Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

ОборотиМерцедес С124,1995г, Е200,136кс.


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 12 June 2009 - 15:31

Здравейте на всички,имам проблем с нестабилността на оборотите на мотора.Свещите са чисто нови Беру,дросел клапата съм я почистил до блясък,въпреки това ми се струва че има още нещо,което трябва да направя,за да бъде всичко наред.Ако някой може да сподели ще му бъда много благодарен.Забравих да кажа,че на диагностиката на БОШ даваше грешка дросела,но това беше преди да го почистя,след това не ходих,защото оборотите се стабилизираха и сега не са ниски и колата не гасне,а преди точно това правеше.Сега пък са твърде високи.Заснел съм ги как са при студен и при топъл двигател.
студен двигател

загрял двигател

:dontknow:
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#2 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 14 June 2009 - 20:28

:closed-topic:
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#3 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 14 June 2009 - 20:44

Колега,
Темата се започва с данни за возилото, година, модел, тип трансмисия, вид гориво!
Почистването на дроселовата клапа до метален блясък не значи че си почистил електрическата и част.
Диагностиката е скъпа, но помага при локализиране на проблема, който в твоя случай май е ясен - точно тая електричекса част.
Тук имаше тема от колегата BRPI за нова номенклатура и цени на тия части. Потърси, а аз ако намеря темата ще ти пусна линк.

Тъй като не съм разбирач, ще ти препоръчам да изчакаш и други колеги да пуснат мнение.
П.С.
Събота и неделея, колкото и зор да даваш няма да получиш отговор като в чат, особенно при рожден ден на клуба в събота.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#4 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 14 June 2009 - 22:11

Целият дросел беше почистен,на електрическата част освен да се почистят буксите нама какво друго да се прави.Тя или работи или не.Да споделя също че отворих черния капак на дросела и там само раздвижих моторчето,кабелите и пистите на платката нямаха видими повреди,както на един колега му бяха почерняли и напукани(прочел съм всичко което ми изкара търсачката на "дросел").Ще пусна и VIN за Всеки случай.

VIN: WDB1240401C043790
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 14 June 2009 - 22:57

Целият дросел беше почистен,на електрическата част освен да се почистят буксите нама какво друго да се прави.Тя или работи или не.Да споделя също че отворих черния капак на дросела и там само раздвижих моторчето,кабелите и пистите на платката нямаха видими повреди,както на един колега му бяха почерняли и напукани(прочел съм всичко което ми изкара търсачката на "дросел").Ще пусна и VIN за Всеки случай.

VIN: WDB1240401C043790

Май си първия дето ползвал търсачката :allhail:
Чакай сега... колегите ще се обадят, аз съм с печка...
Под тип гориво да се разбира бензин, газ или метан - вжно е да се знае ако има газова или метанова уредба, от видеото е ясно, че не си с печка
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Posted 15 June 2009 - 08:09

Я да те питам - направи ли глупоста да разкачиш кабела на дросела и акумулатора да е включен?
Ако да - отиваш да я обучат.
Да знаеш от мен - когато разкачаш по колата разни кабелаци винаги преди това разкачай акумулатора че после се влиза в едно приключение дето край няма.
И аз бях свалил дросела за почистване и после стъпковия незаработи повече.Ходих на доста места и ми казаха >> ОБУЧЕНИЕ <<.Ама има уловка.Ако не успеят да го обучат аз пак си плащам и трябва да им занеса друг дросел и така докато стане и при това всеки път си плащам независимо става или не.Поради тази причина се отказах и сега я карам така и нямам проблеми.Лошото е само когато включа климата и ми държи около 600 оборота но не изгасва.Успех и ако има нещо най-добре първо питай после пипай! :icon_welldone:
  • 0
S 124 200 TE 16

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 15 June 2009 - 08:18

Както каза колегата Николай,дросела трябва да се обучи,а това става само със стар диагноза.
  • 0

#8 gabo_benz

gabo_benz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:луд съм по Мерцедесите и другата кола която ще стои до мерцедеса ми в гаража това е Мустанг-Шелби 2006г
  • Автомобил:
    E200 купе 1994г 136к с

Posted 15 June 2009 - 09:54

И аз съм с купе и аз съм го имал проблема само искам да ти кажа че проблема е от дроселовата клапа-ти си я гледал отпада свещи -също отпадат значи И ЗА МЕН остават ВАКУМИ виж да не ти се е откачил някой или да е хлабав и за това да ти играят оборотити дано съм бил полезен :flagMB new:
  • 0

#9 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Posted 15 June 2009 - 09:58

става само със стар диагноза.



NEW "Relearn" Procedure!

-Start and bring engine to normal temp, 80 deg C
-Stop engine and move ignition key CW to #2 position w/o starting engine
-Wait for basic training sequence/ protocol. ETA will hum, and you will hear actuator clicking. Wait for all sounds/noises to end completely!
-Now, without turning key off, continue moving key C/W and start engine.
-Operate the vehicle for 30-40 minutes without turning off the engine, bring speed up to or over 65 mph if possible. Operate in a variety of conditions.
-Once time period is over, return to secure parking spot and park, DO NOT turn engine off... allow to idle for 15-20 minutes minimum!
-When time period is over, turn engine off.
-Congratulations, your ETA has been correctly put through the Mercedes Benz Engineering (Slang: Relearn)" Operational Sequence for 119 and 120 power plants.

These instructions are courtesy of Robert Ohlings EE, ME, AES and Hibbo (Dutch) Ohlings .ME, PE, AES. Both of these gentlemen are retired Mercedes Benz Engineer and Diagnostic Technicians.

Пълна статия - http://v12uberalles....ator_rewire.htm

Колега gosho777, остави колата да потропа на място 10 мин. и ходи на диагностика . Нека ти проверят какво е положението на клапата при "отпуснат" педал на газта - live data .
  • 0

#10 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 15 June 2009 - 10:05

Да,акумулатора го бях откачил,преди да сваля дросела.Това за стардиагнозата само в балкан стар ли я имат или и някаде другаде (за Пловдив).
Нямам Газова,нито метанова уредба.Карам само с бензин от Лукойл.Нещо ми се набива на очи и този вакуумен регулатор.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#11 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Posted 15 June 2009 - 11:10

1.Може да ти е заседнало жилото/леко натегнато/.Пробвай някой да подава газ без да е запален мотора /леко натиска и леко отпуска/.Слушай дали ще се чуе цъкане от към дросела.Там е копчето за празен ход.
2.Сложи си ухото до дросела и някой да даде на контакт.Ако чуеш шумене - работи.
3.Сложи си ухото до дросела и някой да запали без газ -ако чуеш след запалването едно рязко щракване/кото лек удар на метал в метал/ може стъпковия мотор на дросела да изключва.
  • 0
S 124 200 TE 16

#12 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 15 June 2009 - 13:21

Така,жилото не е заседнало,бях напръскал целия механизъм със спрей за смазване.Като натисна педала на газта леко се чува цъкането,(цък-цък,натискаш-отпускаш).Сега отивам да хвана някои да пали колата,а аз ще слухтя дросела.После ще пиша какво съм чул.Благодаря за съветите.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#13 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Posted 15 June 2009 - 13:42

gosho777 , защо не измериш идва ли сигнал от това "цък-цък" . Търси на букса X11A пин 17 ако няма сигнал проблем с кабелите на дросела , но ако има следва една малка хиругическа интервенция :
  • 0

#14 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 15 June 2009 - 22:01

1.Може да ти е заседнало жилото/леко натегнато/.Пробвай някой да подава газ без да е запален мотора /леко натиска и леко отпуска/.Слушай дали ще се чуе цъкане от към дросела.Там е копчето за празен ход.
2.Сложи си ухото до дросела и някой да даде на контакт.Ако чуеш шумене - работи.
3.Сложи си ухото до дросела и някой да запали без газ -ако чуеш след запалването едно рязко щракване/кото лек удар на метал в метал/ може стъпковия мотор на дросела да изключва.


Така,значи жилото не е,като дадохме на контакт,се чуваше как моторчето на дросела шуми.Като запалихме,не се чу щракване.
Незнам дали някой вакуум не си прави шеги.За сведение,на място като работи колата и напомпя спирачката,оборотите се вдигат.Чудна работа.И само в балканстар ли имат стар диагноза?
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 15 June 2009 - 22:11

Така,значи жилото не е,като дадохме на контакт,се чуваше как моторчето на дросела шуми.Като запалихме,не се чу щракване.
Незнам дали някой вакуум не си прави шеги.За сведение,на място като работи колата и напомпя спирачката,оборотите се вдигат.Чудна работа.И само в балканстар ли имат стар диагноза?

Предполагам, че оборотие не се вдигат много, но се усеща и се вижда на прибора. Това е нормално, защото спирачния усилвател е закачен на всмукателните колектори, като помпиш спирачката, част от подналягането отива да компенсрира твоите действия и сместа се обогатява, което води до покачване на оборотите. Не мисля, че имаш прблем със спукани мембрани на спирачен усилвател. Виж, ако оборотите падаха, тогава има основания за питеснения, поради бедна смес.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users