
Малко помощ/Свещи+кабелиW201,2.0,102.962
Започната от Vitcig, 27 фев 2009 - 15:09:20
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 март 2009 - 19:20
Засега нямам ядове с паленето на минус 18 пали от раз, на влага, дъжд мъгла- съшо пали от раз.Кабелите са бая меки, няма и пукнатини по тях, абе засега няма да сменям. Мерси за инфото.
#17
Публикувано 02 март 2009 - 09:47
..........
Че на мен на 3 и 4 цилиндър са ми още оригиналните Beru ......
Затова ще ги сменявам!!! Проблеми с паленето,може и да има ама до сега не е правила ядове!!! Служебният кочин като беше навалял онзи "големият сняг",даже вратите му бяха замръзнали,самите брави към купето ...... Само си разчистих снега около шоф. врата да не влиза вътре като отворя,даже и съед. не съм и натискал,седях настрани и само си врътнах ключа ..... Даже не се и учудих когато запали,дотолкова бях убеден че ще запали,таз кола като има бенз нищо я не спира .... Милото отвън само каза: " Ама тя работи ли вече???" А аз със 123214564564847897 каратова усмивка,изпълнен с гордост,разчиствайки емблемата и слушайки опитите на колегата с една Ауди 2.5 ТДИ да го запали заявих кратко: " Не случайно има само две марки коли ...."


#18
Публикувано 02 март 2009 - 19:43
Дръпни с отвертката по кабелите(погали ти) и ако не се объркат цилиндрите си карай спокойноЗасега нямам ядове с паленето на минус 18 пали от раз, на влага, дъжд мъгла- съшо пали от раз.Кабелите са бая меки, няма и пукнатини по тях, абе засега няма да сменям. Мерси за инфото.
Специално на Бенца изкарват доста(аз не съм имал проблеми с кабели никога а бяха на 20годинки
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#19
Публикувано 02 март 2009 - 19:49
..........
Че на мен на 3 и 4 цилиндър са ми още оригиналните Beru ......
Затова ще ги сменявам!!! Проблеми с паленето,може и да има ама до сега не е правила ядове!!! Служебният кочин като беше навалял онзи "големият сняг",даже вратите му бяха замръзнали,самите брави към купето ...... Само си разчистих снега около шоф. врата да не влиза вътре като отворя,даже и съед. не съм и натискал,седях настрани и само си врътнах ключа ..... Даже не се и учудих когато запали,дотолкова бях убеден че ще запали,таз кола като има бенз нищо я не спира .... Милото отвън само каза: " Ама тя работи ли вече???" А аз със 123214564564847897 каратова усмивка,изпълнен с гордост,разчиствайки емблемата и слушайки опитите на колегата с една Ауди 2.5 ТДИ да го запали заявих кратко: " Не случайно има само две марки коли ...."
Кумчо Вълчо,
Земи си смени свещичките, да ни ти се смее тоя с Ауди .... некой близък ден

Тогава ще те питам, колко марки ....има в света
(даже пък и със 123..........897 каратова усмивка - от де намери тия везни бе пич)
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#20
Публикувано 06 март 2009 - 09:14
Бе ти на кого викаш Кумчо Вълчо ...
За везнитеее ...... Аз съм си такава зодия,Ха
Смених ги свещите,сега кабели опъвам,аз и на Боби ревнах,ама .... Нема такова Beru дето ми докараха ... И пак от France ...... И пак пише Germany на кутията .... Уж от сигурен доставчик .... Ужас ....


Смених ги свещите,сега кабели опъвам,аз и на Боби ревнах,ама .... Нема такова Beru дето ми докараха ... И пак от France ...... И пак пише Germany на кутията .... Уж от сигурен доставчик .... Ужас ....
#21
Публикувано 07 март 2009 - 13:05
Да допълня ..... Вече смених и кабели!!! Има доста осезаема разлика ... Ако щете ми вяврвайте,ама и празният ход на мотора се стабилизира,работи по "балансирано"!!! Стартира си без проблем!!! Много се радвам!!!
Сега малко инфо за тези които мислят да се заемат с тази задача ... Ваденето е лесно
!!! По-трудно е реденето на кабелите(препоръчвам да се снабдите с резервни пластмаси за кабелите,особенно тази която е отдолу 8лв струва ...)!!! Обачеее и там му намерих цаката!!! След обстоен погед стигнах до извода първо да позиционирам кабелите в пластмасовите водачи и после на мотора!!! За целта вземате тази която е отгоре върху тях (на нея е изобразен реда на работа на цилиндрите с цифри "1"/"3"/"4"/"2") и я обръщате,редите си кабелите и я "заключвате" с таз плоската!!! Слагате на мотора,като предварително си определите дължината за свещите,нареждате на капачката иииии
Сега малко инфо за тези които мислят да се заемат с тази задача ... Ваденето е лесно


#22
Публикувано 07 март 2009 - 16:06
Бе ти на кого викаш Кумчо Вълчо ...
За везнитеее ...... Аз съм си такава зодия,Ха
![]()
Смених ги свещите,сега кабели опъвам,аз и на Боби ревнах,ама .... Нема такова Beru дето ми докараха ... И пак от France ...... И пак пише Germany на кутията .... Уж от сигурен доставчик .... Ужас ....
Това на костенурка ли ти прилича или на ...пингвин


Значи смени и свещи и кабели
Моторчето утихна и работи равномерно - ?
Супер
Сега при всека смена на масло - сменяш и свещи , и моторчето ще си бачка все така ...кротко

Запомни тази работа на моторчето и, като ти се досвидят 10тина лева за нови свещи, си пусни ...рефреш на ...спомените, та да видиш как щи си купуваш свещите - преди маслото и филтрите още

Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#23
Публикувано 09 март 2009 - 09:34
Пингвин ще да е ....
Ама гледам че и ти не изоставаш
Може би така ще направя ... Ама да речем на 15 К ... Нещо такова



0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни