луфт на воланаc180 w202 95г.
Започната от cec, 14 апр 2009 - 21:18:40
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 май 2009 - 20:28
Тресенето най-вероятно е от гуми или джанти. Амортисьораът се сменя лесно - само 2 болта се развиват. Ако няма луфт в секторната кутия няма да се върти волана. Ако го натегнеш в крайните положения може да затяга и да я разбиеш. Щом трака - значи е там! Ако спре да трака - лошо!
#17
Публикувано 07 май 2009 - 21:22
За един "тракане", за друг "пукане" - виж си шарнирите. Следващата фаза е да почнат да скърцат докато въртиш на паркинг.
А това че след заключване на някой му се въртял волана, няма нищо общо с кутията - заключващия механизъм на волана е в едно с контактния ключ.
А това че след заключване на някой му се въртял волана, няма нищо общо с кутията - заключващия механизъм на волана е в едно с контактния ключ.
#18
Публикувано 13 май 2009 - 12:08
Koлеги здобих се с чисто нов коплект кормилни щанги. И двата проблема и луфта и биенето на предницата бяха от разбити лява и дясна кормилна щанга. За сажаление за нашия модел коли се продават капсоловани 2 те странични и средната като едно цяло + двата накрайника. Мерси за коментарите в темата !!Не мисля че е вярно че ако някой разбиращ майстор леко обере луфта ще има проблеми.
Вече повече от 8 месеца след лекото обиране на луфта нямам проблеми и не съм ходил да си купувам нова или втора употреба.
#19
Публикувано 13 май 2009 - 12:39
Бравооооуууу!!! Само да и се радваш оттук нататък И лекичко с десният педaл
#20
Публикувано 15 май 2009 - 09:43
Сподели от къде и за колко ги взе че и на мен майче ще ми се наложи да сменяжам щангиKoлеги здобих се с чисто нов коплект кормилни щанги. И двата проблема и луфта и биенето на предницата бяха от разбити лява и дясна кормилна щанга. За сажаление за нашия модел коли се продават капсоловани 2 те странични и средната като едно цяло + двата накрайника. Мерси за коментарите в темата !!
мерцедесът е гениален в своята си простота
#21
Публикувано 20 май 2009 - 13:04
Значи фирмата е немска " МОК" за 250лв. не сам ги зимал от София.Сподели от къде и за колко ги взе че и на мен майче ще ми се наложи да сменяжам щанги
#22
Публикувано 20 май 2009 - 19:15
Колеги наскоро сменях и аз цялата щанга,стигнах до извода че няма смисъл да се дават куп пари за скъпи щанги,ако не ти дадат гаранция.Значи моята я взех за 130 лв,някаква ипанска марка не я помня.Няма гаранция разбира се,но тази с гаранцията и искат 460 кинта-за една година гаранция никога нема да ги дам.За тез пари ще я сменя три пъти,та ако ще и всяка година.Мое мнение,проста логика.
Може би е моя грешката че не проверих в балкан стар каква е цената,ноедва ли ще е по различна от таз скъпата,но поне ще си сигурен че не е менте.
Може би е моя грешката че не проверих в балкан стар каква е цената,ноедва ли ще е по различна от таз скъпата,но поне ще си сигурен че не е менте.
#23
Публикувано 20 май 2009 - 21:52
Да тази и на мен ми я предлагаха обаче аз реших да заложа на немското, а и за тази фирма сам сигурен че прави качесвени части за ходова частКолеги наскоро сменях и аз цялата щанга,стигнах до извода че няма смисъл да се дават куп пари за скъпи щанги,ако не ти дадат гаранция.Значи моята я взех за 130 лв,някаква ипанска марка не я помня.Няма гаранция разбира се,но тази с гаранцията и искат 460 кинта-за една година гаранция никога нема да ги дам.За тез пари ще я сменя три пъти,та ако ще и всяка година.Мое мнение,проста логика.
Може би е моя грешката че не проверих в балкан стар каква е цената,ноедва ли ще е по различна от таз скъпата,но поне ще си сигурен че не е менте.
#24
Публикувано 16 юли 2009 - 15:16
Аз също имах лек луфт на волана и си позволих да върна половин оборот назад болта, но волана стана малко по тежък .
Та ме навежда на мисълтта, че не му е добре така. От това, което съм чел по темата този половин оборот не би трябвало да доведе до проблем, но въпреки това съм решил пак да пипна там и да го върна на четвърт.
А що се казае до производителя на горепосочените щанги за МУК или МООГ иде реч?
Та ме навежда на мисълтта, че не му е добре така. От това, което съм чел по темата този половин оборот не би трябвало да доведе до проблем, но въпреки това съм решил пак да пипна там и да го върна на четвърт.
А що се казае до производителя на горепосочените щанги за МУК или МООГ иде реч?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни