![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/1cb909910f6f5a16cca9512acba9cebf?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
проблем с турбото на Е220CDI
Започната от krum4o, 25 мар 2009 - 23:27:30
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 май 2012 - 17:47
при теб специално виж дали не изпуща от някъде
скъсан маркуч или хлабава скоба по пътя на въздуха
след турбото
скъсан маркуч или хлабава скоба по пътя на въздуха
след турбото
#17
Публикувано 09 май 2012 - 08:49
Де да беше това приятелю, щях да се зарадвам дори. Проблема се появява най често когато се изисква по-голяма мощност. В този случай позиционера на турбината /моторчето което я управлява/ не отваря достатъчно - ниско налягане на турбото, което компютърът отчита като грешка и следва авариен режим. Вчера се обадих на Софтелектроник -Варна, запознати са с проблема, но ми казаха че само около 20% от случаите са поправими. Така, че дерзанията продължават ...
#18
Публикувано 09 май 2012 - 08:57
Тук може да се види въпросната част - http://www.softelect...edes&Itemid=159
#19
Публикувано 28 август 2012 - 14:38
и аз имах същтия проблем. казаха че е било от дюзата.. сменихме дюзата уш всичко е ок след 100км пак почна... Викам карай проблема е дълбок. Рестартирам колата проблем няма..
След седмица почнаха други проблеми, На Климатика компресора от време на време сипраше , почнаха да изгасват вътрешните светлини. Хоппааааа
1 турбо сега и батерията.. Уш купих бош преди година две но нещто не е наред
3000лв турбина 1000лв батери контрол модул.. отиде цената на половин кола![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Вчера сутринта като обикалях из града ходих на майстор.. За щастие още не беше почнал на работа и нямаше коли вътре в гаража..
Направихме една диагностика, за първ поглед изглеждаше че е турбото.. После се оказа кабелите на турбото и алтернатора са скъсани. От вънка не се забелязва но като се отварят канали за кабелите всичко се видя..
след ремонта от 2 дена за сега няма проблеми. Нито с турбото нито с светлините нито с климатика..
Според мен, когато проверяват предницата тогава са скъсали с лоста.. Така че хубаво е да се гледа и кабелите!! Не само буксата а изцяло..
Вместо 4000лв ми излезна 45лв..
А само турбото ако не се лъжа в БС ми казаха 4450,78 Лв
След седмица почнаха други проблеми, На Климатика компресора от време на време сипраше , почнаха да изгасват вътрешните светлини. Хоппааааа
1 турбо сега и батерията.. Уш купих бош преди година две но нещто не е наред
3000лв турбина 1000лв батери контрол модул.. отиде цената на половин кола
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Вчера сутринта като обикалях из града ходих на майстор.. За щастие още не беше почнал на работа и нямаше коли вътре в гаража..
Направихме една диагностика, за първ поглед изглеждаше че е турбото.. После се оказа кабелите на турбото и алтернатора са скъсани. От вънка не се забелязва но като се отварят канали за кабелите всичко се видя..
след ремонта от 2 дена за сега няма проблеми. Нито с турбото нито с светлините нито с климатика..
Според мен, когато проверяват предницата тогава са скъсали с лоста.. Така че хубаво е да се гледа и кабелите!! Не само буксата а изцяло..
Вместо 4000лв ми излезна 45лв..
А само турбото ако не се лъжа в БС ми казаха 4450,78 Лв
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#20
Публикувано 29 ноември 2012 - 23:39
здравејте!Аз см од Мк и имам сличен проблем,моја е е270цди и на повисоко налјагане на гаста направо исклучва и работи само на 3000 обороти,тва го прави исклучиво в летнија период когато е топло и когато температурата на колата е нјакаде 90 степени!на диагностик нјама проблем а катализатора е избушен,с6тиа проблем е и на двата мерцедеса които имаме единиа механична а другија автоматична ск кутиа!с6то когато исклучвам мотора и повторно стартирам проблема исчезва но когато е искличително топло извн както и мотора на колата трјабва да се исчака нјакое време и со повторен старт нјама проблем...извинете за моја блгарски и доколко имате нјакое мнение за тва молја споделете,благодарја ви!
#21
Публикувано 23 септември 2016 - 20:26
Здравейте , имам същия проблем както е описан от Колегата-
vichenco
След първата загуба на мощност - диагностиката показа Вакумен датчик на Турбото ....
карах около 1000 км още и пак загуби моюност ( след рестартиране се оправя , разбира се ако има удобно място за спиране ... ) пак на диагностика ( на друг сервиз ) - пак показва същия датчик .
Майстор го смени с нов ... след около 1500 км .... пак загуби мощност .... Диагностика и - показва повишено налягане в Турбото ....
От последния проблем съм изминал около 2000 км - НЕ е показала дефект .....
Ако знаете някой , който лекува точно тоя проблем .....дайте инфо ..
чувам диагнози от сорта :
Геометрия на турбото , моторче на турбото .... ...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни