Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Виско шоу!


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Posted 11 May 2009 - 17:26

Здравеите пичове имам 300д.не винтилов мотор миналата година смених виското 200лв.общо с промивка и смяна260кинта до тук добре и от тогава виското работи по следния начин:паля сутрин и перката е зацепена и така до 82 градуса след което изкл.и се вкл.малко над половината мейду90 и 120 градуса.Питам нормално ли е това ?Имам старо виско махнах му би металната пластина и има щифт които е под натиск на пластината като го натисна и прожинира и само това.Как се предава температурата вьтре кьм(.......)?И данеби моята пластина да е нещо парафирана като нова и направо не знам? :dontknow:
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 11 May 2009 - 18:17

за включването към 100 градуса е добре
но до тогава не трябва да е включено
да не би да увлича перката а ти да си
мислиш ,че е вкл.
  • 0

#3 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Posted 11 May 2009 - 19:03

Благодаря че се вклучи в темата пич.До като е вклучено виското перката направо огьва дефузьора и фучи яко направо е зацепено 100%,няма спиране чяк след това като иде на 82градуса олаби.Ама када е 110градуса?Как се риголира виско? :dontknow:

Attached Files


  • 0

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 11 May 2009 - 21:40

Благодаря че се вклучи в темата пич.До като е вклучено виското перката направо огьва дефузьора и фучи яко направо е зацепено 100%,няма спиране чяк след това като иде на 82градуса олаби.Ама када е 110градуса?Как се риголира виско? :dontknow:

Виското се рИглира с малко инструмент и пари:
1. С малкото инструмент сваля боклука дето си купил
2. С парите отиваш и си купуваш истинско виско от БС
3. С малкото инструмент си монтираш истинското виско
Пфрецакал си се с кофти покупка, за което съжалявам. Ще прощаваш нахалството ми да се шегувам.

Защо хората предпочитат да дават "малко пари" на вятъра плюс достатъчно където трябва, вместо само второто? Не че съм любител на БС!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 bosshoss

bosshoss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200CE

Posted 11 May 2009 - 22:37

Винаги ли се влкючва на 100 градоса?При мен не се е влкючвало,защото не съм вдигал 100 градуса,при 90 включва перката на климатроника.
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 11 May 2009 - 23:12

Винаги ли се влкючва на 100 градоса?При мен не се е влкючвало,защото не съм вдигал 100 градуса,при 90 включва перката на климатроника.

Колега,
А ти сигурен ли си, че си с виско муфа?
Имам подозрения че си с електомагнитна муфа, да не говорим колко трудно се установява дали е зацепена или не виско или електромагнитна муфа. Айде за електромагнитната не е толкова трудно, щото може да вържеш една контролна ламба, ама виското си е опасно да го диагностицираш...
Съвсем друг е въпроса че нормалната работан температура на бензинов двигател е 93 градуса, а 100 градуса не е нищо особенно!
При 100 градуса водата би трябвало да заври на морско равнище, но охладителната система работи под налягане, което значи че при 100 не завира, няма газоотделяне и няма нищо страшно. Имайте предвид, че в ДВГ все пак нешо гори и при външна температура 26 градуса е нормално да се постигат 100 градуса на ДВГ, все пак не сме още с коли с КПД над 100 за да пада температурата!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 11 May 2009 - 23:33

Здравеите пичове имам 300д.не винтилов мотор миналата година смених виското 200лв.общо с промивка и смяна260кинта до тук добре и от тогава виското работи по следния начин:паля сутрин и перката е зацепена и така до 82 градуса след което изкл.и се вкл.малко над половината мейду90 и 120 градуса.Питам нормално ли е това ?Имам старо виско махнах му би металната пластина и има щифт които е под натиск на пластината като го натисна и прожинира и само това.Как се предава температурата вьтре кьм(.......)?И данеби моята пластина да е нещо парафирана като нова и направо не знам? :dontknow:



тази биметална пластина се огъва, и освобождава бутончето под нея и зацепва виското, това само когато се върти.

