Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дайте мнение за товаЕ200 Avantgarde


  • Please log in to reply
47 мнения по тази тема

#1 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2009 - 17:48

:jester:
  • 0

#2 dani90

dani90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 218 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 юни 2009 - 18:00

Това си е компромис с този двигател най-малкото , а и нали търсеше нещо по ново?Това си е чиста 124ка за мен.
  • 0

#3 dragoveli

dragoveli

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    E200-W210 97Г

Публикувано 18 юни 2009 - 18:09

Аз пък не виждам кое му е компромиса на 111. мотор,икономичен,здрав и относително пъргав,единствено слабо място дебитомер/430лв оригинален Бош/.Ако само това са забележките бих казъл че си заслужава.
  • 0

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2009 - 18:23

:jester:
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2009 - 18:33

Аз пък не виждам кое му е компромиса на 111. мотор,икономичен,здрав и относително пъргав,единствено слабо място дебитомер/430лв оригинален Бош/.Ако само това са забележките бих казъл че си заслужава.


Аз съм супер доволен от 111,единия ко караме вече 8ма година.Нищо не е барано!Ролката си почуква почти на всички на малки обороти,не е нужно да се сменя цялото амортисьорче а само втулчиците.

Не е лоша колата,друг е въпроса дали си заслужава парите?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2009 - 19:06

Забележките са нищожни, подкарай я и ако ти хареса поведението и" на пътя си я прибирай. Колата изглежда много добре!
  • 0
Публикувано изображение

#7 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 18 юни 2009 - 20:09

Братле,мери компресия виж и геометрията и си ти...не е неква резачка,ама и ти ми се чиниш спокоен водач,а не пилот изпитател,ще се очароваш от ниския разход... На всички ни се ще V8ци да харчат като корсички,ама пълно щастие нЕма,ако я земаш за да я сцепиш от каране-тваа е твоята кола,ако не караш често мое да дебнеш за по голям матор.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#8 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 18 юни 2009 - 20:52

Колега, аз мисля, че тази не е твоята кола. Това дето липсват кори, амортесьорчета тропат, климатроника не прави зима, спукани стопове, притрисане - тук 100 кинта, там 100 кинтка едно 500 и тя дошла към 10000-11000.
Мотора 2.0 136 коня ми се види лабав. Ти си любител на газа, дали тоя мотор се газифицира лесно проверявал ли си?
За годината мисля че е вярна, нищо че на стъклата пише друго. Най-много да са сменяни всичките. По ВИН коя година излиза?
За километрите ми е съмнително да са истински, ама знае ли човек.
Според мен ако я даде на 6500 без да караш по диагностики и да си я пробваш скачай в джаза, иначе да и направи временна регистрация и на диагностика и проба...
Ако пък си и много навит един репатрак ще ти излезе към 100 кинта, даже аз бих искал от търговеца да я закара до избран от мен сервиз за проверка.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#9 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 18 юни 2009 - 23:29

Чудя ти се защо ли гледаш по бг страниците за коли? и цвета е малко " гаден". Аз ако нямам кола, бих хванал немския пазар в инет и после за 40 лв. със самолет до Немская и още 700-1000 лв си я докарвам до БГ

Cheers

*p.s. Дано дойда на твоя хал :)
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2009 - 06:43

:60:
  • 0

#11 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 19 юни 2009 - 09:46

Колата изглежда супер,обаче на твое място бих прежалил 100 лева за пътна помощ да я видят в сервиз.Давам ти акъл,ама аз никоя от четирите си коли като съм ги купувал не съм ги водил при майстори - ама поне ги пробвам как вървят.
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#12 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 19 юни 2009 - 10:25

Връщайки се от поредната фалшива обява за очиларка, случайно видях това Е200 спрях и го прегледах обстойно. Като забележки мога да изтъкна:
1. На студен мотор при форсиране, леко притриса, на празен ход също. Като позагря леко нещата се оправиха- в най-лошия случай дебитомер =500лв.
- Щом с един поглед го установи дефекта -браво на табе -аз без да я закача на теста и да прегледам кое какво е не се наемам да кажа от какво е
2. Климатроника- компресорът работи, но студа е доста слаб иначе духалката има страшна сила. Нямам представа какво е и колко струва. Според търговеца трябва само дозареждане, ама знам ли. ремонт=???лв Колко ли може да струва.
- Може да струва различно - може да тече от съединене между 2 тръбички и да се разминеш с 1 гумичка за 1 лев ама може да е спукан и изпарителя или компресора и тогава хапваш дравцето
3. Кората по двигателя я няма, тази под бронята е там, следващата липсва. около 100лв.
- това са козметики но показват че е правено нещо ,погледни дупките дет има клипсове дет се слагат болтовете -ако са разшлякани ....
4. Няколко много дребни и не особено дразнещи външни забележки- лежия стоп е пукнат и рд дреболии, оправящи се до 200лв
-И тва кат горното но лично на мен ми говори че колата е била или при немарлив или при стиснат собственик -иначе тия неща требва да са в ред
5. Амортисжорчето на ролката обтягаща ремъка трака. Много леко, в сравнение с други коли които гледах съвсем наскоро, но като се заслушаш се чува. Колко струваше, че не си спомням, нещо около 100-те лева беше.
- е те тва наи малкото издава че колата не е на 150 000 -ако е на истински тва не трака
6. Огромния минус на този автомобил, е че няма каквито и да било номера и не може да се подкара по улицата дори 1м. Много се чудя дали да купя кола, която не съм карал и какво може да произлезе от това.
Иначе много неща ми харесаха във въпросния автомобил, салона е перфектен, седалка, лост, волан- оригинални, без следи от пришиване и замаскиране, 4-те стъкла работят!!!!
- даи една снимка на шофиорската седалка - на кожен салон ако е каран на дълго седалката и до 300 000 е ок ,без да съм я виждал на живо ти казвам че волана е излъскан- просто ела ми виж моита кола тя е на истинки 130 000- волана не такав а и бая коли на толкова км са ми минали през ръцете.Читави акумулатори в гробниците има много ,ако една кола дет се продава от фирма не е с свястен акумулатор ,то какаво остава за другото....

Това е първата (от над 10-15 очиларки които гледах), на която и работят всички стъкла. Оригиналните джанти авангард с почти нови гуми, читав акумулатор, запали лесно от първия път, без да се подава ток от външен източник. Накрая чак се засилих да го капарирам, но гласа на разума( в случая брат ми) ме накарада се въздържа от това действие.
Казвайте си мнението колеги, ако някой живее в района (автокъщата е на Т.Александров) и е обърнал внимание от кога стои тази кола там, на първа линия е до улицата. Цената която договорих е доста под обявената, затова малко се замислям дали не търсят бърза продажба или отърваване, знам ли.


Ако тая кола е на истински км -оправянето на по горе явни дефекти си струва що има още ресурс в колата,макар че пак е съмнително щот са си доста пари,а ако клата е на 250 000 и нагоре - краи няма продаване на запад и колата отива ясно къде.
Искаш мнение - ето моито .
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#13 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2009 - 11:05

...
Искал съм бил по- ново. По-ново, ама колко по-ново, след 99 бензиновите са компресорни и са по 17-20бона, а дизелите са само ЦДИ, мотор който никога не бих купил и карал с БГ нафта.
...


Аз пък не виждам какво не им харесвате на ЦДИ-тата. Да вярно е че преди време е била гадна нафтата, вярно е че и в момента ако си я купуваш от бай МИРО(ша ма прощават мировците) може и да е гадна, но определено по читавите бензиностанции всичка е 6.

от вече 2+годинки се возя на ЦДИ и няма никакви драми, надявам се и да няма за в бъдеще :icon_coolgrin:

една вечер с един бакшиш който ме вози на една А класа ЦДИ се заговорих и той каза че неговата е на над 450 к км. и все още не е сменял дюзи, така че си мисля че и този мит трябва вече да бъде погребан и да не се плашат хората с приказки от 1001 нощ
  • 0

#14 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 юни 2009 - 11:51

ценичката добре,ама от евтин мерцедес по-скъпо няма,нали знаеш.по добре по-голяма първоначална инвестиция и после да не висиш по сервизите да си проклинаш дните(лично мнени)за пътна помощ на мен от Лукойл на Т.Александров при Арена до кв.триъгълника ми взеха 20 кинта,няма да я караш на сервиз на Вакарел я!взимаш си 1 пътна помощ,диагностиката ти е към 30-40лв и да я погледне майстор отдолу,ако не друго поне да види да не са криви гредите ,че тогава и челен ще да е имала.целия салтанат ще ти излезе не повече от 70 лв.Давам ти личен пример с покупката на предната ми кола,тогава какви ли не "кукли" не гледах и като ги качех на канала ставашеееее....."жална ми е майка заплакала......".Успех!!
  • 0

#15 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 19 юни 2009 - 12:46

Аз пък не виждам какво не им харесвате на ЦДИ-тата. Да вярно е че преди време е била гадна нафтата, вярно е че и в момента ако си я купуваш от бай МИРО(ша ма прощават мировците) може и да е гадна, но определено по читавите бензиностанции всичка е 6.

от вече 2+годинки се возя на ЦДИ и няма никакви драми, надявам се и да няма за в бъдеще :icon_coolgrin:

една вечер с един бакшиш който ме вози на една А класа ЦДИ се заговорих и той каза че неговата е на над 450 к км. и все още не е сменял дюзи, така че си мисля че и този мит трябва вече да бъде погребан и да не се плашат хората с приказки от 1001 нощ

Абе то не са само дюзите. Всички двигатели комън рейл или помпа дюза, независимо от марката имат проблем с маховиците. Заради големия въртящ момент, по-бързо се изкривяват и смянатата е солена. По всички форуми реват яко...
И в крайна сметка икономията от горивото, май се налива в ремонти...
Става въпрос за ръчни скорости...
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни