Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

трудно палене при топъл двигател


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#46 hijacker

hijacker

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 192 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Амстелвейн
  • Интереси:Музика, компютри, автомобили, нови филми, пътувания, спортове и др.
  • Автомобил:
    Мерцедес 190Е 1.8
    Шкода Октавия 1.9ТДи
    Шкода Фабия 1.2ТСИ

Posted 02 February 2011 - 14:46

Здравейте, само да добавя че при мен този проблем също се реши със смяна на горивен акумулатор. Замених оригиналния с нов на SWAG с артикулен номер: 10 12 0014.

Поздрави!
  • 0

#47 iv4oto345

iv4oto345

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes 190(w201)2.0 i

Posted 14 June 2014 - 19:31

Здравейте , имам горе долу същия проблем ама не точно: колата е 190-  1992 г.  2.0Е  - 122 К.с. когато карам на бензин няма проблеми -пали винаги топла студена и работи супер . Когато карам на газ по продължително време и колата хубаво загрее след като я изгася и се опитам да я запаля в рамките докато не е истинала напълно не  пали. Установих че се дави : в смукателните тръби мерише яко на бензин - Смених регулатора за налягането на бензина / този до инжекциона/ не се оправи , после мислех  че не затваря пета дюза / смених я и нея и пак нищо / после карах на отворена капачка на резервоара / да не би да е запушен отдушника / и да прави някъкво налягане ,и пак нищо не мога да разбера от къде идва този бензин при полужение като карам на газ и помпата не работи  - някъкви идеи че моите свършиха  благодаря предварително


  • 0

#48 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Posted 11 August 2014 - 10:37

Колеги, искам да закрия темата. проблема се реши със смяната на горивен акумулатор, който се намира от долу до горивния филтър. Оригинален на Бош ми излезе 220 лева. Успех на всички.


  • 0

#49 GeorgiA

GeorgiA

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    Mercedes 190 2.0E 1990

Posted 14 May 2018 - 15:01

Здравейте,  Колата ми е 190Е, W201, 2.0, бензин 1990г. с монтирана от предишен собственник газова уредба.

Проблема ми е идентичен със споделения тук - колата пали ,като е студена , работи доста неравномерно, в един момент след като е загряла и приключва с филма. Т.е. - пали много трудно след много въртене, пали след като "помпиш" доста педала на газта и след това оборотите започват да се колебаят. Държат около 800-500об. Започна ходенето по мъките,което е вече 3 месеца.

1.Смених капачката на делкото

2.Смених палеца на делкото 

3.Смених бобината под палеца

4.Смених кабелите- 2 пъти

5.Смених свещите -2 пъти

6.Смених 4/четири/ броя дюзи

7.Смених механичния инжекцион

8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона/

Чудя се какво още трябва да сменя за да тръгне пустата190. 

След като я закупих преди около1,5 години вървеше почти перфектно и на газ и на бензин- разход планинско каране ,завои и т.н. 15лв за 260км. И в един миг каза -НЕ!

В Хасково НЯМА майстор който да я погледне! 

МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!


  • 0

#50 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 14 May 2018 - 16:29

Прежали някой лев за газ и един свободен ден и карай до Варна до Ицо Мерсинков да ти я направи като нова - като предварително си запазиш час :beer


  • 1

#51 ivos

ivos

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Аудио, елекртоника, автомобили, бодибилдинг
  • Автомобил:
    W124 - 230TE

Posted 14 May 2018 - 20:49

Здравейте,  Колата ми е 190Е, W201, 2.0, бензин 1990г. с монтирана от предишен собственник газова уредба.

Проблема ми е идентичен със споделения тук - колата пали ,като е студена , работи доста неравномерно, в един момент след като е загряла и приключва с филма. Т.е. - пали много трудно след много въртене, пали след като "помпиш" доста педала на газта и след това оборотите започват да се колебаят. Държат около 800-500об. Започна ходенето по мъките,което е вече 3 месеца.

1.Смених капачката на делкото

2.Смених палеца на делкото 

3.Смених бобината под палеца

4.Смених кабелите- 2 пъти

5.Смених свещите -2 пъти

6.Смених 4/четири/ броя дюзи

7.Смених механичния инжекцион

8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона/

Чудя се какво още трябва да сменя за да тръгне пустата190. 

След като я закупих преди около1,5 години вървеше почти перфектно и на газ и на бензин- разход планинско каране ,завои и т.н. 15лв за 260км. И в един миг каза -НЕ!

В Хасково НЯМА майстор който да я погледне! 

МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!

 

Колега защо не прочете темата?

 

http://forums.mbclub...гател/?p=197939

 

http://forums.mbclub...гател/?p=198124

 

http://forums.mbclub...гател/?p=220726


  • 0

#52 GeorgiA

GeorgiA

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    Mercedes 190 2.0E 1990

Posted 16 May 2018 - 12:07

Колега щях ли да пиша ако не бях изчел всичко? Не е от въпросната мембрана,която е описана. Явно проблема е в някакъв вакуум. Но ще се опитам сам да го разбера. 

Търсех помощ,а срещам упреци.

Нищо лично.


  • 0

#53 GeorgiA

GeorgiA

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    Mercedes 190 2.0E 1990

Posted 16 May 2018 - 12:32

Прежали някой лев за газ и един свободен ден и карай до Варна до Ицо Мерсинков да ти я направи като нова - като предварително си запазиш час :beer

А някакъв контакт с въпросния човек? Телефон или ЕГН?


  • 0

#54 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 16 May 2018 - 14:22

Здравей колега, това са писали колегите в една стара тема за координати на въпросния майстор.

" Зад 13-ти блок на студентските общежития.
Или горе където е обръщалото на 13-ката в Левски...та тръгваш надолу и първата пресечка в ляво около 30-50метра .Едни малки гаражчета са.
0888 744 156 "

Става въпрос за Варна, но имай в предвид, че цитирам пост от преди 4 години - може и да не са актуални данните, но нищо не губиш ако звъннеш на въпросния номер :beer


  • 0

#55 ivos

ivos

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Аудио, елекртоника, автомобили, бодибилдинг
  • Автомобил:
    W124 - 230TE

Posted 16 May 2018 - 17:05

Колега щях ли да пиша ако не бях изчел всичко? Не е от въпросната мембрана,която е описана. Явно проблема е в някакъв вакуум. Но ще се опитам сам да го разбера. 

Търсех помощ,а срещам упреци.

Нищо лично.

 

Колега, нямам за цел да се заяждам, но това което си написал:

 

8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона

 

не е това за което ти дадох линковете. Ти си сменил този регулатор, намиращ се до инжекциона:

 

http://www.benzworld...-regulator.html

 

А става въпрос за горивния акумулатор, намиращ се до бензиновата помпа и бензиновия филтър. Ето това:

 

https://www.autodoc.bg/swag/7737570

 

Когато неговата мембрана е спукана се проявява трудното палене при топъл двигател. На първо време не го сменяй, а прещипи (запуши) маркучето откъм изхода без резбата. Така ще спреш спадането на налягане в системата ако е от него.


  • 0

#56 GeorgiA

GeorgiA

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    Mercedes 190 2.0E 1990

Posted 17 May 2018 - 10:37

Снощи след три месеца чакане в сервиза си взех колата и почнах сам да я разглобявам- търсейки проблема.

Намерих спукан маркуч за картерните газове + още два маркуча за смяна.Двата ги намерих в Бг и ги поръчах,но срещам проблем с третия който ще кача на снимка.Ако някой може да помогне дори и с втора употреба -помагайте номера му е 1020943582 

 


  • 0

#57 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 17 May 2018 - 11:49

Снощи след три месеца чакане в сервиза си взех колата и почнах сам да я разглобявам- търсейки проблема.

Намерих спукан маркуч за картерните газове + още два маркуча за смяна.Двата ги намерих в Бг и ги поръчах,но срещам проблем с третия който ще кача на снимка.Ако някой може да помогне дори и с втора употреба -помагайте номера му е 1020943582 

 

Колега ако ще си караш колата поръчай го нов, по онлайн ценови листи, номера който си писал излиза че е около 40лв. оригинален нов, ако ползваш отстъпки около 34лв. Ивайджет или СилвърСтар, има и един пич в пловдив който внася оригинални части директно от Мерцедес Германия - Александър Авточасти (така се казва и във фейсбук).


  • 1


#58 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 17 May 2018 - 18:18

Здравей колега, това са писали колегите в една стара тема за координати на въпросния майстор.
" Зад 13-ти блок на студентските общежития.
Или горе където е обръщалото на 13-ката в Левски...та тръгваш надолу и първата пресечка в ляво около 30-50метра .Едни малки гаражчета са.
0888 744 156 "
Става въпрос за Варна, но имай в предвид, че цитирам пост от преди 4 години - може и да не са актуални данните, но нищо не губиш ако звъннеш на въпросния номер :beer

На Ицо телефона е същия,координатите същите.По телефона се казва че колата има АГУ.
Успех!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users