луфт на воланаc180 w202 95г.
Started by cec, 14 Apr 2009 - 21:18:40
23 replies to this topic
#1
Posted 14 April 2009 - 21:18
Колеги имам проблем с луфт във волана. Има един малък амортисьор, който е под двигателя и мисля че е свързан с кормилната уредба, вероятно е изтекъл. Може ли от него да е този проблем, а освен това над 100км/ч на прав участък предницата започва да бие, има вибрации. Някакви съвети?
#2
Posted 14 April 2009 - 21:32
Може да се наложи една кормилна щанга да си купиш(200-250лв.).Провери и дали са ти балансирани добре гумите.
#3
Posted 14 April 2009 - 21:42
мисля че не е от гумите, щото скоро ги сложих ама все пак ще проверя. а за луфта някои болт не може ли да е разбит ?
#4
Posted 15 April 2009 - 06:52
мисля че не е от гумите, щото скоро ги сложих ама все пак ще проверя. а за луфта някои болт не може ли да е разбит ?
Колега,
Провери и 4-те гуми, не само предните. После иди да ти замерят ходовата част, че след зимния период често има отклонения. Като част от реглажа на ходовата част ще ти проверят и окачването, е не задълбочено, но всек пак проверяват и ти казват ако видят нещо.
Чак след това ако не се реши проблема, търси с лупа за какво става въпрос и от къде са вибрациите.
Ако след баланс ти изчезнат вибрациите, пак иди да замериш сходимостта, не е вредно.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Posted 15 April 2009 - 08:03
Благодаря за отговора и това ще проверя.Колега,
Провери и 4-те гуми, не само предните. После иди да ти замерят ходовата част, че след зимния период често има отклонения. Като част от реглажа на ходовата част ще ти проверят и окачването, е не задълбочено, но всек пак проверяват и ти казват ако видят нещо.
Чак след това ако не се реши проблема, търси с лупа за какво става въпрос и от къде са вибрациите.
Ако след баланс ти изчезнат вибрациите, пак иди да замериш сходимостта, не е вредно.
#6
Posted 15 April 2009 - 08:13
Паразитен хебел,накрайници ..... секторната кутия ... Амортисьора няма участие в луфта!!! Той е за да не усещаш толкова силно напречните трептения ...
#7
Posted 15 April 2009 - 09:16
A може ли от него да се получава биенето на предницата?Паразитен хебел,накрайници ..... секторната кутия ... Амортисьора няма участие в луфта!!! Той е за да не усещаш толкова силно напречните трептения ...
#8
Posted 15 April 2009 - 09:47
Твърдо не!!! Той е просто аморт.,а той като изпусне не действа,нали Просто ще усещаш повечко вибрации и нищо повече!! Я си провери и дисковете за всеки случай!! Но сигурно проблема е в гумите,щом ти бие и тресе на високи скорости(и при мен го има,ама чак след 160-170)!!!
#9
Posted 15 April 2009 - 10:16
Ще проверя и дисковете , но и аз мисля че може да е от гумитеТвърдо не!!! Той е просто аморт.,а той като изпусне не действа,нали Просто ще усещаш повечко вибрации и нищо повече!! Я си провери и дисковете за всеки случай!! Но сигурно проблема е в гумите,щом ти бие и тресе на високи скорости(и при мен го има,ама чак след 160-170)!!!
#10
Posted 15 April 2009 - 11:56
Направи им един хубав баланс и си Ти!
Не забравяй после да пишеш какво е станало!
Не забравяй после да пишеш какво е станало!
#11
Posted 26 April 2009 - 15:30
Направи им един хубав баланс и си Ти!
Не забравяй после да пишеш какво е станало!
здравей колега,аз съм със същия модел мерцедес,и аз имам луфт.При изгасен двигател имаш ли почукване на кормилото като го разклатиш,защото при мен се усеща такова,казаха ми че проблема е в кормилната кутия.Можело да се навари нещо по нея и се оправяла,другия вариант е да се натегне,но има риск да протече и да се движи по трудно волана.А губи ли пътя като пуснеш кормилото по време на движение.Отиди при някой който се занимав с хидравлика и се посъветвай за кормилната кутия.Пиши какво е танало после.Успех.
#12
Posted 28 April 2009 - 21:36
ами да мисля, че от тази кутия, защото като заключа волана и пак продължава да се движи. А по другия въпрос не губи пътя. Случайно да знаеш цена на кутията ?здравей колега,аз съм със същия модел мерцедес,и аз имам луфт.При изгасен двигател имаш ли почукване на кормилото като го разклатиш,защото при мен се усеща такова,казаха ми че проблема е в кормилната кутия.Можело да се навари нещо по нея и се оправяла,другия вариант е да се натегне,но има риск да протече и да се движи по трудно волана.А губи ли пътя като пуснеш кормилото по време на движение.Отиди при някой който се занимав с хидравлика и се посъветвай за кормилната кутия.Пиши какво е танало после.Успех.
#13
Posted 28 April 2009 - 22:26
Цената на кутията не знам,но ако я бараш или се опитваш да натегнеш луфтовете от нея ше ти се наложи много бързо да разбереш колко струва! НЕ пипай кутията и НЕ натягай луфта от там.Не е от амортисьора,а най вероятно е тампон на хебела или кормилна щанга.
#14
Posted 01 May 2009 - 18:46
ами да мисля, че от тази кутия, защото като заключа волана и пак продължава да се движи. А по другия въпрос не губи пътя. Случайно да знаеш цена на кутията ?
Не знам каква е цената й,но майстора с който говорих каза че може да я отремонтра за 150 лв + 60 лв демонтаж и монтаж,а отделно е зареждането с масло.Иначе можел да я натегне но ще протече.Ако трябва разпитай още преди да правиш каквото и да е.Моята също не губи пътя,като е в движение нямам луфт но на място при изгасен двигател,или при запален двигател от пълен ляв до пълен десен се усеща луфта и почукването.
#15
Posted 07 May 2009 - 17:09
Не мисля че е вярно че ако някой разбиращ майстор леко обере луфта ще има проблеми.
Вече повече от 8 месеца след лекото обиране на луфта нямам проблеми и не съм ходил да си купувам нова или втора употреба.
Вече повече от 8 месеца след лекото обиране на луфта нямам проблеми и не съм ходил да си купувам нова или втора употреба.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users