това че е зацепено до 82 град, не е добре. има вискота, които при студен старт са зацепени, но това за няколко секунди, докато се разнесе стегнатия силикон в крайните камери, а при теб е за 7-8 минути, което е неизправност, или менте виско, с менте флуид.


виско се регулира кога да включва--доста трудно--чрез огъване на биметалната пластина, но недей да пипаш, ако незнаеш как се прави
  • 0

#8 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Posted 12 May 2009 - 10:31

Ok.Какво да си взема?Ами ако е транспортирано както не трябва,направо не знам :wacko:
  • 0

#9 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Posted 12 May 2009 - 17:17

Вище пичове днес направих следното;250 д.показва около 74 76 градуса,отворих термостата и на него пише 80 гр. а колата не вдига над 80гр.и то когато я освобудя от скорост и това е нормално и като я влуча на скорост пак пада на 76гр. направо я спуквам от гас и градцко и не ги разваля,а моята300д.като почна да катеря отива меду 90 и 120гр. и термустата беше 82гр. като сменях виското сложих 80гр.бер и пак дьржи на нормални условия 82гр.мисля че ако сложа още по мальк пак ще дьржи толкова.Да не би да има нешо друго което регулира температурата в двг. не знам. :(
  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 12 May 2009 - 18:23

да те е сипвал някой от тези гадости дето са за пробит
радиатор апък направо го запушват
още не е чак толкова топло и при нормално натоварване
дори и без перка пак не трябва да загрява
иначе лятото при 40 гр. какво ще правиш
опитай да си промиеш радиатора а не е лошо
и цялата система
  • 0

#11 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Posted 12 May 2009 - 20:13

Като ми сменяха виското бях там и антефриза и радиатора и двигателя просто бяха сьлза чисти бес никакви течове и рьжди.Тва е .

Attached Files


  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 12 May 2009 - 22:37

Вище пичове днес направих следното;250 д.показва около 74 76 градуса,отворих термостата и на него пише 80 гр. а колата не вдига над 80гр.и то когато я освобудя от скорост и това е нормално и като я влуча на скорост пак пада на 76гр. направо я спуквам от гас и градцко и не ги разваля,а моята300д.като почна да катеря отива меду 90 и 120гр. и термустата беше 82гр. като сменях виското сложих 80гр.бер и пак дьржи на нормални условия 82гр.мисля че ако сложа още по мальк пак ще дьржи толкова.Да не би да има нешо друго което регулира температурата в двг. не знам. :(



тоя 250д, който си карал е бил със свършил термостат, затова не е искал да загрее на 90+ град.

между 90 и 120 е точно 105град, тоест нормално за 300Д
  • 0

#13 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Posted 13 May 2009 - 08:10

Lorinser благодаря но на 250-то му свалих термостата и беше на 80гр. и видимо здрав,някьде за 2-3 минути на ход стига до 76гр.и ги кове там.А моята 300д.4 матик на един и сьщи маршрут например 25км.нагорнище единия пьт отива до 105 а след един ден 88-90гр.има някаква анумалия която става а пьк сьм го чувал моето виско като зацепи направо огьва дефузьора.Ще копувам термометьр и ще меря температурата на антифриза но аз не сьм чул за дефектирьл датчик за температура :blink: Ако имаш графика между 90 и 120гр.как са градусите ми прати :allhail:
  • 0

#14 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
Garage View Garage

Posted 13 May 2009 - 17:06

тоя 250д, който си карал е бил със свършил термостат, затова не е искал да загрее на 90+ град.

между 90 и 120 е точно 105град, тоест нормално за 300Д




Aми за 250тд нормално ли е ? :) че и аз съм така до 100 градуса стига нито нагоре повече... някой път 90.
Това само на дълъг път ми го прави градско си държи 80 90 градуса.


Благодаря предварително. :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#15 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Posted 14 May 2009 - 17:37

Днес мерих температурата на моето 300д. и работи на място 25-30минути и неможа да вдигне повече от 82-84гр. и по мултимера бяха сьщите стоиности значи датчика е верен.На колко гр.вклучва виското?

Attached Files


  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users