Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

трудно палене при топъл двигател


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#16 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Posted 28 March 2009 - 10:51

А кое дава команда на петата дюза да се включва в зависимост от това дали двигатела е студен? Някакъв датчик или устройство може би? Защото ако ми се включва и при топъл двигател може би се получава задавяне и за това не пали веднага. Така поне мисля.
  • 0

#17 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 30 March 2009 - 14:16

А кое дава команда на петата дюза да се включва в зависимост от това дали двигатела е студен? Някакъв датчик или устройство може би? Защото ако ми се включва и при топъл двигател може би се получава задавяне и за това не пали веднага. Така поне мисля.


Има си датчик за температура на двигателя - но нали ти казах - даже и да е здрав - пак има някакв проблем . Но тва не ти пречи да го прегледаш какво му е дереджето.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#18 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Posted 30 March 2009 - 20:42

Благодаря, brpi!
  • 0

#19 radi B

radi B

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казичене
  • Автомобил:
    С220 Diesel Еlegance 1994

Posted 10 May 2009 - 20:15

Оправихте ли проблема в крайна сметка какво му беше ?
  • 0
мерцедесът е гениален в своята си простота

#20 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Posted 12 May 2009 - 22:40

Оправихте ли проблема в крайна сметка какво му беше ?

не за съжаление, така си карам и вече му свикнах! Ако слушам майсторите ще трябва да сменя един по един всичко докато се оправи по случайност. :kill_myself:
  • 0

#21 sarago

sarago

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 230CE coupe

Posted 13 May 2009 - 00:58

Виж релето на помпата може да бъде. От времето не прави добър контакти се гъбарка докато го оправиш
  • 0

#22 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Posted 13 May 2009 - 08:53

само да кажа че го имах същия проблем...
колега дето викаш че като палиш ... и аха да запали ама нъцки... подаваш ли газ със педала ? щото аз подавах и в тоя момент ако я изпуснеш после мн зор обаче някой път се захваща и пали :) може да не е най-правилния начин ама чат пат се палеше от ряз
веднъж ходих в сервиз специално за тоя проблем с паленето щото си беше голяма мъка понякога ама така и не се оправи
колегата дето ти каза за оная пластмасова майна с 2-те маркучета... провери я хубаво щото на мен едната пиш*ица отгоре се беше шчупила и маркуча висеше ( даже щях да си търся да си купувам нова ама виждаш кво ме сполетя на аватара ) мисля че субсоник беше слагал схема как може да се вържат маркучите в една от мойте теми (после ще потърся да ти дам линк там ще видиш и снимка точно за кое става въпрос) като се прибера в къщи ще ти кача и клипче да видиш и чуеш как палеше мойта с тоя проблем дето викаш ти на 2-3 цилиндъра :) се едно палиш трактор за няколко секунди и като дигне оборотите и се оправя.

http://swindlerdownl...bg/SUNP0780.JPG

темата я няма но поне снимката намерих :)
  • 0

#23 radi B

radi B

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казичене
  • Автомобил:
    С220 Diesel Еlegance 1994

Posted 20 May 2009 - 13:51

не за съжаление, така си карам и вече му свикнах! Ако слушам майсторите ще трябва да сменя един по един всичко докато се оправи по случайност. :kill_myself:



по това което си написал съм на 95% че си за нови кабели и свещи нищо друго, преди около 1 седмица се появи същия проблем на един от братовчедите ми на неговото 190 (2000 куб. бензинов 1985г.) и понеже навремето майка ми имаше един нисан който правеше същите мизерий предположих че и на Бенза му е същият проблема, та сменихме кабелите и свещите и колата се роди наново ;)
  • 0
мерцедесът е гениален в своята си простота

#24 bis

bis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:ПЛОВДИВ

Posted 20 May 2009 - 21:55

Колеги, преди извесно време ви бях писал ,че имам проблем с колата на загрял двигател започва да пали трудно. Исках да пиша в старата тема която бях почнал но нещо с новият сайт не става работата да се пише по старите теми, но както и да е намерих въпросния майстор , който се беше приместил след вси4ки диагноститики и проче е се оказа дюза или дюзи? които ощте не сам сменил!!! След всичките големи специалисти и тук проблема се проверява с почукване колкото и странно да ви звучи.Обяснението за по трудното палене при загрял двигател е капеща дюза, след гасене на двигатела при което тя се оказва празна и така запалва по трудно, а при студен двигател работи 5-та дюза която компенсира работата и впръсква до 50 или 60 градуса допълнително бензин .Ремонт 180 лева+10 за смяната или първоначално с добавка лики моли за инжекция на вариянта на които съм и аз,поради причината че колата пали топла перфектно на гас, а и като обсадих ме проблема с майстора май няма смисъл с тези ментаци!!!!
НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН!!! на колегите със сащият проблем!!!
поздрави:Даниел -me4oka
  • 0

#25 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Posted 20 May 2009 - 21:55

Добре де! Ако са кабелите или свещите не би ли трябвало това нещо да го прави и при хладно време под +15 градуса. По някакъв начин това се влияе от външната температура на въздуха мамка му. Ще го видя първо тоя датчик с двата маркуча дали са си на мястото.

