Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с турбото на Е220CDI


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 08 май 2012 - 17:47

при теб специално виж дали не изпуща от някъде
скъсан маркуч или хлабава скоба по пътя на въздуха
след турбото
  • 0

#17 vichenco

vichenco

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 09 май 2012 - 08:49

Де да беше това приятелю, щях да се зарадвам дори. Проблема се появява най често когато се изисква по-голяма мощност. В този случай позиционера на турбината /моторчето което я управлява/ не отваря достатъчно - ниско налягане на турбото, което компютърът отчита като грешка и следва авариен режим. Вчера се обадих на Софтелектроник -Варна, запознати са с проблема, но ми казаха че само около 20% от случаите са поправими. Така, че дерзанията продължават ...
  • 0

#18 vichenco

vichenco

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 09 май 2012 - 08:57

Тук може да се види въпросната част - http://www.softelect...edes&Itemid=159
  • 0

#19 ByCK

ByCK

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    w211 E220 CDI '02 Avantgarde

Публикувано 28 август 2012 - 14:38

и аз имах същтия проблем. казаха че е било от дюзата.. сменихме дюзата уш всичко е ок след 100км пак почна... Викам карай проблема е дълбок. Рестартирам колата проблем няма..

След седмица почнаха други проблеми, На Климатика компресора от време на време сипраше , почнаха да изгасват вътрешните светлини. Хоппааааа

1 турбо сега и батерията.. Уш купих бош преди година две но нещто не е наред

3000лв турбина 1000лв батери контрол модул.. отиде цената на половин кола :)

Вчера сутринта като обикалях из града ходих на майстор.. За щастие още не беше почнал на работа и нямаше коли вътре в гаража..

Направихме една диагностика, за първ поглед изглеждаше че е турбото.. После се оказа кабелите на турбото и алтернатора са скъсани. От вънка не се забелязва но като се отварят канали за кабелите всичко се видя..

след ремонта от 2 дена за сега няма проблеми. Нито с турбото нито с светлините нито с климатика..


Според мен, когато проверяват предницата тогава са скъсали с лоста.. Така че хубаво е да се гледа и кабелите!! Не само буксата а изцяло..

Вместо 4000лв ми излезна 45лв..
А само турбото ако не се лъжа в БС ми казаха 4450,78 Лв
  • 0
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km

#20 vlatko

vlatko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    e270 cdi 2002g

Публикувано 29 ноември 2012 - 23:39

здравејте!Аз см од Мк и имам сличен проблем,моја е е270цди и на повисоко налјагане на гаста направо исклучва и работи само на 3000 обороти,тва го прави исклучиво в летнија период когато е топло и когато температурата на колата е нјакаде 90 степени!на диагностик нјама проблем а катализатора е избушен,с6тиа проблем е и на двата мерцедеса които имаме единиа механична а другија автоматична ск кутиа!с6то когато исклучвам мотора и повторно стартирам проблема исчезва но когато е искличително топло извн както и мотора на колата трјабва да се исчака нјакое време и со повторен старт нјама проблем...извинете за моја блгарски и доколко имате нјакое мнение за тва молја споделете,благодарја ви!
  • 0

#21 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 23 септември 2016 - 20:26

Здравейте  , имам  същия проблем  както  е описан от Колегата- 

vichenco

 

След  първата загуба на мощност  -  диагностиката  показа  Вакумен датчик на Турбото ....
карах около 1000 км още  и пак загуби моюност ( след  рестартиране  се оправя  , разбира се ако има удобно място за спиране ... ) пак на диагностика ( на друг сервиз ) - пак показва   същия датчик .
Майстор го смени с  нов ... след около  1500 км ....  пак загуби мощност  ....  Диагностика и  - показва  повишено налягане в Турбото ....
От  последния проблем съм изминал около 2000 км -  НЕ  е показала дефект .....  
Ако знаете  някой  , който лекува  точно тоя проблем  .....дайте  инфо ..
чувам диагнози  от сорта : 
Геометрия на турбото  , моторче  на турбото  ....    ...


  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни