луфт на воланаc180 w202 95г.
Започната от cec, 14 апр 2009 - 21:18:40
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 април 2009 - 21:18
Колеги имам проблем с луфт във волана. Има един малък амортисьор, който е под двигателя и мисля че е свързан с кормилната уредба, вероятно е изтекъл. Може ли от него да е този проблем, а освен това над 100км/ч на прав участък предницата започва да бие, има вибрации. Някакви съвети?
#2
Публикувано 14 април 2009 - 21:32
Може да се наложи една кормилна щанга да си купиш(200-250лв.).Провери и дали са ти балансирани добре гумите.
#3
Публикувано 14 април 2009 - 21:42
мисля че не е от гумите, щото скоро ги сложих ама все пак ще проверя. а за луфта някои болт не може ли да е разбит ?
#4
Публикувано 15 април 2009 - 06:52
мисля че не е от гумите, щото скоро ги сложих ама все пак ще проверя. а за луфта някои болт не може ли да е разбит ?
Колега,
Провери и 4-те гуми, не само предните. После иди да ти замерят ходовата част, че след зимния период често има отклонения. Като част от реглажа на ходовата част ще ти проверят и окачването, е не задълбочено, но всек пак проверяват и ти казват ако видят нещо.
Чак след това ако не се реши проблема, търси с лупа за какво става въпрос и от къде са вибрациите.
Ако след баланс ти изчезнат вибрациите, пак иди да замериш сходимостта, не е вредно.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 15 април 2009 - 08:03
Благодаря за отговора и това ще проверя.Колега,
Провери и 4-те гуми, не само предните. После иди да ти замерят ходовата част, че след зимния период често има отклонения. Като част от реглажа на ходовата част ще ти проверят и окачването, е не задълбочено, но всек пак проверяват и ти казват ако видят нещо.
Чак след това ако не се реши проблема, търси с лупа за какво става въпрос и от къде са вибрациите.
Ако след баланс ти изчезнат вибрациите, пак иди да замериш сходимостта, не е вредно.
#6
Публикувано 15 април 2009 - 08:13
Паразитен хебел,накрайници ..... секторната кутия ... Амортисьора няма участие в луфта!!! Той е за да не усещаш толкова силно напречните трептения ...
#7
Публикувано 15 април 2009 - 09:16
A може ли от него да се получава биенето на предницата?Паразитен хебел,накрайници ..... секторната кутия ... Амортисьора няма участие в луфта!!! Той е за да не усещаш толкова силно напречните трептения ...
#8
Публикувано 15 април 2009 - 09:47
Твърдо не!!! Той е просто аморт.,а той като изпусне не действа,нали Просто ще усещаш повечко вибрации и нищо повече!! Я си провери и дисковете за всеки случай!! Но сигурно проблема е в гумите,щом ти бие и тресе на високи скорости(и при мен го има,ама чак след 160-170)!!!
#9
Публикувано 15 април 2009 - 10:16
Ще проверя и дисковете , но и аз мисля че може да е от гумитеТвърдо не!!! Той е просто аморт.,а той като изпусне не действа,нали Просто ще усещаш повечко вибрации и нищо повече!! Я си провери и дисковете за всеки случай!! Но сигурно проблема е в гумите,щом ти бие и тресе на високи скорости(и при мен го има,ама чак след 160-170)!!!
#10
Публикувано 15 април 2009 - 11:56
Направи им един хубав баланс и си Ти!
Не забравяй после да пишеш какво е станало!
Не забравяй после да пишеш какво е станало!
#11
Публикувано 26 април 2009 - 15:30
Направи им един хубав баланс и си Ти!
Не забравяй после да пишеш какво е станало!
здравей колега,аз съм със същия модел мерцедес,и аз имам луфт.При изгасен двигател имаш ли почукване на кормилото като го разклатиш,защото при мен се усеща такова,казаха ми че проблема е в кормилната кутия.Можело да се навари нещо по нея и се оправяла,другия вариант е да се натегне,но има риск да протече и да се движи по трудно волана.А губи ли пътя като пуснеш кормилото по време на движение.Отиди при някой който се занимав с хидравлика и се посъветвай за кормилната кутия.Пиши какво е танало после.Успех.
#12
Публикувано 28 април 2009 - 21:36
ами да мисля, че от тази кутия, защото като заключа волана и пак продължава да се движи. А по другия въпрос не губи пътя. Случайно да знаеш цена на кутията ?здравей колега,аз съм със същия модел мерцедес,и аз имам луфт.При изгасен двигател имаш ли почукване на кормилото като го разклатиш,защото при мен се усеща такова,казаха ми че проблема е в кормилната кутия.Можело да се навари нещо по нея и се оправяла,другия вариант е да се натегне,но има риск да протече и да се движи по трудно волана.А губи ли пътя като пуснеш кормилото по време на движение.Отиди при някой който се занимав с хидравлика и се посъветвай за кормилната кутия.Пиши какво е танало после.Успех.
#13
Публикувано 28 април 2009 - 22:26
Цената на кутията не знам,но ако я бараш или се опитваш да натегнеш луфтовете от нея ше ти се наложи много бързо да разбереш колко струва! НЕ пипай кутията и НЕ натягай луфта от там.Не е от амортисьора,а най вероятно е тампон на хебела или кормилна щанга.
#14
Публикувано 01 май 2009 - 18:46
ами да мисля, че от тази кутия, защото като заключа волана и пак продължава да се движи. А по другия въпрос не губи пътя. Случайно да знаеш цена на кутията ?
Не знам каква е цената й,но майстора с който говорих каза че може да я отремонтра за 150 лв + 60 лв демонтаж и монтаж,а отделно е зареждането с масло.Иначе можел да я натегне но ще протече.Ако трябва разпитай още преди да правиш каквото и да е.Моята също не губи пътя,като е в движение нямам луфт но на място при изгасен двигател,или при запален двигател от пълен ляв до пълен десен се усеща луфта и почукването.
#15
Публикувано 07 май 2009 - 17:09
Не мисля че е вярно че ако някой разбиращ майстор леко обере луфта ще има проблеми.
Вече повече от 8 месеца след лекото обиране на луфта нямам проблеми и не съм ходил да си купувам нова или втора употреба.
Вече повече от 8 месеца след лекото обиране на луфта нямам проблеми и не съм ходил да си купувам нова или втора употреба.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни