проблем с турбото на Е220CDI
Започната от krum4o, 25 мар 2009 - 23:27:30
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 март 2009 - 23:27
Здравейте ,колеги
Случи се следното.При рязко натискане на газта колата загуби мощност и влезна в някакъв сервизен режим.След като я загасих и запалих отново нямаше проблем.Казаха ми,че имам проблем в някакво моторче на турбото, ако някои е имал такъв проблем или знае нещо за неговото отстраняване нека сподели.Колата е W211 E220CDI.Ходих до магазин на Мерцедес и ми казаха,че се продава само цялото турбо,а то е 2700лв.
Случи се следното.При рязко натискане на газта колата загуби мощност и влезна в някакъв сервизен режим.След като я загасих и запалих отново нямаше проблем.Казаха ми,че имам проблем в някакво моторче на турбото, ако някои е имал такъв проблем или знае нещо за неговото отстраняване нека сподели.Колата е W211 E220CDI.Ходих до магазин на Мерцедес и ми казаха,че се продава само цялото турбо,а то е 2700лв.
#2
Публикувано 25 март 2009 - 23:53
проблемът надали е в турбото.
трябва да минеш на стар-диагноза, може да се окаже и най-обикновен термодатчик...
диагнозата ще си каже
трябва да минеш на стар-диагноза, може да се окаже и най-обикновен термодатчик...
диагнозата ще си каже
#3
Публикувано 25 март 2009 - 23:56
на диагнозата излезна голямо налягане което явно се получава от това моторче
#4
Публикувано 23 април 2009 - 20:59
А какво стана в крайна сметка, че тоя който купи моята се оплаква от същото нещо ?
W211-Avantgarde
#5
Публикувано 25 април 2009 - 00:01
засега нищо.изчистих грешката и сега карам така,ако се повтори тогава ще му мисля.
#6
Публикувано 25 април 2009 - 12:43
Качи е на подемник (канал), свали колата, и виж дали лосчето на турбото ти е на мястото, вижда се много хубаво.
#7
Публикувано 25 април 2009 - 20:58
ок,но колата сега няма проблем . А ако това лосче се откачило тя няма да има мощност нали.Казаха ми ,че е някакво моторче на което му казвали ЩИЛ но не сам много сигурен.Това моторче не се продава отделно от турбото ,върви комплект за 2700 лв. Но също разбрах че се отремонтира.Ако някои е имал такъв проблем нека сподели.
#8
Публикувано 15 май 2009 - 15:41
Колега имах същият проблем и се оказа един вакумен датчик над турботао струваше 120 лв. Прави ми го така първо на месеца веднъж после зачести и накрая го смених.Като е угасиш се рестартира компа и се оправя,но по-добре го смени защото ще започне по-често с времето да дава грешка и да влиза в авариен режимок,но колата сега няма проблем . А ако това лосче се откачило тя няма да има мощност нали.Казаха ми ,че е някакво моторче на което му казвали ЩИЛ но не сам много сигурен.Това моторче не се продава отделно от турбото ,върви комплект за 2700 лв. Но също разбрах че се отремонтира.Ако някои е имал такъв проблем нека сподели.
#9
Публикувано 11 юли 2011 - 15:12
zdravei,
a tozi vakumen regulator dali e e sushtiq i na E270CDI ?
i kak moga da go porucham!!
Здравей
А този вакумен регулатор дали е същия и на Е270ЦДИ ?
И как мога да го поръчам ?
П.С Колега.. пиши на кирилица.
a tozi vakumen regulator dali e e sushtiq i na E270CDI ?
i kak moga da go porucham!!
Здравей
А този вакумен регулатор дали е същия и на Е270ЦДИ ?
И как мога да го поръчам ?
П.С Колега.. пиши на кирилица.
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 11 юли 2011 - 16:00
#10
Публикувано 11 юли 2011 - 18:30
....
ок малко бавно става но за другия път ше знам
#11
Публикувано 11 юли 2011 - 19:29
Ще те помоля да следиш и правописа
Но иначе няма проблем.. Ако имаш въпроси пиши ЛС-та ;]
Но иначе няма проблем.. Ако имаш въпроси пиши ЛС-та ;]
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#12
Публикувано 13 юли 2011 - 12:26
: какво е ЛС та ? А можеш ли да ми каже какъв е ТОЗИ ВАКУМЕН РЕГУЛАТОР НА ТУРБОТО ? ZA W211
#13
Публикувано 13 юли 2011 - 16:25
ЛС-лично съобщение . Горе в дясно се появява или като заредиш форума и трябва да се появи автоматично
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14
Публикувано 17 юли 2011 - 17:50
На мен ми го направи същото ,но се оказа ,че катализаторите бяха задънени. Махнах ги, сложих си тръби на тяхно място и всичко е ОК дори и промени работата на мотора като и вървенето.
#15
Публикувано 08 май 2012 - 12:54
Привет колеги!
Аз имам същия проблем на Е220CDI с моторчето което управлява турбината. Колата влиза в авариен режим и трябва да се рестартира за да се оправи, но после пак се случва същото. Имам още трима познати със същите автомобили и идентични проблеми.
Единият ми приятел смени на неговата Е220CDI AGR клапата, махна катализаторите и какво ли още не, но проблема си остана.
Когато ми се случи това за първи път отидох при Данчо, който ми направи диагностика и смени датчик на турбото, който се намира на въздуховода излизащ от интеркулера към колекторите. Проблема изчезна, но след 2-3 седмици се появи отново. Отидох при друг майстор, който ми откри проблема с гореспоменатото моторче /диагностиката показа недостатъчно налягане на турбото/. Управлението е пройзводство на Hella, но не се предлага отделно от турбината - Garet.
Ако някой е успял да се справи с такъв проблем нека пише, сигурен съм че ще помогне на доста хора. Това явно е слабо място на турбините с електронно управление, защото при по-старите с вакуумно проблема го няма.
Аз имам същия проблем на Е220CDI с моторчето което управлява турбината. Колата влиза в авариен режим и трябва да се рестартира за да се оправи, но после пак се случва същото. Имам още трима познати със същите автомобили и идентични проблеми.
Единият ми приятел смени на неговата Е220CDI AGR клапата, махна катализаторите и какво ли още не, но проблема си остана.
Когато ми се случи това за първи път отидох при Данчо, който ми направи диагностика и смени датчик на турбото, който се намира на въздуховода излизащ от интеркулера към колекторите. Проблема изчезна, но след 2-3 седмици се появи отново. Отидох при друг майстор, който ми откри проблема с гореспоменатото моторче /диагностиката показа недостатъчно налягане на турбото/. Управлението е пройзводство на Hella, но не се предлага отделно от турбината - Garet.
Ако някой е успял да се справи с такъв проблем нека пише, сигурен съм че ще помогне на доста хора. Това явно е слабо място на турбините с електронно управление, защото при по-старите с вакуумно проблема го няма.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни