Дайте мнение за товаЕ200 Avantgarde
Започната от Алфонсо, 18 юни 2009 - 17:48:46
47 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 юни 2009 - 17:48
#2
Публикувано 18 юни 2009 - 18:00
Това си е компромис с този двигател най-малкото , а и нали търсеше нещо по ново?Това си е чиста 124ка за мен.
#3
Публикувано 18 юни 2009 - 18:09
Аз пък не виждам кое му е компромиса на 111. мотор,икономичен,здрав и относително пъргав,единствено слабо място дебитомер/430лв оригинален Бош/.Ако само това са забележките бих казъл че си заслужава.
#4
Публикувано 18 юни 2009 - 18:23
#5
Публикувано 18 юни 2009 - 18:33
Аз пък не виждам кое му е компромиса на 111. мотор,икономичен,здрав и относително пъргав,единствено слабо място дебитомер/430лв оригинален Бош/.Ако само това са забележките бих казъл че си заслужава.
Аз съм супер доволен от 111,единия ко караме вече 8ма година.Нищо не е барано!Ролката си почуква почти на всички на малки обороти,не е нужно да се сменя цялото амортисьорче а само втулчиците.
Не е лоша колата,друг е въпроса дали си заслужава парите?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 18 юни 2009 - 20:09
Братле,мери компресия виж и геометрията и си ти...не е неква резачка,ама и ти ми се чиниш спокоен водач,а не пилот изпитател,ще се очароваш от ниския разход... На всички ни се ще V8ци да харчат като корсички,ама пълно щастие нЕма,ако я земаш за да я сцепиш от каране-тваа е твоята кола,ако не караш често мое да дебнеш за по голям матор.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Публикувано 18 юни 2009 - 20:52
Колега, аз мисля, че тази не е твоята кола. Това дето липсват кори, амортесьорчета тропат, климатроника не прави зима, спукани стопове, притрисане - тук 100 кинта, там 100 кинтка едно 500 и тя дошла към 10000-11000.
Мотора 2.0 136 коня ми се види лабав. Ти си любител на газа, дали тоя мотор се газифицира лесно проверявал ли си?
За годината мисля че е вярна, нищо че на стъклата пише друго. Най-много да са сменяни всичките. По ВИН коя година излиза?
За километрите ми е съмнително да са истински, ама знае ли човек.
Според мен ако я даде на 6500 без да караш по диагностики и да си я пробваш скачай в джаза, иначе да и направи временна регистрация и на диагностика и проба...
Ако пък си и много навит един репатрак ще ти излезе към 100 кинта, даже аз бих искал от търговеца да я закара до избран от мен сервиз за проверка.
Мотора 2.0 136 коня ми се види лабав. Ти си любител на газа, дали тоя мотор се газифицира лесно проверявал ли си?
За годината мисля че е вярна, нищо че на стъклата пише друго. Най-много да са сменяни всичките. По ВИН коя година излиза?
За километрите ми е съмнително да са истински, ама знае ли човек.
Според мен ако я даде на 6500 без да караш по диагностики и да си я пробваш скачай в джаза, иначе да и направи временна регистрация и на диагностика и проба...
Ако пък си и много навит един репатрак ще ти излезе към 100 кинта, даже аз бих искал от търговеца да я закара до избран от мен сервиз за проверка.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 18 юни 2009 - 23:29
Чудя ти се защо ли гледаш по бг страниците за коли? и цвета е малко " гаден". Аз ако нямам кола, бих хванал немския пазар в инет и после за 40 лв. със самолет до Немская и още 700-1000 лв си я докарвам до БГ
Cheers
*p.s. Дано дойда на твоя хал
Cheers
*p.s. Дано дойда на твоя хал
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#10
Публикувано 19 юни 2009 - 06:43
#11
Публикувано 19 юни 2009 - 09:46
Колата изглежда супер,обаче на твое място бих прежалил 100 лева за пътна помощ да я видят в сервиз.Давам ти акъл,ама аз никоя от четирите си коли като съм ги купувал не съм ги водил при майстори - ама поне ги пробвам как вървят.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#12
Публикувано 19 юни 2009 - 10:25
Връщайки се от поредната фалшива обява за очиларка, случайно видях това Е200 спрях и го прегледах обстойно. Като забележки мога да изтъкна:
1. На студен мотор при форсиране, леко притриса, на празен ход също. Като позагря леко нещата се оправиха- в най-лошия случай дебитомер =500лв.
- Щом с един поглед го установи дефекта -браво на табе -аз без да я закача на теста и да прегледам кое какво е не се наемам да кажа от какво е
2. Климатроника- компресорът работи, но студа е доста слаб иначе духалката има страшна сила. Нямам представа какво е и колко струва. Според търговеца трябва само дозареждане, ама знам ли. ремонт=???лв Колко ли може да струва.
- Може да струва различно - може да тече от съединене между 2 тръбички и да се разминеш с 1 гумичка за 1 лев ама може да е спукан и изпарителя или компресора и тогава хапваш дравцето
3. Кората по двигателя я няма, тази под бронята е там, следващата липсва. около 100лв.
- това са козметики но показват че е правено нещо ,погледни дупките дет има клипсове дет се слагат болтовете -ако са разшлякани ....
4. Няколко много дребни и не особено дразнещи външни забележки- лежия стоп е пукнат и рд дреболии, оправящи се до 200лв
-И тва кат горното но лично на мен ми говори че колата е била или при немарлив или при стиснат собственик -иначе тия неща требва да са в ред
5. Амортисжорчето на ролката обтягаща ремъка трака. Много леко, в сравнение с други коли които гледах съвсем наскоро, но като се заслушаш се чува. Колко струваше, че не си спомням, нещо около 100-те лева беше.
- е те тва наи малкото издава че колата не е на 150 000 -ако е на истински тва не трака
6. Огромния минус на този автомобил, е че няма каквито и да било номера и не може да се подкара по улицата дори 1м. Много се чудя дали да купя кола, която не съм карал и какво може да произлезе от това.
Иначе много неща ми харесаха във въпросния автомобил, салона е перфектен, седалка, лост, волан- оригинални, без следи от пришиване и замаскиране, 4-те стъкла работят!!!!
- даи една снимка на шофиорската седалка - на кожен салон ако е каран на дълго седалката и до 300 000 е ок ,без да съм я виждал на живо ти казвам че волана е излъскан- просто ела ми виж моита кола тя е на истинки 130 000- волана не такав а и бая коли на толкова км са ми минали през ръцете.Читави акумулатори в гробниците има много ,ако една кола дет се продава от фирма не е с свястен акумулатор ,то какаво остава за другото....
Това е първата (от над 10-15 очиларки които гледах), на която и работят всички стъкла. Оригиналните джанти авангард с почти нови гуми, читав акумулатор, запали лесно от първия път, без да се подава ток от външен източник. Накрая чак се засилих да го капарирам, но гласа на разума( в случая брат ми) ме накарада се въздържа от това действие.
Казвайте си мнението колеги, ако някой живее в района (автокъщата е на Т.Александров) и е обърнал внимание от кога стои тази кола там, на първа линия е до улицата. Цената която договорих е доста под обявената, затова малко се замислям дали не търсят бърза продажба или отърваване, знам ли.
Ако тая кола е на истински км -оправянето на по горе явни дефекти си струва що има още ресурс в колата,макар че пак е съмнително щот са си доста пари,а ако клата е на 250 000 и нагоре - краи няма продаване на запад и колата отива ясно къде.
Искаш мнение - ето моито .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#13
Публикувано 19 юни 2009 - 11:05
...
Искал съм бил по- ново. По-ново, ама колко по-ново, след 99 бензиновите са компресорни и са по 17-20бона, а дизелите са само ЦДИ, мотор който никога не бих купил и карал с БГ нафта.
...
Аз пък не виждам какво не им харесвате на ЦДИ-тата. Да вярно е че преди време е била гадна нафтата, вярно е че и в момента ако си я купуваш от бай МИРО(ша ма прощават мировците) може и да е гадна, но определено по читавите бензиностанции всичка е 6.
от вече 2+годинки се возя на ЦДИ и няма никакви драми, надявам се и да няма за в бъдеще
една вечер с един бакшиш който ме вози на една А класа ЦДИ се заговорих и той каза че неговата е на над 450 к км. и все още не е сменял дюзи, така че си мисля че и този мит трябва вече да бъде погребан и да не се плашат хората с приказки от 1001 нощ
#14
Публикувано 19 юни 2009 - 11:51
ценичката добре,ама от евтин мерцедес по-скъпо няма,нали знаеш.по добре по-голяма първоначална инвестиция и после да не висиш по сервизите да си проклинаш дните(лично мнени)за пътна помощ на мен от Лукойл на Т.Александров при Арена до кв.триъгълника ми взеха 20 кинта,няма да я караш на сервиз на Вакарел я!взимаш си 1 пътна помощ,диагностиката ти е към 30-40лв и да я погледне майстор отдолу,ако не друго поне да види да не са криви гредите ,че тогава и челен ще да е имала.целия салтанат ще ти излезе не повече от 70 лв.Давам ти личен пример с покупката на предната ми кола,тогава какви ли не "кукли" не гледах и като ги качех на канала ставашеееее....."жална ми е майка заплакала......".Успех!!
#15
Публикувано 19 юни 2009 - 12:46
Абе то не са само дюзите. Всички двигатели комън рейл или помпа дюза, независимо от марката имат проблем с маховиците. Заради големия въртящ момент, по-бързо се изкривяват и смянатата е солена. По всички форуми реват яко...Аз пък не виждам какво не им харесвате на ЦДИ-тата. Да вярно е че преди време е била гадна нафтата, вярно е че и в момента ако си я купуваш от бай МИРО(ша ма прощават мировците) може и да е гадна, но определено по читавите бензиностанции всичка е 6.
от вече 2+годинки се возя на ЦДИ и няма никакви драми, надявам се и да няма за в бъдеще
една вечер с един бакшиш който ме вози на една А класа ЦДИ се заговорих и той каза че неговата е на над 450 к км. и все още не е сменял дюзи, така че си мисля че и този мит трябва вече да бъде погребан и да не се плашат хората с приказки от 1001 нощ
И в крайна сметка икономията от горивото, май се налива в ремонти...
Става въпрос за ръчни скорости...
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни