Диагностика на w210 - Неоткриваем проблем
Started by jtrteam, 01 Apr 2009 - 18:07:24
13 replies to this topic
#1
Posted 01 April 2009 - 18:07
Здравейте колеги!
Преди време бях писал, че имам проблем с оборотите на е-класата постоянно се менят от 1500 рязко падат на 500 и т.н. Дори сутрин почна да гасне при първото палене, иначе след това е пушка. Също така самия двигател тресе доста като се местят оборотите, работи все едно не му достига нещо.
И така отивам при едни диагностици в сервиз на BOSH, но така и тяхната система не успя да изкара реални данни от компютъра на мерджо. Казаха ми, че при друг диагностик с друг компютър трябва да ходя. Отидох при един друг пич, с 3 системи - 1 bosh i още 2. Пробвахме с bosh-a пак същата работа, показва нереални данни, пробвахме с 2-рата, същия проблем накрая на третата се закачи правилно и показва реални дани. Пича гледа умува чуди се, но така и не успя да ми каже откъде идва този проблем с оборотите и тресенето. Каза, че свещите ланда сондата, дебитомера и дроселовата клапа са изрпавни, но до тук... Единствено му направи впечатление, че сместа била бедна. И така вече незнам накъде да поема ...
Също така пробвах да почистя дебитомера със спрея на CRC, без резултат. Някой може ли да ми даде съвет какво да опитам?
Преди време бях писал, че имам проблем с оборотите на е-класата постоянно се менят от 1500 рязко падат на 500 и т.н. Дори сутрин почна да гасне при първото палене, иначе след това е пушка. Също така самия двигател тресе доста като се местят оборотите, работи все едно не му достига нещо.
И така отивам при едни диагностици в сервиз на BOSH, но така и тяхната система не успя да изкара реални данни от компютъра на мерджо. Казаха ми, че при друг диагностик с друг компютър трябва да ходя. Отидох при един друг пич, с 3 системи - 1 bosh i още 2. Пробвахме с bosh-a пак същата работа, показва нереални данни, пробвахме с 2-рата, същия проблем накрая на третата се закачи правилно и показва реални дани. Пича гледа умува чуди се, но така и не успя да ми каже откъде идва този проблем с оборотите и тресенето. Каза, че свещите ланда сондата, дебитомера и дроселовата клапа са изрпавни, но до тук... Единствено му направи впечатление, че сместа била бедна. И така вече незнам накъде да поема ...
Също така пробвах да почистя дебитомера със спрея на CRC, без резултат. Някой може ли да ми даде съвет какво да опитам?
#2
Posted 01 April 2009 - 18:13
Mдам,като първо си напиши в профила от кой град си за да получиш точен отговор в кой сервиз имат техниката за да разчетат болежката на колата ти и да може да разбере оня който закача кабелите какво му казва машината.
#3
Posted 01 April 2009 - 20:07
Често ходя в София и в Пловдив, Затова не съм написал адрес
#5
Posted 01 April 2009 - 22:37
Блок на мотора, ако всичко това което си избройл е проверено и е наред...... кръга се стеснява
#6
Posted 02 April 2009 - 08:50
Mодела е E200, 02.1995, номер на двигателя 111942 10 000009. Другото което ми прави впечатление е, че всички кабели по двигателя са поени и лепени... до един, но пък и интересно защо да е бедна сместа, ако това наистина е така де...
#7
Posted 07 April 2009 - 20:41
колега,за качествена диагностика в софия отиди на ул.братя миладинови в сервиза на петко там струва 35лв и са много добри,ще ти свършат работа
#8
Posted 07 April 2009 - 21:23
Но им кажи да ти направят САМО диагностика, а ако има нещо друго, първо дати кажат цената.
Аз така в същия сервиз отидох за диагностика, тогава беше 25 лв., дали ми работи кранчето на парното, а олекнах с 85 лева. Е, вършиха някаква работа, но не за това отидох. На кола с различен номер от "С" и "СА" се гледа като на донор.
Лично мнение.
Аз така в същия сервиз отидох за диагностика, тогава беше 25 лв., дали ми работи кранчето на парното, а олекнах с 85 лева. Е, вършиха някаква работа, но не за това отидох. На кола с различен номер от "С" и "СА" се гледа като на донор.
Лично мнение.
#9
Posted 08 April 2009 - 01:32
Проблема при мен е, че BOSH не може да прочете данните от компютъра на колата ми. Тоест чете но грешни данни. Майстора при който бях пробва с 3 уреда, и третия се върза, но ми изглеждаше доста старт. Каза, че проблема не може да го установи, тъй като най вероятно е в кабелите - ел. инсталация тъй като ми е поена и лепена. Нямало компютър, който да показва нередност в кабел. Вярно ли е това и ако е така може би няма смисъл да правя повече комп. диагностика?
#10
Posted 08 April 2009 - 09:01
Колега отиди при истински диагностик,с истинска апаратура.....виж къде беше темата за автосервизите
#11
Posted 10 April 2011 - 09:12
Колега, заповядай в Пловдив.Диагностика с Стар Диагноза 25 лева. 0888217763 Антон
#12
Posted 10 April 2011 - 09:41
Проблема при мен е, че BOSH не може да прочете данните от компютъра на колата ми. Тоест чете но грешни данни. Майстора при който бях пробва с 3 уреда, и третия се върза, но ми изглеждаше доста старт. Каза, че проблема не може да го установи, тъй като най вероятно е в кабелите - ел. инсталация тъй като ми е поена и лепена. Нямало компютър, който да показва нередност в кабел. Вярно ли е това и ако е така може би няма смисъл да правя повече комп. диагностика?
Колега първо отиди си закачи колата на Сстар диагноза пък после му мисли......и не само да я закачиш а и човека да знае как да я прочете.
By Batev
#13
Posted 10 April 2011 - 09:47
Колеги,датите не са ли малко стари.Сега май сме вече 2011г.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Posted 10 April 2011 - 18:57
Колеги,датите не са ли малко стари.Сега май сме вече 2011г.
хахахахахаха май да
By Batev
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users