Реглаж на преден мост
Started by boby1444, 31 May 2009 - 15:12:00
71 replies to this topic
#46
Posted 12 June 2015 - 14:05
В балкан стар имат намаления точно за реглажа и изобщо не е скъпо.Мисля че беше даже по-евтино от тия 50лв.дето се спрягат.За съжеление не помня точно защото ми го казаха като ходих да си тествам амортисьорите и не ме интересуваше.Не пречи да се попита.
#47
Posted 13 June 2015 - 18:48
Попитах, 200 лв
#48
Posted 13 June 2015 - 19:17
Ехеееее... те по скъпи от в Щатите бре
#49
Posted 17 June 2015 - 17:32
Ще тествам и аз със диагностика и реглаж какво ще стане... Това ми е последната надежда В кое меню беше живите данни на сензора че съм го мяркал ама....
#50
Posted 11 November 2015 - 12:27
Здравейте,
Да се включа и аз...
Колата е W203 C220 cdi 2001
Сменени са 4 носача и 2 накрайника, нови накладки и раздвижени спирачни апарати, 4 чисто нови гуми, 2 реглажа и ПАК ДЪРПА НА ДЯСНО...???
Идеи?
Get Rich or Die Tryin'
Жената шофьор е като звезда в небето ,ти я виждаш ,а тя теб НЕ !
#51
Posted 11 November 2015 - 12:43
Здравейте,
Да се включа и аз...
Колата е W203 C220 cdi 2001
Сменени са 4 носача и 2 накрайника, нови накладки и раздвижени спирачни апарати, 4 чисто нови гуми, 2 реглажа и ПАК ДЪРПА НА ДЯСНО...???
Идеи?
гумите как са кат атмосфери? или реглажа е кат моя = 0
#52
Posted 11 November 2015 - 13:04
Да, този модел дърпа на дясно при правилен реглаж
Променя се мисля дясната ос с 1гр. навътре и се оправя. Имаше някъде из нета (също и форума какво точно се променя по реглажа). Не е ясно дали е простотия от страна на МБ при 203 или е умишлено.
При 209 е по-слабо изразено, но също го има.
#53
Posted 11 November 2015 - 13:08
Чакай ся, и аз след реглаж дърпам на дясно, но съм 202-ка ? Да не е да има такава схема и тук, пък напразно да храня майсторчетата...
Edited by puFi_mIx, 11 November 2015 - 13:10 .
#55
Posted 11 November 2015 - 13:17
Не, вероятно имаш крив шенкел. 202ките нямат нищо общо като окачване. Вероятно предна дясна, редовно се удрят в нещо Ако не излиза правилно на реглаж, ясна работата.
#56
Posted 11 November 2015 - 13:26
По принцип пътища имат лек наклон 2-3 градуса за да се оттича водата. При това положение все тръгва нанякъде колата, но не бих го нарекъл дърпане това. Не знам къде има идеално равен път ,че да се пробва. Сега се замислям, че при едно заспиване примерно е по-добре да дърпа надясно отколкото наляво...... Може би има нещо умишлено в цялата работа.
#57
Posted 11 November 2015 - 13:28
Не, вероятно имаш крив шенкел. 202ките нямат нищо общо като окачване. Вероятно предна дясна, редовно се удрят в нещо Ако не излиза правилно на реглаж, ясна работата.
От къде да знам. Преди време ми зеха 50 кинта за преден мост и чушки... изправя ли волана колата бега към мантинелата. Уж е на 0 волана, в смисъл, че е зацепен като хората.
#58
Posted 11 November 2015 - 14:01
Едното ти е крива позиция на волана, вероятно породена от луфт в кормилната пръчка и хебели.
Другото е да пуснеш волана докато караш направо и колата да тръгне на някъде.
Твоето е първото нали? Ако да, няма общо със случая! Изправи си волана
#59
Posted 11 November 2015 - 14:03
По принцип пътища имат лек наклон 2-3 градуса за да се оттича водата. При това положение все тръгва нанякъде колата, но не бих го нарекъл дърпане това. Не знам къде има идеално равен път ,че да се пробва. Сега се замислям, че при едно заспиване примерно е по-добре да дърпа надясно отколкото наляво...... Може би има нещо умишлено в цялата работа.
Да, но нито една кола досега не го е правила както 209ката ми. Т.е. има проблем с модела не можем да го заметем под килима и да си затворим очите.
#60
Posted 11 November 2015 - 20:40
Позицията на волана със стар, има под волана един винт, който регулира ъгъла с 2гр.. Настройваш волана по стар, от там на реглаж пр. мост. Аз следващия реглаж ще ходя с диагностиката директно, или в ивайжет ще дам 120лв но ще го накарам да спази целия ТИС. И докато не тръгне направо няма да ги оставя.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users