Приятел това + и – не ти е никакъв сериозен проблем На това му викат типтроник и затова са сложени да се ползватТова с минаването на по-ниска предавка не е проблем, казвам го със сигурност, защото съм чел книжките на Мерцедеси с такива автоматични скорости и там се препоръчва при спускане на баир да се превключи на 3, ак оима нужда дори на 2, специално когато имаприкачен товар го дават като почтни задължително.
При мен обаче има един сериозен проблем, аз нямам позиции 3 и 2, при мен има + и - и аз си ги ползвам честичко, в книжката пише че може и има примери за препоръчително използване(баир-спускане, сняг и проиче).
Ако обаче реша да мина от D на N по време на движение какво става и вреди ли на оборудването?Препоръчително ли е да си пускам няой баир на N например или и разказвам играта на скоростната кутия?
До сега имам само един инцидент - жената реши да включва задна при много бавно движение на пред! Нещо взе да щрака като се опита от N на R да мине, ама си работи още - никакви ядове. Мислех че има някаква защита, ама не ми се пробва, а след като при жената започна да щрака, аз ако го наъна ще иде на R. Знам че при теглене се слага на N. Логично би било да няма проблеми да си пускам баир на N, ама знам ли?
Въпрос за автоматични скорости.Местене на лоста по време на движение.
Започната от Marillion, 01 юни 2009 - 09:58:55
31 мнения по тази тема
#31
Публикувано 07 юли 2009 - 21:59
#32
Публикувано 21 юли 2009 - 21:35
Аз съм я пускал по инерция не мисля че е голам проблем ако го правиш един път в месеца но все пак си вреди на скоростната кутия. За да е сложена тази свободна скорост тя има много значения. Мога веднага да кажа едно от тях- като караш на Д има вероятност да се превключи на задна и това....... Един път като пътувах с приятелката ми незнайно как тя ми беше бутнала лоста на Н. и от там разбрах за какво точно там и е мястото.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни