![:huh:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/huh.gif)
PS: Няма да ти снигнат парите от икономията за ремонта на потрошената кутия....
![:slap:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/slap.gif)
Публикувано 01 юни 2009 - 23:18
Публикувано 02 юни 2009 - 01:39
Публикувано 03 юни 2009 - 19:01
Публикувано 03 юни 2009 - 20:03
Публикувано 03 юни 2009 - 22:27
Публикувано 03 юни 2009 - 22:43
Хехе.Аз единствената простотия която правя от време на време (като съзнавам че не трябва) е да ръчкам 124-ката от D на 3 или 2 когато изпреварвам или искам да набера по бързо, после пак оставям на D и нищо не пипам, просто кикдауна на определени обороти вече не иска да сваля предавки и се налага ръчна намеса - нещо подобно на типтроник режим но без електронните ограничения
Публикувано 04 юни 2009 - 08:11
Колегата,е много прав.Аз съм със същата кутия като неговата,и това е начина да стоиш на трета предавка с четири хиляди оборота зад тира и да чакаш луфт в насрещното за да изпревариш.А за изключването на неутрална,мога да споделя наблюдение,един юнак го направи пред мен,на 124-ка,мисля че беше със 722.4,при изключването добре,ама при включванито тръгва от първа,представете си какво се случва,със скорост 80 км/ч.Аз единствената простотия която правя от време на време (като съзнавам че не трябва) е да ръчкам 124-ката от D на 3 или 2 когато изпреварвам или искам да набера по бързо, после пак оставям на D и нищо не пипам, просто кикдауна на определени обороти вече не иска да сваля предавки и се налага ръчна намеса - нещо подобно на типтроник режим но без електронните ограничения
Публикувано 04 юни 2009 - 08:51
Колегата,е много прав.Аз съм със същата кутия като неговата,и това е начина да стоиш на трета предавка с четири хиляди оборота зад тира и да чакаш луфт в насрещното за да изпревариш.А за изключването на неутрална,мога да споделя наблюдение,един юнак го направи пред мен,на 124-ка,мисля че беше със 722.4,при изключването добре,ама при включванито тръгва от първа,представете си какво се случва,със скорост 80 км/ч.
Mercedes-Benz C 220 Diesel / W202T
Публикувано 04 юни 2009 - 10:01
Публикувано 04 юни 2009 - 10:34
Колегата е намерил верния отговор и тои е:
Неутралната се ползва само, ако искаш да те дърпат. И то на кратки разстояния
Или да кажем да я отбуташ на 100 метра - разбитате идеята.....
Всичко друго е дрън -брън.
Продължително дърпане и дърпане с над 30км в час -мерца с автоматична кутия се дърпа с качени задни колелета на платформата.
Слизането надолу по скалата е безпроблемано -предивено е- например някои живее на баир и спуска наклон всеки ден....
Метода на топ за изпреварване -пак става но с едно уточнение -по добре е да се свали предавката преди да се настъпи педала на газта- е колата реве повече но е за кутията по добре.
На елелктронните кути -там решението се взима от електрониката и ако няма бъг по софта е без значение де ще е лоста ама аз не бих пробвалда разбера така ли е с моита кола
Публикувано 04 юни 2009 - 17:12
Публикувано 04 юни 2009 - 18:48
то паради тази причина не препоръчват и ако не запали да се дърпа с въже примерно.
аз друго да попитам при спускане и ненатискане на педала на газта при мерцедес не е ли въведена система, която да ограничава притока на гориво по електронен път и от коя година/кой модел 201,202,203 или 204? виждал съм в книжка на опел астра за този пиниз.
ако отговора е да тогава защо да изкл. от скорост когато електрониката се грижи за намаляване в такива ситуации на разхода?
Публикувано 04 юни 2009 - 22:35
Смело твърдя, че първите модели на Жигули нямаха ППХ! Имал съм в кооперация със съучник, един Фиат, по лиценз на който е правена Жигулата и той нямаше ППХ. Тая кола сме я купували от на трети съученик дядо му. Когато я купихме беше на 27 години с черните номера, ако някой се сеща за тях, номера започваше с А. Тогава бях 10-ти клас. Колата беше стояла 13 години в гараж на гуми, не на трупчета. Като я размърдахме и гумите се разпрашиха. Сменихме ги. Раздвижхме мотора с манивела на ръка, сипахме масло в цилиндрите, абе подкарахме я криво ляво. От Банкя до ж.к. Слатина в София изгори 13 литра бензин, още имаше 91 тогава, помня го защото сипахме 10 литра и бензина ни свърши на Орион. После нови кабели, свщи, чукче, някакъв модерен карбуратор, не помня марка и модел, от съвременна жигула двукамерен, центровки и заспа!!! Това с косвената помощ на бащата, щото аз нямах книжа, нито пък "колегат" и той отказа да ни помага, ама даваше акъл кое как се прави, нищо повече. Имаше само един проблем - като и качиш предните гуми на тротоара и купето се гънеше по тротоара. Е и като вдигнеш над 80 предните калници се отваряха като криле. Година по-късно едни мургави добродетели оцениха нарязания килим по пода(щото през локва ти пръска в очите) и ни дадоха повече пари от колкото бяхме инвестирали в каруцата. Ама какво спомени имам с тая кола, направо ми липсва... Първата ми(нелегална) кола.На Асконата, първата ми(легална) кола, иамше ППХ, въпреки че беше от 83-та година с еднокамерен карбуратор. Един електрически клапан, управляван от вакоума на дистрибутора.Ами отще от зората на автомобилостроенето си съществува - когато колата се спуска по нанадолнище и пуснеш газта всяка кола -даже и наи барукудестата с еднокамерен карбуратор влиза в режим на принудителн празен ход.Когат едн акола се спуска по нанадолнище проблма е да спре а не колко ще гори
Публикувано 13 юни 2009 - 14:12
Публикувано 25 юни 2009 - 11:14
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни