ОборотиМерцедес С124,1995г, Е200,136кс.
Започната от gosho777, 12 юни 2009 - 15:31:02
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 юни 2009 - 22:53
Не само в Балкан Стар има диагноза.Всеки уважаващ себе си сервиз,за който се знае че работи с Мерцедес трябва да я има.Имай предвид, че вакуум не може да ти прави номер ако ти работи дросела,защото той ще компенсира.Единствено ако е извадено маркуче и не си го видял,което е малко вероятно ще се получи проблем.Ви соки обороти в случая обаче няма да имаш,а обратното-ниски и прекъсване докато загрее,после по-малко.Така че като те дразни много,консултирай се с хората от клуба от Пловдив,да те насочат към сервиз.
--това е смисъла!!!
#17
Публикувано 15 юни 2009 - 22:58
С ръчни скорости ли е или автоматични?
#18
Публикувано 15 юни 2009 - 23:37
Благодаря за насоките,колеги.Бенца е с ръчни скорости. 
Днес Звяра ми направи един номер.На кръстовището си чаках светофара и изведнъж така се изфорсира сам,че чак се стреснах.Даже и не бях докоснал педала на газта.
Днес Звяра ми направи един номер.На кръстовището си чаках светофара и изведнъж така се изфорсира сам,че чак се стреснах.Даже и не бях докоснал педала на газта.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#19
Публикувано 16 юни 2009 - 22:18
gosho777 , защо не измериш идва ли сигнал от това "цък-цък" . Търси на букса X11A пин 17 ако няма сигнал проблем с кабелите на дросела , но ако има следва една малка хиругическа интервенция :
Колега,не мога да измеря сигнала,компютъра ми има някаква плочка отгоре си,която е заварена за купето,предполагам против кражба.А такава интервенция,да ти кажа,макар и да знам от кой краи се държи поялника,не искам и да си помислям.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#20
Публикувано 17 юни 2009 - 01:07
Така,значи изчетох сигурно целият форум с поддиректориите му,и разбрах,че при запалване не студен двигател трябва за момент да се задържът по-високи обороти(1200-1600),но само за момент.Така,при мен го няма този ход,дали е от датчик?(темп. на въздуха,темп. на охл. течност,от видеото се наблюдава всичко точно и ясно:Давам на контакт,изключвам,давам на контакт и паля)Значи ако няма налягане на помпата,трябва да ми измерят "майсторите" налягането,което дава помпата,така ли???Ако изобщо някой е погледнал видеото де.Моля Ви всички,които знаете къде в Пловдив има стардиагноза,да ме насочите,за да проверят точно какво и има на Красавицата.Аз пък обещавам да дойда в четвъртък до сладкарницата в Тракия!!!
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#21
Публикувано 20 юни 2009 - 22:29
Колеги моя мерджо е 200Е 16V 136к.с. ръчни скорости 1993 година.Аз имам съ6тия проблем само че като я запаля оборотите падат на 500об.мин като качи малко над 40 гардуса температура на двигателя се вдигат на 900-1000об.мин по някой път държи 1000-1100 об.мин.Преди ми задържаше оборотите докато си карах по някой път ги вдигаше сама а като я форсирвах на празен ход падаха веднага,но от около 2 месеца не ми се е случвало да ги задържа.От скоро докато не вдигне 80 градуса като я карам с 2000 об.мин или 2500об.мин ми глъхне,придърпва а като и подам повече газ се не го прави но мине ли 80 градуса нямам никакви проблеми работи си нормално.Да отбележа че нямам газово колата си е на бензин и никога не е имала газово и чистих скоро дроселовата клапа.
#22
Публикувано 20 юни 2009 - 23:36
Да,и при мен е така,колегите споделят да се обучава дросела на Стардиагноза,но не казват къде има такава.И не само да я има,но и хората дето я използават да знаят какво правят.За сега си караме така -- на 4-та върви с 200,за 5-та няма път.....
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#23
Публикувано 21 юни 2009 - 00:03
Подозирам се досещаш, че в БалканСтар имат необходимата апаратура?Да,и при мен е така,колегите споделят да се обучава дросела на Стардиагноза,но не казват къде има такава.И не само да я има,но и хората дето я използават да знаят какво правят.За сега си караме така -- на 4-та върви с 200,за 5-та няма път.....
До колкото си спомням СамурайДжак беше превеждал процедура са обучение на дросел(може и да граш за превода, ама съм чел из форума подобно нещо)
Другия ресурс, който можеш да ползваш е темата за сервизите +/-.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#24
Публикувано 21 юни 2009 - 14:07
Да,убеден съм,че в БС имат такава апаратура,но един вътрешен глас ми казва да не стъпвам там
И прочетох за всички сервизи (може да съм пропуснал някой) ,но не открих такъв във Пловдив със съответната диагогностична апаратура.На СамураяДжак процедурата съм я изпълнил точно както е описана,но за сега нямам подобрение.
Видях,че един клега споменава за сервиз на ул "братя Бъкстон",утре ще ида да го погледна!!!
И прочетох за всички сервизи (може да съм пропуснал някой) ,но не открих такъв във Пловдив със съответната диагогностична апаратура.На СамураяДжак процедурата съм я изпълнил точно както е описана,но за сега нямам подобрение.
Видях,че един клега споменава за сервиз на ул "братя Бъкстон",утре ще ида да го погледна!!!
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#25
Публикувано 21 юни 2009 - 18:23
До колкото разбрах това че ми глъхне като е студена е от дросела по точно от електрониката.Да ама аз съм от Несебър а в Бургас няма БС а има Дарс Ауто предполагам че там ще могат да направят нещо по въпроса.И както спомена колегата на 4-та ще продължаваме да си бръмчим с 200км/ч
Ще трябва да поразпитам за това обочение на дроселчето.А хубаво ли е да се чисти дросела с бензинче и парцалче или трябва да си взема нещо специално за почистване?????
#26
Публикувано 30 юни 2009 - 10:11
Аз доколкото съ запознат, дросела се самообучава след 11 "трип-а", като за трип се регистрира всяка работа на мотора над 5 мин, когато скоростта е надвишила 5км/ч
Иначе бързата процедура за обучение беше нещо, с колата на контакт, чакане примерно 10 мин., после връщане на контактакта, чакане една минута, палене и работа на празен ход 10 мин. Или нещо от сорта, но зависи и дали говорим за HFM или PMS. Е200 са с PMS.
Може и с окбеляването към дросела да има проблем. Това им е детска болест на тия модели - изолация на кабелите се напуква и дават накъсо кабелите в ел. мрежата по мотора.
Иначе бързата процедура за обучение беше нещо, с колата на контакт, чакане примерно 10 мин., после връщане на контактакта, чакане една минута, палене и работа на празен ход 10 мин. Или нещо от сорта, но зависи и дали говорим за HFM или PMS. Е200 са с PMS.
Може и с окбеляването към дросела да има проблем. Това им е детска болест на тия модели - изолация на кабелите се напуква и дават накъсо кабелите в ел. мрежата по мотора.
#27
Публикувано 09 септември 2009 - 20:59
здравеите,колата ми е мерцедес-бенц Е190 с автоматични скорости и при палене държи ниски обороти ,но след като включа на скорост тя губи ниски обороти и гасне,а също и трудно пали.Очаквам адекватни и бързи отговори
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








