да поясня , когато минавам през дупки или легнали полицай окачването понякога , скърца ту отпред понякога тъ отзад , след тая случка колата някак си не се държи като преди , имам усещането че дясната страна задницата пропада като мина през легнал полицай или през дупка(и)ЕХХХХХ тези български пътища. kill_myself.gif Поздрави flagMB new.JPG

задно дясно колело
Започната от mbthepower, 05 апр 2009 - 17:05:41
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 април 2009 - 17:05
Всичко беше на ред като тръгнах от Плевен-Чирпан.Хубав път , но когато минах връх Шипка , да се спускам за Казанлък ела та гледай трапища по метър широки и 15-20 сантима дълбоки.До един трап бяха се спрели 5 коли с извадени крикове , инструменти , гуми и джанти , просто беше ужас , всичко мина добре на долу внимавах (беше светло) на връщане пак през Шипка , 2-3 километра карам и изведнъж трап колкото шахта и дълбок неговата мамичка , там и останах с една дума , продължих и задното колело почна да чука ама супер много и бързо . Слизам аз гледам багажника махам всичко , абе пак бие супер яко и се досетих да погледна под кората калника да не би да е там нещо ми да , там и беше.Ето снимки колеги за да се допитам до вас да видя какво да правя.Няма да карам колицата така счупена.Помагаите мерси предварително.
да поясня , когато минавам през дупки или легнали полицай окачването понякога , скърца ту отпред понякога тъ отзад , след тая случка колата някак си не се държи като преди , имам усещането че дясната страна задницата пропада като мина през легнал полицай или през дупка(и)ЕХХХХХ тези български пътища. kill_myself.gif Поздрави flagMB new.JPG
да поясня , когато минавам през дупки или легнали полицай окачването понякога , скърца ту отпред понякога тъ отзад , след тая случка колата някак си не се държи като преди , имам усещането че дясната страна задницата пропада като мина през легнал полицай или през дупка(и)ЕХХХХХ тези български пътища. kill_myself.gif Поздрави flagMB new.JPG


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#2
Публикувано 05 април 2009 - 18:18
Колега така по снимката като гледам ми прилича на скъсан амортесьор.
#3
Публикувано 05 април 2009 - 18:28
Сваляш амортисьора слагаш нова зегерка и си готов. На 4-5см.от края на резбата ще видиш каналче ще изчистиш добре слагаш зегершайбата мисля че така се казваше голямата шайба и единия тампон промушваш през отвора и в багажника слагаш другия тампон голямата шайба и стягаш гайката. Успех

#4
Публикувано 05 април 2009 - 19:06
Сега отивам да го вида и да го оправа , не бих отказъл и други мнения колеги.



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 05 април 2009 - 19:29
Проблема е ясен , скъсан амаортсиор , колеги кажете 2 нови ли да взема или 1 нов.В плевен имаме магазин и мога да поръчам оригинален , ама да се допитам до вас 1 или 2 да поръчам . То се е видяло че ша се мъчим да го слагам с още някой . Марка , цена , вид.Мерси


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 05 април 2009 - 19:47
До колкото виждам на снимките не е скъсан ама щом казваш.Сложи снимки на сваления.
#7
Публикувано 05 април 2009 - 21:04
гнездото не е скъсано , а основата на самия амортисиор . според мене трябва да вдигна на крик , и ако е скъсано да отвия амортисиора , и сущата шаиба ще я заваря и тва ще е .
пишете моля да вида какво по лесно да минем.



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Публикувано 05 април 2009 - 21:08
Амортесьори се сменят само по два - аз така знам.
#9
Публикувано 05 април 2009 - 21:58
еми утре мисля че ще има снимки , да имаме представа за ремонта , ще опиша вскичко.Мисля същата част да я заваря където е отдолу и да завия тази горната , защото гнездото не е пипнато , пък задницата е по нестабилна , пък колата ми трябва че пътувам доста.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11
Публикувано 06 април 2009 - 09:29
Задължително два си купи,щото ако смениш само единия след много малко време ще ти изпусне стария и пак ще си купиш нов,така,че си взимай нови два.
#12
Публикувано 06 април 2009 - 10:40
Няма да му изпусне старият,а този който е сложил за нов,защото целият товат се пада на него ....
Какво ще рече че маслените са ментета,mbenz????
Мерцедесите,говоря 124 и 190 ориг. са с газови,какъв е проблема да сложи маслени,ако няма пари за газови????!!! Никакъв,просто возията няма да е същата???
Какво ще рече че маслените са ментета,mbenz????
Мерцедесите,говоря 124 и 190 ориг. са с газови,какъв е проблема да сложи маслени,ако няма пари за газови????!!! Никакъв,просто возията няма да е същата???
#13
Публикувано 06 април 2009 - 10:52
Ще му клекне задницата....какъв е проблема да сложи маслени...
Колега Симо ти каза къде ти е проблема.На стержена на амортисьора имаш една малка зегерка и отгоре вече влиза голямата шайба.Или ти е паднала зегерката надолу или шайбата е минала през нея.Ако е станало второто вероятно отвора й е станал по-голям и можеш да ги обърнеш с горната.
#14
Публикувано 06 април 2009 - 10:58
Колега като пиша това значи ми се е случило,преди 5-6г. беше на един Опел смених само единия и след седмица изпусна другия!Няма да му изпусне старият,а този който е сложил за нов,защото целият товат се пада на него ....
Какво ще рече че маслените са ментета,mbenz????
Мерцедесите,говоря 124 и 190 ориг. са с газови,какъв е проблема да сложи маслени,ако няма пари за газови????!!! Никакъв,просто возията няма да е същата???
#15
Публикувано 06 април 2009 - 11:20
Няма да му изпусне старият,а този който е сложил за нов,защото целият товат се пада на него ....
Аз дори мога да стигна малко по-напред в прогнозите си защото също като Иван се базирам на опита си.Другия който е стария може и да не изтърве както се е случило при него на Хлопела а ще направя едно доста по-сменло предположение.... на един Опел смених само единия и след седмица изпусна другия!
Дръжте се за стола сега!!!
Аз залагам на това че ако смени само този амортесьор и е примерно заден десен след извесно време ще изтърве диагоналния на задния ляв а именно преден десен или обратното-ако е заден ляв и го смени ще сдаде багажа диагоналния на заден десен в случая преден ляв.
Не се базикам,ако някой си мисли че е майтап нека помисли и ако неможе да се сети да каже да обясня защо така при положение че няма логика.
Но всичко това е в сферата на предположенията без да се има ясна представа какво е положението на предните.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни