Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нещо като стържене на дясно предно колело при завой наляво!?C 200 CDI,1999


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 Sliven

Sliven

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Автомобил:
    C 200 CDI, 1999

Публикувано 18 март 2009 - 11:15

Генерацията,това е тъй наречената изпускателна система за отработени газове,или казано по-точно гърнетата!!!
Да не са ти дълги болтовете за джантите??? Фланци някакви по главините има ли????


Не са ми дълги болтовете-добре са си- от 2г. съм с тия джанти!
  • 0

#17 Gr33dY

Gr33dY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB C180 , 1998

Публикувано 18 март 2009 - 11:26

Имам подобен проблем , обаче при мен не се чува само при ляв завой и е по-скоро като скърцане (или триене на гума) и се усилва при мокро време ..
  • 0

#18 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 18 март 2009 - 11:29

я,кажи,ако завиеш леко на равен асфалт с ниска скорост без да въртиш волана до крайно положение има ли го този звук?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#19 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 18 март 2009 - 14:09

Колега,все повече започвам да си мисля че кормилната щанга ти опира някъде. Някъде бях чел че имаше ограничители на кормилната щанга и ако те са се износили така се получава.Провери го.
  • 0

#20 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 18 март 2009 - 14:54

Колега,все повече започвам да си мисля че кормилната щанга ти опира някъде. Някъде бях чел че имаше ограничители на кормилната щанга и ако те са се износили така се получава.Провери го.



и аз затова му зададох въпроса кога му стърже.май имаше едни гумени капачета на ограничителите,които може да са се протрили и паднали.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#21 dido77

dido77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Брюксел

Публикувано 30 март 2009 - 14:35

И при мен е същото,даже вече почна по силно да щрака,и вече не на пълен,точно както щрака каре.

къде ли не ходих по майстори и всички викат окачването е перфектно,съвсем лек луфт в лагерите но било допустимо.


Ще се радвам като разрешиш проблема да кажеш какво е.










ПОЗДРАВИ.
  • 0

#22 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 30 март 2009 - 20:45

И при мен е същото,даже вече почна по силно да щрака,и вече не на пълен,точно както щрака каре.

къде ли не ходих по майстори и всички викат окачването е перфектно,съвсем лек луфт в лагерите но било допустимо.
Ще се радвам като разрешиш проблема да кажеш какво е.
ПОЗДРАВИ.


Колеги,
Ако има стържене, ще има и следи, ако е тропане трудно се забелязват следите, но от стъргане лесно се виждат.
Карате колата по някой черен, кален път(да не затънете само) и после вдигате и търсите места с липса на прах и кал, там стърже. Би трябвало да има следи от пресен "матриял" на мястото на стъргането. Огледайте внимателно маркучи, подкалници, кабели и т.н.
Ако няма следи явно ще да е лагер...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#23 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 30 март 2009 - 20:48

Колеги,
Ако има стържене, ще има и следи, ако е тропане трудно се забелязват следите, но от стъргане лесно се виждат.
Карате колата по някой черен, кален път(да не затънете само) и после вдигате и търсите места с липса на прах и кал, там стърже. Би трябвало да има следи от пресен "матриял" на мястото на стъргането. Огледайте внимателно маркучи, подкалници, кабели и т.н.
Ако няма следи явно ще да е лагер...


Може и с "бутане", някой сяда да кара бавничко а другия ходи до колта и слухти и гледа от къде може да идва стъргането, ама с калта си е "по-чистия" метод.

След калта яко миене, че на маншоните им се разкава играта!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#24 Sliven

Sliven

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Автомобил:
    C 200 CDI, 1999

Публикувано 04 април 2009 - 11:02

Днес ходих отново на майстор, направихме няколко завойчета и той също го чу това стържене или дращене...при завой наляво. Качихме я на стенд гледа я и казва че всичко си е наред, съмнява се в лагера тъй като когато е на стенд колата и се върти колелото не се чува това сържене!
Явно при натиска на колата, когато е в движение и завой наляво се чува. Той ми каза, че лагера още не е за смяна, да я карам така и по-нататък ще го сменя.
Така че явно ще да е лагер!
  • 0

#25 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 04 април 2009 - 14:11

Днес ходих отново на майстор, направихме няколко завойчета и той също го чу това стържене или дращене...при завой наляво. Качихме я на стенд гледа я и казва че всичко си е наред, съмнява се в лагера тъй като когато е на стенд колата и се върти колелото не се чува това сържене!
Явно при натиска на колата, когато е в движение и завой наляво се чува. Той ми каза, че лагера още не е за смяна, да я карам така и по-нататък ще го сменя.
Така че явно ще да е лагер!



Е,как така лагера ще ти издава звуци,ама още не бил за смяна?!?!?!?Сменявай лагера заедно с..."майстора"! :tongue:
Поне натегни,или отхлаби малко лагера,за да видиш ще изчезне,или ще се промени шумът,за да си сигурен,че е лагер,а и да си сигурен КОЙ лагер е!Не е задължително непременно при натоварване да шуми!
Един читав лагер е 50-60лв.,и труд за смяна около 20лв.
На мойта със закупуването и смених и двата лагера(SKF),и вече 70 000км. никакви грижи.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#26 Sliven

Sliven

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Автомобил:
    C 200 CDI, 1999

Публикувано 04 април 2009 - 22:21

Там е работата, че майстора не е сигурен, че е лагера-просто ми каза че мисли че стърженето е от него, но това стържене се чува само когато колата е в движение и правя ляв завой!
При спряно положение,вдигната на стенд колата-не се чува стърженето.

Така, че той счита, че е от лагера, но засега ми каза да я карам така още известно време!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни