Добър вечер, присетих се за реглаж и да питам.
Казаха ми , че на Бенц и BMW реглаж САМО преден мост или САМО заден нЕмало.Т.е реглаж се прави само на 2та моста компле? А пък тия ка*ути в Дианата като казах, реглаж преден мост ме изпратиха на касата. Та има ли нещо вярно или поредните "разбирачи"?
Да не правя нова тема, та за туй тук спамя. Ако не одобрявате трийте поста.
Реглаж на преден мост
Започната от boby1444, 31 май 2009 - 15:12:00
71 мнения по тази тема
#31
Публикувано 05 април 2014 - 19:27
#32
Публикувано 05 април 2014 - 21:29
те че там разбират само от сходимост си е вярно, ама направиха ли ти реглажа и дадоха ли ти резултата на лист?
#33
Публикувано 05 април 2014 - 21:58
те че там разбират само от сходимост си е вярно, ама направиха ли ти реглажа и дадоха ли ти резултата на лист?
Дадоха ми лист "Реглаж преден мост" "Мерцедес" "50 кинта“ никакви резултати. Едини вид касова бележка само и нулев ефект. Колата и преди и след реглажа се си бяга на дясно. Тогава отидох след смяна на външните накрайници. 2ри път там няя отида. А има ли нещо от рода на 2та моста заедно или не?
edit: Миналата седмица като чистих колата мисля, че го изхвърлих иначе щях да го снимам да покажа какво ми дадоха.
Този пост е редактиран от puFi_mIx: 05 април 2014 - 22:00
#34
Публикувано 06 април 2014 - 17:59
Последните 3 пъти ходих на бул.Черни връх, след Мол-а в посока Околовръстното, зад ФАЯД груп.
Нямам никакъв проблем, за реглаж на двата моста- 35лв
#35
Публикувано 26 април 2014 - 18:44
Ще сменям предни накрайници ... Та и на мен ще ми трябва реглаж .. . Зад ФАЯД Груп , или в самият Фаяд Груп ? Ако е зад ФАЯД Груп как се стига точно до там???
#36
Публикувано 10 юни 2015 - 00:29
Здравейте колеги,
Препоръчаният Васко от по-рано в темата някой знае ли дали все още прави реглажи и къде се намира сега?
Благодаря предварително!
#37
Публикувано 10 юни 2015 - 12:08
За съжаление никой не знае къде изчезна Васко.
Имахме му телефон, който вече не е валиден.
Имахме му телефон, който вече не е валиден.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#38
Публикувано 10 юни 2015 - 13:17
Мога да препоръчам реглаж на мостове (преден/заден-където може), в сервиза на Диана Драгалевци, южната дъга на Софийското околовръстно шосе (по локалното платно, след самия сервиз се завива на дясно и се отива на гърба на сградата). Николай, от старата школа е и останах много доволен, разбира си от работата. 35 лв е стандартната цена, на мен за Мерца ми взе 15, което е само за проверка на сходимост, тъй като отклонението беше минимално. После закарах тойотата на жената, по която си игра и по преден и по заден мост - 35лв. Все пак цената зависи от колата и сервиза е към Диана и те си имат ценова листа.
#39
Публикувано 10 юни 2015 - 22:54
Marukian, благодаря ти.
Точно при него ходих на предния реглаж след като сменях накрайници, пич е и по същия начин ми взе само 15 лв за "Преглед реглаж", а не за цял реглаж, понеже и при мен отклонението беше минимално, това добре.
Но от тогава волана ми стои леко завит на ляво когато карам напред.
Беше ми странно, че не го "запъна" докато регулираше.
Чувал съм, че дори колата ти да правилно регулирана, волана може да стои накриво, ако не се обърне отделно внимание и на правилното му положение по време на реглаж.
Търся си някой който да го центрира кадърно.
Колата е CLK 320 CDI.
#40
Публикувано 11 юни 2015 - 00:51
Щом си с CLK 320 CDI (явно от профила ти) - значи е 100% с ESP. За тези коли е важно не дали воланът е визуално изправен, а дали когато е "изправен" за реглажа, датчикът за ъгъл на завиване показва 0 градуса. Ако е така - всичко е ОК. Кой е по-запознат със стар диагнозата - да каже, може ли от там да се нулира датчикът за ъгъл на завиване, ама ми се струва, че не можеше, може само да се видят текущите данни. Т.е. ако е криво поставен воланът - закачаш стар, въртиш, докато изпише нула градуса, сваляш волана и го нанизваш така, че да е изправен, застопоряваш, правиш реглаж на предния мост...
Както казах - не мисля, че датчикът за ъгъл на завиване може да се нулира от стар диагнозата, защото по-спомен, този датчик е самокалибриращ се - ако си свалял акумулатор, после ти свети ESP триъгълника на таблото, докато не навиеш волана докрай наляво и надясно. А щом се самокалибрира - не би трябвало да може да му се задава нулева позиция, но не съм съвсем сигурен. Нямам стар под ръка в момента, за да го проверя със сигурност.
P.S. ако ти направят реглаж, без да е нулиран датчикът за ъгъл на завиване, колата през цялото време ще държи леко спирачките от едната страна (защото през цялото време ще си мисли, че воланът е завъртян, а G-sensor-а ще казва, че колата се движи по права линия и ESP ще се опитва да компенсира това несъществуващо поднасяне) и ще заминат накладките за нула време. В общия случай няма да прегрее дисковете, защото ESP-то е достатъчно умно, че да не държи нон стоп, но така или иначе. Ефектът почти не може да се усети, тъй като отклонението ще е много малко. В краен случай може да прилича на недобре направен реглаж и колата леко да бяга в една от посоките, въпреки, че мостът е регулиран - бягането е от ESP-то, не от реглажа!
Не познавам майстора от сервиза на Диана на околовръстното, но в повечето места за реглажи, като попитам имат ли компютър за датчика ми отговарят "да с компютър правим реглажа", а аз за съвсем друго ги питам. И като видя, че "майсторът" дори не знае какво го питам - бягам надалеч и го заобикалям тоя сервиз занапред!
Както казах - не мисля, че датчикът за ъгъл на завиване може да се нулира от стар диагнозата, защото по-спомен, този датчик е самокалибриращ се - ако си свалял акумулатор, после ти свети ESP триъгълника на таблото, докато не навиеш волана докрай наляво и надясно. А щом се самокалибрира - не би трябвало да може да му се задава нулева позиция, но не съм съвсем сигурен. Нямам стар под ръка в момента, за да го проверя със сигурност.
P.S. ако ти направят реглаж, без да е нулиран датчикът за ъгъл на завиване, колата през цялото време ще държи леко спирачките от едната страна (защото през цялото време ще си мисли, че воланът е завъртян, а G-sensor-а ще казва, че колата се движи по права линия и ESP ще се опитва да компенсира това несъществуващо поднасяне) и ще заминат накладките за нула време. В общия случай няма да прегрее дисковете, защото ESP-то е достатъчно умно, че да не държи нон стоп, но така или иначе. Ефектът почти не може да се усети, тъй като отклонението ще е много малко. В краен случай може да прилича на недобре направен реглаж и колата леко да бяга в една от посоките, въпреки, че мостът е регулиран - бягането е от ESP-то, не от реглажа!
Не познавам майстора от сервиза на Диана на околовръстното, но в повечето места за реглажи, като попитам имат ли компютър за датчика ми отговарят "да с компютър правим реглажа", а аз за съвсем друго ги питам. И като видя, че "майсторът" дори не знае какво го питам - бягам надалеч и го заобикалям тоя сервиз занапред!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#41
Публикувано 11 юни 2015 - 17:55
Мерси! Много полезна информация.
Колата не беше закачана за компютър, бях там през цялото време.
Къде би ми препоръчал да отида на реглаж където да изпълнят всички тези процедури?
#42
Публикувано 11 юни 2015 - 23:51
Не знам такъв сервиз, който да ти препоръчам
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#43
Публикувано 12 юни 2015 - 12:52
То май нито един реглажен сервиз няма стар.
А и не се сещам дали с нормална ОБД диагностика може да се вижда ъгъла на волана.
Ако да... става лесно
#44
Публикувано 12 юни 2015 - 12:59
Аз последния път си ходих с моя стар
Б Балкан Стар не може да не правят реглаж - а имат стар
Б Балкан Стар не може да не правят реглаж - а имат стар
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#45
Публикувано 12 юни 2015 - 13:01
Аз последния път си ходих с моя стар
Б Балкан Стар не може да не правят реглаж - а имат стар
Интересно цифрата каква ще е ...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни