трудно палене при топъл двигател
Started by yavrik, 16 Mar 2009 - 19:30:42
57 replies to this topic
#46
Posted 02 February 2011 - 14:46
Здравейте, само да добавя че при мен този проблем също се реши със смяна на горивен акумулатор. Замених оригиналния с нов на SWAG с артикулен номер: 10 12 0014.
Поздрави!
Поздрави!
#47
Posted 14 June 2014 - 19:31
Здравейте , имам горе долу същия проблем ама не точно: колата е 190- 1992 г. 2.0Е - 122 К.с. когато карам на бензин няма проблеми -пали винаги топла студена и работи супер . Когато карам на газ по продължително време и колата хубаво загрее след като я изгася и се опитам да я запаля в рамките докато не е истинала напълно не пали. Установих че се дави : в смукателните тръби мерише яко на бензин - Смених регулатора за налягането на бензина / този до инжекциона/ не се оправи , после мислех че не затваря пета дюза / смених я и нея и пак нищо / после карах на отворена капачка на резервоара / да не би да е запушен отдушника / и да прави някъкво налягане ,и пак нищо не мога да разбера от къде идва този бензин при полужение като карам на газ и помпата не работи - някъкви идеи че моите свършиха благодаря предварително
#48
Posted 11 August 2014 - 10:37
Колеги, искам да закрия темата. проблема се реши със смяната на горивен акумулатор, който се намира от долу до горивния филтър. Оригинален на Бош ми излезе 220 лева. Успех на всички.
#49
Posted 14 May 2018 - 15:01
Здравейте, Колата ми е 190Е, W201, 2.0, бензин 1990г. с монтирана от предишен собственник газова уредба.
Проблема ми е идентичен със споделения тук - колата пали ,като е студена , работи доста неравномерно, в един момент след като е загряла и приключва с филма. Т.е. - пали много трудно след много въртене, пали след като "помпиш" доста педала на газта и след това оборотите започват да се колебаят. Държат около 800-500об. Започна ходенето по мъките,което е вече 3 месеца.
1.Смених капачката на делкото
2.Смених палеца на делкото
3.Смених бобината под палеца
4.Смених кабелите- 2 пъти
5.Смених свещите -2 пъти
6.Смених 4/четири/ броя дюзи
7.Смених механичния инжекцион
8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона/
Чудя се какво още трябва да сменя за да тръгне пустата190.
След като я закупих преди около1,5 години вървеше почти перфектно и на газ и на бензин- разход планинско каране ,завои и т.н. 15лв за 260км. И в един миг каза -НЕ!
В Хасково НЯМА майстор който да я погледне!
МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!
#50
Posted 14 May 2018 - 16:29
Прежали някой лев за газ и един свободен ден и карай до Варна до Ицо Мерсинков да ти я направи като нова - като предварително си запазиш час
#51
Posted 14 May 2018 - 20:49
Здравейте, Колата ми е 190Е, W201, 2.0, бензин 1990г. с монтирана от предишен собственник газова уредба.
Проблема ми е идентичен със споделения тук - колата пали ,като е студена , работи доста неравномерно, в един момент след като е загряла и приключва с филма. Т.е. - пали много трудно след много въртене, пали след като "помпиш" доста педала на газта и след това оборотите започват да се колебаят. Държат около 800-500об. Започна ходенето по мъките,което е вече 3 месеца.
1.Смених капачката на делкото
2.Смених палеца на делкото
3.Смених бобината под палеца
4.Смених кабелите- 2 пъти
5.Смених свещите -2 пъти
6.Смених 4/четири/ броя дюзи
7.Смених механичния инжекцион
8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона/
Чудя се какво още трябва да сменя за да тръгне пустата190.
След като я закупих преди около1,5 години вървеше почти перфектно и на газ и на бензин- разход планинско каране ,завои и т.н. 15лв за 260км. И в един миг каза -НЕ!
В Хасково НЯМА майстор който да я погледне!
МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!
Колега защо не прочете темата?
http://forums.mbclub...гател/?p=197939
http://forums.mbclub...гател/?p=198124
http://forums.mbclub...гател/?p=220726
#52
Posted 16 May 2018 - 12:07
Колега защо не прочете темата?
http://forums.mbclub...гател/?p=197939
http://forums.mbclub...гател/?p=198124
Колега щях ли да пиша ако не бях изчел всичко? Не е от въпросната мембрана,която е описана. Явно проблема е в някакъв вакуум. Но ще се опитам сам да го разбера.
Търсех помощ,а срещам упреци.
Нищо лично.
#53
Posted 16 May 2018 - 12:32
Прежали някой лев за газ и един свободен ден и карай до Варна до Ицо Мерсинков да ти я направи като нова - като предварително си запазиш час
А някакъв контакт с въпросния човек? Телефон или ЕГН?
#54
Posted 16 May 2018 - 14:22
Здравей колега, това са писали колегите в една стара тема за координати на въпросния майстор.
" Зад 13-ти блок на студентските общежития.
Или горе където е обръщалото на 13-ката в Левски...та тръгваш надолу и първата пресечка в ляво около 30-50метра .Едни малки гаражчета са.
0888 744 156 "
Става въпрос за Варна, но имай в предвид, че цитирам пост от преди 4 години - може и да не са актуални данните, но нищо не губиш ако звъннеш на въпросния номер
#55
Posted 16 May 2018 - 17:05
Колега щях ли да пиша ако не бях изчел всичко? Не е от въпросната мембрана,която е описана. Явно проблема е в някакъв вакуум. Но ще се опитам сам да го разбера.
Търсех помощ,а срещам упреци.
Нищо лично.
Колега, нямам за цел да се заяждам, но това което си написал:
8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона
не е това за което ти дадох линковете. Ти си сменил този регулатор, намиращ се до инжекциона:
http://www.benzworld...-regulator.html
А става въпрос за горивния акумулатор, намиращ се до бензиновата помпа и бензиновия филтър. Ето това:
https://www.autodoc.bg/swag/7737570
Когато неговата мембрана е спукана се проявява трудното палене при топъл двигател. На първо време не го сменяй, а прещипи (запуши) маркучето откъм изхода без резбата. Така ще спреш спадането на налягане в системата ако е от него.
#56
Posted 17 May 2018 - 10:37
Снощи след три месеца чакане в сервиза си взех колата и почнах сам да я разглобявам- търсейки проблема.
Намерих спукан маркуч за картерните газове + още два маркуча за смяна.Двата ги намерих в Бг и ги поръчах,но срещам проблем с третия който ще кача на снимка.Ако някой може да помогне дори и с втора употреба -помагайте номера му е 1020943582
#57
Posted 17 May 2018 - 11:49
Снощи след три месеца чакане в сервиза си взех колата и почнах сам да я разглобявам- търсейки проблема.
Намерих спукан маркуч за картерните газове + още два маркуча за смяна.Двата ги намерих в Бг и ги поръчах,но срещам проблем с третия който ще кача на снимка.Ако някой може да помогне дори и с втора употреба -помагайте номера му е 1020943582
Колега ако ще си караш колата поръчай го нов, по онлайн ценови листи, номера който си писал излиза че е около 40лв. оригинален нов, ако ползваш отстъпки около 34лв. Ивайджет или СилвърСтар, има и един пич в пловдив който внася оригинални части директно от Мерцедес Германия - Александър Авточасти (така се казва и във фейсбук).
#58
Posted 17 May 2018 - 18:18
На Ицо телефона е същия,координатите същите.По телефона се казва че колата има АГУ.Здравей колега, това са писали колегите в една стара тема за координати на въпросния майстор.
" Зад 13-ти блок на студентските общежития.
Или горе където е обръщалото на 13-ката в Левски...та тръгваш надолу и първата пресечка в ляво около 30-50метра .Едни малки гаражчета са.
0888 744 156 "
Става въпрос за Варна, но имай в предвид, че цитирам пост от преди 4 години - може и да не са актуални данните, но нищо не губиш ако звъннеш на въпросния номер
Успех!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users