 и кусур лева... се отказах
)
Оригиналните части са така, като искаш по-тънко винаги има алтернатива......
#10
Posted 03 July 2009 - 22:44
Масленият филтър го взимам от местния дилър- 21 лв.
#11
Posted 03 July 2009 - 23:16
Мерцедес препоръчва Mobile 1 пълна синтетика (ако е Super Syn още по-добре)
Дори на моя ML има фабрично залепена лепенка на Mobile 1 на рамката до табелата с указанията за фреона на климатика.
Mobil Synt S 5W40 е базовата синтетика на Mobile. Цената е нормална. Ако можеш сипвай от него.
10,000 километра спокойно ще изкараш с него.
Дори на моя ML има фабрично залепена лепенка на Mobile 1 на рамката до табелата с указанията за фреона на климатика.
Mobil Synt S 5W40 е базовата синтетика на Mobile. Цената е нормална. Ако можеш сипвай от него.
10,000 километра спокойно ще изкараш с него.
Audi A8
#12
Posted 04 July 2009 - 06:32
Филтровата група KNECHT / MAHLE от десетки години е водеща в развитието и доставката на международната автомобилна промишленост.
Производството се базира изключително на гарантираното качество на продукти за първо вграждане.
Гамата включва въздушни филтри, маслени филтри и модули, горивни филтри, поленови и аерозолни филтри, както и филтри с промишлено приложение. За мен това са филтрите които ги трябват лошо не съм чул за тях.
Производството се базира изключително на гарантираното качество на продукти за първо вграждане.
Гамата включва въздушни филтри, маслени филтри и модули, горивни филтри, поленови и аерозолни филтри, както и филтри с промишлено приложение. За мен това са филтрите които ги трябват лошо не съм чул за тях.
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#14
Posted 06 July 2009 - 13:07
Проблем за това масло нямаМерцедес препоръчва Mobile 1 пълна синтетика (ако е Super Syn още по-добре)
Дори на моя ML има фабрично залепена лепенка на Mobile 1 на рамката до табелата с указанията за фреона на климатика.
Mobil Synt S 5W40 е базовата синтетика на Mobile. Цената е нормална. Ако можеш сипвай от него.
10,000 километра спокойно ще изкараш с него.
А за филтрите нещо по-нормално, разбирам оригинални ама все пак това са си доста пари
#15
Posted 06 July 2009 - 15:48
Базовата синтетика имам пред вид, че Мобил има десетки разновидности (High Performance, Super Syn, High Millage) и т.н.
То с никое синтетично масло по принцип проблем няма, само споменах какво препоръчва Мерцедес.
За филтрите не мога да кажа - едни смятат че оригиналните били най-добри, ама пък разни фирми правят много по джиджани и качествени, така че... не знам...
То с никое синтетично масло по принцип проблем няма, само споменах какво препоръчва Мерцедес.
За филтрите не мога да кажа - едни смятат че оригиналните били най-добри, ама пък разни фирми правят много по джиджани и качествени, така че... не знам...
Audi A8
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









