Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

при подаване на газ пуши E220 CDI


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 milenvarna

milenvarna

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Posts:
  • Автомобил:
    E220CDI,1999

Posted 01 April 2009 - 18:30

Здравейте колеги,
проблема е следния: при рязко подаване на газ пуши,след развиване на високите обороти слабо или почти не пуши.Някои колеги ми казват че е пропушването е нормално,но аз не мисля така.
Ако може някои да сподели нещо за проблема.Аз съм се насочил към дюзи.Споделете за цени на нови и рециклирани .Доколкото знам при компютърен тест преценката е неточна и мисля дюзите да се тестват след демонтаж.
Моля за съвет предварително благодаря.
  • 0

#2 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
Garage View Garage

Posted 01 April 2009 - 20:47

Колега защо реши че са дюзи ? Опитай първо да смениш горивото , може да е от него , след това прави ли и диагностика ,виж тя какво ще покаже и най накрая мисли за дюзи , защото цената им е бая висока доколкото знам. Успех :icon_coolgrin:
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 01 April 2009 - 22:32

Аз залагам на колектори, но все пак отиди на диагностика ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#4 milenvarna

milenvarna

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Posts:
  • Автомобил:
    E220CDI,1999

Posted 02 April 2009 - 15:37

със същото гориво карам и джипа 2.2CDI които изобщо не пропушва,но е нов.при първа възможност ще отида на диагностика,но съм чел някъде по форума ,че на много хора им казват че всичко е в нормии ,а чак след като са сменили дюзи се оправя пропушването.ще пробвам с диагностика и ще пиша.
  • 0

#5 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 10 April 2009 - 09:18

дюзите на ЦДИ са изключително фини,а нафтата ни е пълен :censored: ,ако слагаш АЛПИН е малко по добре но не кой знае колко.дузите трябва да се почистват периодично(но само от човек коийто разбира).другия вариант е добавка,но тя е равносилна да караш с АЛПИН.полагай грижи за тях че 1 нова дюза е 800лв :kill_myself:
  • 0

#6 milenvarna

milenvarna

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Posts:
  • Автомобил:
    E220CDI,1999

Posted 15 April 2009 - 19:24

На диагностиката всичко се оказа ОК. След консултация майстора препоръча дюзите да се демонтират и проверят на стенд.
  • 0

#7 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 01 May 2009 - 19:10

Здравейте колеги,
проблема е следния: при рязко подаване на газ пуши,след развиване на високите обороти слабо или почти не пуши.Някои колеги ми казват че е пропушването е нормално,но аз не мисля така.
Ако може някои да сподели нещо за проблема.Аз съм се насочил към дюзи.Споделете за цени на нови и рециклирани .Доколкото знам при компютърен тест преценката е неточна и мисля дюзите да се тестват след демонтаж.
Моля за съвет предварително благодаря.

аз имах същия проблем и след 4 нови дюзи ,но не бошови ,а от дарс ауто всичко се оправи,а са и с 2год. гаранция.При рязко подаване на газ при потегляне изпушва облак и после край със старите дюзи докато не изеди скоростите постоянно стелеше дим,незнам твоята как пуши.АЗ СЕ ОТКАЗАХ ОТ ТЕСТОВЕ И СТЕНДОВЕ ЗАЩОТО ТЕЗИ ПОМПА-ДЮЗА НЕ МОЖЕЛИ ДА СЕ ОПРАВЯТ
  • 0

#8 pool

pool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:

Posted 25 May 2009 - 22:12

Дебитомер!
  • 0

#9 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 23 July 2010 - 20:40

Здравейте колеги,
проблема е следния: при рязко подаване на газ пуши,след развиване на високите обороти слабо или почти не пуши.Някои колеги ми казват че е пропушването е нормално,но аз не мисля така.
Ако може някои да сподели нещо за проблема.Аз съм се насочил към дюзи.Споделете за цени на нови и рециклирани .Доколкото знам при компютърен тест преценката е неточна и мисля дюзите да се тестват след демонтаж.
Моля за съвет предварително благодаря.

Колега,не си хвърляй парите напразно!Смених дюзи-нови,всумателни тръби,егр,интерколер ,мисля,че е достатъчно и пак си пуше cdi-то е така няма Мерцедес дето да не пуши загледай се по светофарите
  • 0

#10 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 25 July 2010 - 00:03

При мен след смяната на две дюзи и една турбина пушекът значително намаля, сега се появява само при рязко подаване на газ, което е нормално.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users