Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

E400 CDI - Мнения?


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:

Posted 24 June 2009 - 22:43

Здравейте.
Решил съм да си купя W211 - дизел и да е или 6так или 8мак, с airmatic и по възможност да е черна.

Гледах в интернет обявите и от 280/320 нищо не харесах, а една Е400 много ми допадна, НО......бях чел във форума, че този двигател е доста проблемен и отиват луди пари за ремонти.

За това бих искал да чуя някакви мнения по въпроса? Иначе ми е ясно, че тоя 260 коня двигател с две турбини ще върви адски и няма да харчи много, но това с ремонтите и постоянното чупене ме притеснява много.

Колата, която съм харесал е краят на 2005 производство и е под 100 000км.

Блгадоаря предварително.
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 24 June 2009 - 22:52

на тия километри---горе долу бива.

проблеми има с ЕГР клапани, турбини, верига, електроника, не дай си боже и 8 дюзи.
добре е да вземеш такава на 40-50хил км, и да е поне фейслифта и да е без SBC и без Airmatic.
  • 0

#3 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:

Posted 24 June 2009 - 23:48

мерси за отговора.
фейслифтът няма 400 cdi. те са до 2005 и са серийно с airmatic. също със SBC са всички преди фейслифта, така че........
абе като цяло си търся хубава 320ка, дизел....ама нейсе....ни една хубава обява няма.

а какво не му харесваш на airmatica? като цяло вози много по-меко и се усеща по нашите пътища...скъпички са компресорите и самите въздушни възглавници, но знам, че не клякат много често.....особено на коли под 200 000км е почти невъзможно да изпищи от него. вярно, че много зависи как е карана, ама да кажем, че е пазена.

други мнения за 400 CDI? скоростната кутия как е?
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 25 June 2009 - 01:04

airmatic е супер, но не е за България.
Имаме толкова качествени дупки (по ISO9003 стандарт), че само една такава е нужна...

при фейса е 420CDI.
колкото по-нов и на по-малко километри го намериш--толковва по-добре. Па голяма работа ако няма някоя екстра
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 25 June 2009 - 17:27

колега аз съм с такъв мотор и вярно върви много
до сега за 60000 км съм сменил само генератор
ама той и на другите модели е такъв
скоростната кутия ми направи проблем
платката но след промивка се оправи
но трябва да имаш впредвид че
двигателя е мощен и при по чес тормоз
кутията си отива аз мойта не я ръчкам
много и за сега държи
и аз съм чувал че се чупят , но за сега не мога да се оплача
разхода е 12-18 и смяна на масло е 10л. ама така е
пълно щастие няма
  • 0

#6 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 25 June 2009 - 18:46

Разбирам че парите са си твои и е твои проблема ка ще си ги харчиш -но да запитам само - ако искаш вървежна кола -що требе да е дизел ...
Карам от време на време 211 320ЦДИ - тука в немско я помпя на 220 и тука няма дупки и т.н и ме е страх да напъна повече макар че още може а в Бг освен ако не ходиш през ден София до Стара Загора си мисля че няма смисъл от 420.

Такива коли по принцип са правени малко- данъка на 400 на основния пазар -немско - е убииствен а ако някои има пари да го плати то скача на бензинова -върви повече.
Аз бих препоръчал -настрана от уникати.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#7 msi200

msi200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 25 June 2009 - 21:55

Не виждам предимства на тази кола пред Е500, особено пред Е500 4матик. Изобщо тия големите дизели са подходящи за джипки, ама за лека кола според мене няма смисъл. Мерцедес и БМВ неслучайно преустановиха разработката на V8 дизели.
  • 0
I love the sound of V8 in the morning...

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 25 June 2009 - 21:56

на тия километри---горе долу бива.

проблеми има с ЕГР клапани, турбини, верига, електроника, не дай си боже и 8 дюзи.
добре е да вземеш такава на 40-50хил км, и да е поне фейслифта и да е без SBC и без Airmatic.


За EGR съм съгласен, но се не сменят всеки ден разбира се ;)
Обаче за турбините не съм съгласен, както и веригата и електрониката :blink: , ако знаеш нещо пиши ;)
Иначе това с 8-те дюзи.... си минава за сметка на МВ ;)

PS: Баси, нeзнам какво ви плаши този Airmatic....? Дали амортисьорите които не са толкова чак трошливи или един компресок който има няма 800-900лв. и пак не го сменяш всеки ден ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 25 June 2009 - 22:39

Всъщност гросе, не правя статистика--- имах поръчка само за 1 турбина, да дойде по-евтино на човека.
Но доста добре се беше абонирал за сервиза на Петко, имаш ядове че влизаше в авария и дали разбраха от какво е...не се е обаждал, но докато стигнат до турбо, бяха минали и през ЕГР-ите..
Излезе му златна тая кола..

А я гросе, ти като по вещ, на колко километра се сменя верига на 400ЦДИ? двойна ли е?
Какво значи че 8те дюзи си минават за сметка на МБ???

И какво стана с моя въпрос с схемите? нищо не казваш....
  • 0

#10 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 26 June 2009 - 08:52

За EGR съм съгласен, но се не сменят всеки ден разбира се ;)
Обаче за турбините не съм съгласен, както и веригата и електрониката :blink: , ако знаеш нещо пиши ;)
Иначе това с 8-те дюзи.... си минава за сметка на МВ ;)

PS: Баси, нeзнам какво ви плаши този Airmatic....? Дали амортисьорите които не са толкова чак трошливи или един компресок който има няма 800-900лв. и пак не го сменяш всеки ден ;)


Гросе - плаши не ами плаши - поне за мене де . Признавам си че не сам оправял Аирматици- когат изленаха аз не съм вече в сервиза ама миналата година за 10 дена докат си правих моита кола при Генади доидеха поне 5 коли - кат видш 1 тезгях в склада спълен с нови и още една купчина сменени на боклука.... поне на мене ми светва една ламбичка за внимание ..има нещо.
Другото е дет забравяш -в 99% от случаите на 211 квото и да се строши кат го смешиш ако че е желязо -се закача Страдиагноза - та това лимитира сервизите които могат да ти оправят колата на 4-5 в Бг дет са наясно от а до я какво да правят.Иначе става цигания - сменям компресора при гаражния маистор дет сигурно преди тва никога не е виждал таква кола и после хвърча в балкана или другаде да синхронизират - нали се сщаш какво ходене по мъките е .....
Иначе по логиката - тва да не го сменяш всеки ден отиваме на позицията на мои колега - тои имал неква хонда и за 4-5 години тя не му се била развалила нито 1 път и вече тва е наи здравата кола на света- да ама не щото и в сервиз ана хонда е пълно с коли.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 26 June 2009 - 18:37

Всъщност гросе, не правя статистика--- имах поръчка само за 1 турбина, да дойде по-евтино на човека.
Но доста добре се беше абонирал за сервиза на Петко, имаш ядове че влизаше в авария и дали разбраха от какво е...не се е обаждал, но докато стигнат до турбо, бяха минали и през ЕГР-ите..
Излезе му златна тая кола..

А я гросе, ти като по вещ, на колко километра се сменя верига на 400ЦДИ? двойна ли е?
Какво значи че 8те дюзи си минават за сметка на МБ???

И какво стана с моя въпрос с схемите? нищо не казваш....


Веригата разбира се че е двойна, за километри.... незнам честно казано ;)
За схемите, чакам ги още, другата седмица ще ги имам споко ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 26 June 2009 - 18:42

Гросе - плаши не ами плаши - поне за мене де . Признавам си че не сам оправял Аирматици- когат изленаха аз не съм вече в сервиза ама миналата година за 10 дена докат си правих моита кола при Генади доидеха поне 5 коли - кат видш 1 тезгях в склада спълен с нови и още една купчина сменени на боклука.... поне на мене ми светва една ламбичка за внимание ..има нещо.
Другото е дет забравяш -в 99% от случаите на 211 квото и да се строши кат го смешиш ако че е желязо -се закача Страдиагноза - та това лимитира сервизите които могат да ти оправят колата на 4-5 в Бг дет са наясно от а до я какво да правят.Иначе става цигания - сменям компресора при гаражния маистор дет сигурно преди тва никога не е виждал таква кола и после хвърча в балкана или другаде да синхронизират - нали се сщаш какво ходене по мъките е .....
Иначе по логиката - тва да не го сменяш всеки ден отиваме на позицията на мои колега - тои имал неква хонда и за 4-5 години тя не му се била развалила нито 1 път и вече тва е наи здравата кола на света- да ама не щото и в сервиз ана хонда е пълно с коли.


Ако имам кола с Airmatic, компресора ще ми е най-малкия дерт от системата + това новите вече нямат дертове и карат ;)
Иначе за смяна на компресор не е необходима диагноза, колата сама си хваща нивото ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#13 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:

Posted 10 July 2009 - 16:35

Благодаря за изчерпателните отговори колеги!
В крайна сметка взехме CLS350....
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#14 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 641 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Posted 11 July 2009 - 17:10

Честито!!!! Дай малко снимки и ние да му се порадваме!!!
  • 0

#15 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:

Posted 11 July 2009 - 17:52

здравей!
още сме в процес на оправяне на лизинга.
предполагам края на другата седмица ще го вземем и ще пусна снимки обезателно.
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users