Attached Files

  • Attached File  2.jpg   280.17K   56 downloads

  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 20 May 2009 - 22:26

Колеги, преди извесно време ви бях писал ,че имам проблем с колата на загрял двигател започва да пали трудно. Исках да пиша в старата тема която бях почнал но нещо с новият сайт не става работата да се пише по старите теми, но както и да е намерих въпросния майстор , който се беше приместил след вси4ки диагноститики и проче е се оказа дюза или дюзи? които ощте не сам сменил!!! След всичките големи специалисти и тук проблема се проверява с почукване колкото и странно да ви звучи.Обяснението за по трудното палене при загрял двигател е капеща дюза, след гасене на двигатела при което тя се оказва празна и така запалва по трудно, а при студен двигател работи 5-та дюза която компенсира работата и впръсква до 50 или 60 градуса допълнително бензин .Ремонт 180 лева+10 за смяната или първоначално с добавка лики моли за инжекция на вариянта на които съм и аз,поради причината че колата пали топла перфектно на гас, а и като обсадих ме проблема с майстора май няма смисъл с тези ментаци!!!!
НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН!!! на колегите със сащият проблем!!!
поздрави:Даниел -me4oka


Колега може да ти звучи логично това което си написал, но ще си говорим пак след като си смениш дюзите. И това с добавките, извинявай, е пълна глупост. Ти карай на газ пък после сипвай добавки - половин час да работи на газ колата с малко по-богата смес от необходимото и след това бензиновите дюзи така са зацапани че нон-стоп трябва да наливаш добавки и пак няма да смогнеш да я очистиш навреме за следващия топъл старт след 10-20 мин седене.

Иначе на Яврик ще му кажа че ако проблемът му беше електрически - първо щеше да го усетиш карайки на метан, като едно голямо БУМ. Защото запалителните процеси при използване на газово гориво са малко по-различни. Заради по-високата диелектрична плътност на гориво-въздушната смес на газ, искрата достига по-голямо напрежение преди да прескочи от единия електрод на свещта към другия. Това значи че ако има някъде слабо място, пропукано, по кабели, палец, капачка, първо на газ ще го усетиш.

После - да не би да са ти дали повечко аванс заради метановата уредба. Ти ако не се лъжа с ТСЗ запалителна система, където аванса се регулира от делкото, а не от октан-коректор като при ЕЗЛ. Въобще не е ясно колко и какви интервенции е имало по горивна и запалителна системи. Според мен е най-добре да отидеш да ти направят една добра центровка на делкото, според предписанията - 10 градуса преди ГМТ на празен ход, после един газ-анализатор на бензин с регулиране на гориван смес, и накрая може да си монтираш един ТАП (тайминг аванс процесор) за метана(ако няма). Да дава екстра предварение докато караш на метан, че той е към 110 октана, а бензинеца е само 95.
  • 0

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 20 May 2009 - 22:38

Ей ти и схемата на вакумните съединения, които управляват вакумния аванс - дясната картинка. При студен старт термоклапан 80 е затворен и обезпечава повече вакумен аванс. На 60 градуса клапан 80 отваря, и вакумът от колектора се "разрежда" през съединение 104, което води към отвор над дросела, тоест имаш по-малко вакумен аванс на празен ход и затворен дросел.

Attached Files


  • 0

#28 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 20 May 2009 - 23:22

Износената верига се проявява със същите симптоми - студена пали от раз, но като загрее двигателят веригата се разтяга и ............. .
Здраве и успех!
  • 0

#29 bis

bis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:ПЛОВДИВ

Posted 24 May 2009 - 12:20

:kill_myself:Имам същия проблем от няколко месеца, ако не запали като стои 10 мин и гасне и почва да тресе като стария ми мотоциклет. Затова извадих свещите, като те са на 2 000 км., но го правеше и със старите на 20 000км-Бош. С двиг 1,8 бензин и газ съм, затова и ги смених и бяха доста износени и отворили разстоянието близо на 0.9. Затова и почистих леко новите, които са Беру, като ги премерих бяха отворили разстоянието от 0.8 на 0.85 и ги затворих на 0.75, като мога да кажа, че има известно подобрение с паленето, задавя доста по- рядко, само няколко пъти досега за месец. На газ обаче гореща пали веднага- и преди, и сега. А, купих и добавка за инжекциона, като я издухаме, ще видим дали има подобрение. :kill_myself:
  • 0

#30 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Posted 24 May 2009 - 17:29

Добре де, 102.962 мотора има 4 вида!!! Единият е със 113к.с.,после има един със 116,следва този със 118 и най-накрая е този със 122 к.с.!!!
Всички се слагат на шасита почващи със WDB 201 024 , което автоматично значи чe колата е 190 Е със 2.0 мотор,инжекцион,както подсказва Е-то!!! Както да речем 201 028 е 2.3-136к.с.,а пък 201 018 е 1.8-109 к.с.!
Защо така???? :)

Има и 126 к.с. с вакуумното запалване без многото електроника (вакуумното делко от там се познава)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users