Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с турбото на Е220CDI


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 25 март 2009 - 23:27

Здравейте ,колеги
Случи се следното.При рязко натискане на газта колата загуби мощност и влезна в някакъв сервизен режим.След като я загасих и запалих отново нямаше проблем.Казаха ми,че имам проблем в някакво моторче на турбото, ако някои е имал такъв проблем или знае нещо за неговото отстраняване нека сподели.Колата е W211 E220CDI.Ходих до магазин на Мерцедес и ми казаха,че се продава само цялото турбо,а то е 2700лв.
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 март 2009 - 23:53

проблемът надали е в турбото.
трябва да минеш на стар-диагноза, може да се окаже и най-обикновен термодатчик...
диагнозата ще си каже
  • 0

#3 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 25 март 2009 - 23:56

на диагнозата излезна голямо налягане което явно се получава от това моторче
  • 0

#4 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 23 април 2009 - 20:59

А какво стана в крайна сметка, че тоя който купи моята се оплаква от същото нещо ?
  • 0
W211-Avantgarde

#5 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 25 април 2009 - 00:01

засега нищо.изчистих грешката и сега карам така,ако се повтори тогава ще му мисля.
  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 25 април 2009 - 12:43

Качи е на подемник (канал), свали колата, и виж дали лосчето на турбото ти е на мястото, вижда се много хубаво.
  • 0

logo-600-1002.png


#7 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 25 април 2009 - 20:58

ок,но колата сега няма проблем . А ако това лосче се откачило тя няма да има мощност нали.Казаха ми ,че е някакво моторче на което му казвали ЩИЛ но не сам много сигурен.Това моторче не се продава отделно от турбото ,върви комплект за 2700 лв. Но също разбрах че се отремонтира.Ако някои е имал такъв проблем нека сподели.
  • 0

#8 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 15 май 2009 - 15:41

ок,но колата сега няма проблем . А ако това лосче се откачило тя няма да има мощност нали.Казаха ми ,че е някакво моторче на което му казвали ЩИЛ но не сам много сигурен.Това моторче не се продава отделно от турбото ,върви комплект за 2700 лв. Но също разбрах че се отремонтира.Ако някои е имал такъв проблем нека сподели.

Колега имах същият проблем и се оказа един вакумен датчик над турботао струваше 120 лв. Прави ми го така първо на месеца веднъж после зачести и накрая го смених.Като е угасиш се рестартира компа и се оправя,но по-добре го смени защото ще започне по-често с времето да дава грешка и да влиза в авариен режим
  • 0

#9 s nikolaev

s nikolaev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    mercedes w211

Публикувано 11 юли 2011 - 15:12

zdravei,
a tozi vakumen regulator dali e e sushtiq i na E270CDI ?
i kak moga da go porucham!!


Здравей
А този вакумен регулатор дали е същия и на Е270ЦДИ ?
И как мога да го поръчам ?


П.С Колега.. пиши на кирилица.

Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 11 юли 2011 - 16:00

  • 0

#10 s nikolaev

s nikolaev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    mercedes w211

Публикувано 11 юли 2011 - 18:30

....


ок малко бавно става но за другия път ше знам :)
  • 0

#11 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юли 2011 - 19:29

Ще те помоля да следиш и правописа :D
Но иначе няма проблем.. :) Ако имаш въпроси пиши ЛС-та ;]
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#12 s nikolaev

s nikolaev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    mercedes w211

Публикувано 13 юли 2011 - 12:26

: какво е ЛС та ? А можеш ли да ми каже какъв е ТОЗИ ВАКУМЕН РЕГУЛАТОР НА ТУРБОТО ? ZA W211
  • 0

#13 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 13 юли 2011 - 16:25

ЛС-лично съобщение . Горе в дясно се появява или като заредиш форума и трябва да се появи автоматично :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#14 Yb4o

Yb4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w124,1986г.,2.5D,бензинова скоростна кутия(автоматик) и бензинов диференциал,W211/2004г./Е220cdi

Публикувано 17 юли 2011 - 17:50

На мен ми го направи същото ,но се оказа ,че катализаторите бяха задънени. :icon_coolgrin: Махнах ги, сложих си тръби на тяхно място и всичко е ОК дори и промени работата на мотора като и вървенето.
  • 0

#15 vichenco

vichenco

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 08 май 2012 - 12:54

Привет колеги!
Аз имам същия проблем на Е220CDI с моторчето което управлява турбината. Колата влиза в авариен режим и трябва да се рестартира за да се оправи, но после пак се случва същото. Имам още трима познати със същите автомобили и идентични проблеми.
Единият ми приятел смени на неговата Е220CDI AGR клапата, махна катализаторите и какво ли още не, но проблема си остана.

Когато ми се случи това за първи път отидох при Данчо, който ми направи диагностика и смени датчик на турбото, който се намира на въздуховода излизащ от интеркулера към колекторите. Проблема изчезна, но след 2-3 седмици се появи отново. Отидох при друг майстор, който ми откри проблема с гореспоменатото моторче /диагностиката показа недостатъчно налягане на турбото/. Управлението е пройзводство на Hella, но не се предлага отделно от турбината - Garet.
Ако някой е успял да се справи с такъв проблем нека пише, сигурен съм че ще помогне на доста хора. Това явно е слабо място на турбините с електронно управление, защото при по-старите с вакуумно проблема го няма.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни