Прочети ми темите в секция 124.Извинявам се колеги за неправилното изказване.Значи,мерцедеса ми е Е-200 136 коня.Купе W210 96 година,тоест първата очиларка.Проблема е в това че като я паля сутрин колата вдига до 1500 оборота и моментално гасне.Ако реша да и подам газ за да задържи обороти започва да пука и гърми,това се трае донякъде.След като загрее до 80-85 градуса леко успокоява работата но ниски обороти но пак тресе.В големите задръствания като седя повече на място през определен интервал оборотите пропадат до нула и пак се стабилизират.От няколко дни се появи и друг пробле,вече друдно се форсира до 1500 оборота(глъхне) и ако тръгна с по малко газ си забивам главата във волана.Страното е че на висиките обороти колата е перфектна и даже харчи много малко.Ако съм изпуснал някое пояснение ме подсетете.Мерси предварително.
ДебитомерПроблем с дебитомера
Започната от The Doctor, 08 апр 2009 - 11:42:28
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 април 2009 - 18:05
#17
Публикувано 15 април 2009 - 18:08
Цената трябва да е 5-600лв.Чистенето ако спаси полужението то е временно!Да и аз искам оригиналния,но тои е 1200 лв а другите варират от 120 до 430лв.
#18
Публикувано 15 април 2009 - 22:26
Докторе мълчиш като комунис на разпит от къде си,но поне разбрахме какъв е Мерджо.Значи моят съвет е да отидеш в някои Бош сервиз по местоживеене дебитомера които ти трябва е номер по Бош 0280217114 и струва 430лв с две години гаранция,оригиналният също е производство на Бош и е № по МБ 0000940948 струва 1200лв в Балканската звезда.
#19
Публикувано 15 април 2009 - 22:35
До колкото съдя от обявите му е от София.И двата дебитомера са едни и същи,само дето Звездата си прави големи парички.И аз това имах предвид,че 1200лв.не може да е!Докторе мълчиш като комунис на разпит от къде си,но поне разбрахме какъв е Мерджо.Значи моят съвет е да отидеш в някои Бош сервиз по местоживеене дебитомера които ти трябва е номер по Бош 0280217114 и струва 430лв с две години гаранция,оригиналният също е производство на Бош и е № по МБ 0000940948 струва 1200лв в Балканската звезда.
#20
Публикувано 16 април 2009 - 11:09
колата на гас ли е?до сега никога не сам чувал кола която да не е на гас да пука таксиджииската.а и за поясненита колегите са прави,искаш помощ ,а не казваш за кво иде реч
специално аз споделих за аналогичен проблем ,но с дизелов мотор,не знам до колко имат сходство.
#21
Публикувано 16 април 2009 - 12:55
Я вижте и датчика на коляновия вал. Това припукване може и от това да е.
Е200, 136 коня не е ли PMS - няма там дебитомер, комутатор и инжекцион са в едно - отпред на калника, с един вакум за МАП сензора.
Без диагностика в Бош сервиз няма да минеш.
Е200, 136 коня не е ли PMS - няма там дебитомер, комутатор и инжекцион са в едно - отпред на калника, с един вакум за МАП сензора.
Без диагностика в Бош сервиз няма да минеш.
#22
Публикувано 16 април 2009 - 13:12
Я вижте и датчика на коляновия вал. Това припукване може и от това да е.
Е200, 136 коня не е ли PMS - няма там дебитомер, комутатор и инжекцион са в едно - отпред на калника, с един вакум за МАП сензора.
Без диагностика в Бош сервиз няма да минеш.
Оопс, грешка. 111.942 е кода на мотора и е с HFM.
Обаче това за датчика на коляновия вал, а и този на разпределителния остава като предположение.
#23
Публикувано 24 април 2009 - 13:18
Колега, ако си от София ми пиши на ЛС. Ще дойдеш там където работя ще сложим моя дебитомер и ще видим има ли разлика или няма.
Моята е същата като твоята, мисля, че най-добрия вариант е да се пробва.
Моята е същата като твоята, мисля, че най-добрия вариант е да се пробва.
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#24
Публикувано 24 април 2009 - 14:26
А какво стана със твоята,щеше да пробваш с някакъв на твой колега и обеща да пишеш!?Колега, ако си от София ми пиши на ЛС. Ще дойдеш там където работя ще сложим моя дебитомер и ще видим има ли разлика или няма.
Моята е същата като твоята, мисля, че най-добрия вариант е да се пробва.
#25
Публикувано 25 април 2009 - 06:18
А какво стана със твоята,щеше да пробваш с някакъв на твой колега и обеща да пишеш!?
Не съм пробвал все още. Все забравям, пък и неговия е 124 не съм сигурен дали ще е същата гад. Както и да е. Странното при мен е, като си измих двигателя на колата докато беше още мокър работеше перфектно.
Като ти казвам перфектно, значи перфектно. Без вибрация, ама грам, без замисляне при тръгване... После като изсъхна старата песен на нов глас.
То да ти кажа не е кой знае какъв проблем, ама на мен ми се ще да е перфектна.
Та в този ред на горните мисли, мисля, че дебитомера си е ок.
Много ми е зле кабела на датчика за коляновия вал. Нали си оправях инсталацията, всичко смених, ама там каква турбо селяния стана с този кабел... не ми се говори. Ама не мога да си намеря нов, дори в балкан стар не го продават.
Ще трябва да търся втора употреба, а ако не целя сноп....., ама той е 1 торба с пари дето ся няма как да ги дам.
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#26
Публикувано 25 април 2009 - 06:43
Четох една реклама в Мобиле,че продават тестери за дебитомери.Все в някой сервиз трябва да имат...Не съм пробвал все още. Все забравям, пък и неговия е 124 не съм сигурен дали ще е същата гад. Както и да е. Странното при мен е, като си измих двигателя на колата докато беше още мокър работеше перфектно.
Като ти казвам перфектно, значи перфектно. Без вибрация, ама грам, без замисляне при тръгване... После като изсъхна старата песен на нов глас.
То да ти кажа не е кой знае какъв проблем, ама на мен ми се ще да е перфектна.
Та в този ред на горните мисли, мисля, че дебитомера си е ок.
Много ми е зле кабела на датчика за коляновия вал. Нали си оправях инсталацията, всичко смених, ама там каква турбо селяния стана с този кабел... не ми се говори. Ама не мога да си намеря нов, дори в балкан стар не го продават.
Ще трябва да търся втора употреба, а ако не целя сноп....., ама той е 1 торба с пари дето ся няма как да ги дам.
#27
Публикувано 25 април 2009 - 17:26
Е то като отидеш на диагностика няма ли да ти кажат, че не е наред....
Всъщност като се замисля, аз като ходих с оригиналния нищо не ми казаха за него, дюзи били, това било онова било...., а се оказа, че е дебитомера.
Всъщност като се замисля, аз като ходих с оригиналния нищо не ми казаха за него, дюзи били, това било онова било...., а се оказа, че е дебитомера.
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#28
Публикувано 25 април 2009 - 18:10
Нищо не могат да кажат без подходящата техника.Те виждат дали работи,обаче как работи не могат да разберат.Е то като отидеш на диагностика няма ли да ти кажат, че не е наред....
Всъщност като се замисля, аз като ходих с оригиналния нищо не ми казаха за него, дюзи били, това било онова било...., а се оказа, че е дебитомера.
#29
Публикувано 26 април 2009 - 06:52
Програмата показала бедна смес, значи дебитомерът е счупен. Така едно време бащата го лекуваха от бъбреци, а то било апендицит!
Бедна смес не се получава само от дефектни датчици! Може да смуче въздух от някоя пукнатина примерно. А датчиците се свалят и се замерват отделно за да си 100% сигурен, че са повредени. За съжаление на мога да ти кажа параметри
Бедна смес не се получава само от дефектни датчици! Може да смуче въздух от някоя пукнатина примерно. А датчиците се свалят и се замерват отделно за да си 100% сигурен, че са повредени. За съжаление на мога да ти кажа параметри
#30
Публикувано 17 май 2009 - 21:54
Според мен в следната последователност:
1. кабели
2. температурен датчик или инсталацията му.
3. клапа.
успех и пиши какво е станало!
1. кабели
2. температурен датчик или инсталацията му.
3. клапа.
успех и пиши какво е станало!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни













