Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ДебитомерПроблем с дебитомера


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 април 2009 - 18:05

Извинявам се колеги за неправилното изказване.Значи,мерцедеса ми е Е-200 136 коня.Купе W210 96 година,тоест първата очиларка.Проблема е в това че като я паля сутрин колата вдига до 1500 оборота и моментално гасне.Ако реша да и подам газ за да задържи обороти започва да пука и гърми,това се трае донякъде.След като загрее до 80-85 градуса леко успокоява работата но ниски обороти но пак тресе.В големите задръствания като седя повече на място през определен интервал оборотите пропадат до нула и пак се стабилизират.От няколко дни се появи и друг пробле,вече друдно се форсира до 1500 оборота(глъхне) и ако тръгна с по малко газ си забивам главата във волана.Страното е че на висиките обороти колата е перфектна и даже харчи много малко.Ако съм изпуснал някое пояснение ме подсетете.Мерси предварително. :flagMB new:

Прочети ми темите в секция 124. :icon_coolgrin:
  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 април 2009 - 18:08

Да и аз искам оригиналния,но тои е 1200 лв а другите варират от 120 до 430лв. :kill_myself:

Цената трябва да е 5-600лв.Чистенето ако спаси полужението то е временно!
  • 0

#18 dragoveli

dragoveli

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    E200-W210 97Г

Публикувано 15 април 2009 - 22:26

Докторе мълчиш като комунис на разпит от къде си,но поне разбрахме какъв е Мерджо.Значи моят съвет е да отидеш в някои Бош сервиз по местоживеене дебитомера които ти трябва е номер по Бош 0280217114 и струва 430лв с две години гаранция,оригиналният също е производство на Бош и е № по МБ 0000940948 струва 1200лв в Балканската звезда.
  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 април 2009 - 22:35

Докторе мълчиш като комунис на разпит от къде си,но поне разбрахме какъв е Мерджо.Значи моят съвет е да отидеш в някои Бош сервиз по местоживеене дебитомера които ти трябва е номер по Бош 0280217114 и струва 430лв с две години гаранция,оригиналният също е производство на Бош и е № по МБ 0000940948 струва 1200лв в Балканската звезда.

До колкото съдя от обявите му е от София.И двата дебитомера са едни и същи,само дето Звездата си прави големи парички.И аз това имах предвид,че 1200лв.не може да е!
  • 0

#20 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 април 2009 - 11:09

колата на гас ли е?до сега никога не сам чувал кола която да не е на гас да пука таксиджииската.а и за поясненита колегите са прави,искаш помощ ,а не казваш за кво иде реч :read: специално аз споделих за аналогичен проблем ,но с дизелов мотор,не знам до колко имат сходство.
  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 април 2009 - 12:55

Я вижте и датчика на коляновия вал. Това припукване може и от това да е.

Е200, 136 коня не е ли PMS - няма там дебитомер, комутатор и инжекцион са в едно - отпред на калника, с един вакум за МАП сензора.

Без диагностика в Бош сервиз няма да минеш.
  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 април 2009 - 13:12

Я вижте и датчика на коляновия вал. Това припукване може и от това да е.

Е200, 136 коня не е ли PMS - няма там дебитомер, комутатор и инжекцион са в едно - отпред на калника, с един вакум за МАП сензора.

Без диагностика в Бош сервиз няма да минеш.


Оопс, грешка. 111.942 е кода на мотора и е с HFM.

Обаче това за датчика на коляновия вал, а и този на разпределителния остава като предположение.
  • 0

#23 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 24 април 2009 - 13:18

Колега, ако си от София ми пиши на ЛС. Ще дойдеш там където работя ще сложим моя дебитомер и ще видим има ли разлика или няма.

Моята е същата като твоята, мисля, че най-добрия вариант е да се пробва.
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 април 2009 - 14:26

Колега, ако си от София ми пиши на ЛС. Ще дойдеш там където работя ще сложим моя дебитомер и ще видим има ли разлика или няма.

Моята е същата като твоята, мисля, че най-добрия вариант е да се пробва.

А какво стана със твоята,щеше да пробваш с някакъв на твой колега и обеща да пишеш!?
  • 0

#25 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 25 април 2009 - 06:18

А какво стана със твоята,щеше да пробваш с някакъв на твой колега и обеща да пишеш!?


Не съм пробвал все още. Все забравям, пък и неговия е 124 не съм сигурен дали ще е същата гад. Както и да е. Странното при мен е, като си измих двигателя на колата докато беше още мокър работеше перфектно.
Като ти казвам перфектно, значи перфектно. Без вибрация, ама грам, без замисляне при тръгване... После като изсъхна старата песен на нов глас.
То да ти кажа не е кой знае какъв проблем, ама на мен ми се ще да е перфектна.
Та в този ред на горните мисли, мисля, че дебитомера си е ок.
Много ми е зле кабела на датчика за коляновия вал. Нали си оправях инсталацията, всичко смених, ама там каква турбо селяния стана с този кабел... не ми се говори. Ама не мога да си намеря нов, дори в балкан стар не го продават.
Ще трябва да търся втора употреба, а ако не целя сноп....., ама той е 1 торба с пари дето ся няма как да ги дам.
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 април 2009 - 06:43

Не съм пробвал все още. Все забравям, пък и неговия е 124 не съм сигурен дали ще е същата гад. Както и да е. Странното при мен е, като си измих двигателя на колата докато беше още мокър работеше перфектно.
Като ти казвам перфектно, значи перфектно. Без вибрация, ама грам, без замисляне при тръгване... После като изсъхна старата песен на нов глас.
То да ти кажа не е кой знае какъв проблем, ама на мен ми се ще да е перфектна.
Та в този ред на горните мисли, мисля, че дебитомера си е ок.
Много ми е зле кабела на датчика за коляновия вал. Нали си оправях инсталацията, всичко смених, ама там каква турбо селяния стана с този кабел... не ми се говори. Ама не мога да си намеря нов, дори в балкан стар не го продават.
Ще трябва да търся втора употреба, а ако не целя сноп....., ама той е 1 торба с пари дето ся няма как да ги дам.

Четох една реклама в Мобиле,че продават тестери за дебитомери.Все в някой сервиз трябва да имат...
  • 0

#27 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 25 април 2009 - 17:26

Е то като отидеш на диагностика няма ли да ти кажат, че не е наред....

Всъщност като се замисля, аз като ходих с оригиналния нищо не ми казаха за него, дюзи били, това било онова било...., а се оказа, че е дебитомера.
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#28 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 април 2009 - 18:10

Е то като отидеш на диагностика няма ли да ти кажат, че не е наред....

Всъщност като се замисля, аз като ходих с оригиналния нищо не ми казаха за него, дюзи били, това било онова било...., а се оказа, че е дебитомера.

Нищо не могат да кажат без подходящата техника.Те виждат дали работи,обаче как работи не могат да разберат.
  • 0

#29 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 26 април 2009 - 06:52

Програмата показала бедна смес, значи дебитомерът е счупен. Така едно време бащата го лекуваха от бъбреци, а то било апендицит!
Бедна смес не се получава само от дефектни датчици! Може да смуче въздух от някоя пукнатина примерно. А датчиците се свалят и се замерват отделно за да си 100% сигурен, че са повредени. За съжаление на мога да ти кажа параметри :(
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#30 pool

pool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 17 май 2009 - 21:54

Според мен в следната последователност:
1. кабели
2. температурен датчик или инсталацията му.
3. клапа.

успех и пиши какво е станало!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни