Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

280 CDI, faceliftW211


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 28 февруари 2009 - 22:02

Бояне, тук непозна брат, това горе което написа е пълен смях ;)

PS: Разликата във вървенето не е никак малка, а доста голяма едното пред другото е като куц кон :)


Гросе, само ще ти вметна, че АЗ РЯДКО ПОЗНАВАМ и РЯДКО фърлям боб.
за сметка на това съм карал 280 (190коня) и 220 (170коня).
280 върви повече, но МАЛКО повече! точно толкова малко, че да не си оправдава по-скъпата потдръжка и това че имаш почти 2 двигателя в моторното.

само да не стане че си се объркал за 220CDI 150коня ??? говорим за фейслифтовия--170коня 400НМ! нали? че те са още нови и идват само за гаранционни прегледи....
320CDI вече е друго нещо-- осезаемо е доста повече от малкия 220

я едни технически данни, пък само си правете изводи:

Публикувано изображение

ха--само 20коня повече? и само 40Нм повече, ? дори на теория, колко повече да върви?? та 280 е и по-тежък с 60кг?? загледай да видиш колко малко 280тки има. по простата причина че 220 е по изгоден и като цена и като потдръжка, а разликата е малка.
PS: само не разбирам, защо с тоя куц кон, при пълна газ на 1ва, 2ра, 3та--не спира да му свети триъгълничето... (мойта е ръчка)
  • 0

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 28 февруари 2009 - 22:09

На моя човек масло не харчи. Според мене няма как един мотор да се прецаква за по-малко от 200 000км. Ако е така, ебаси излагацията.



за 200.000км няма да му се износят буталата или валовете (тва да не е ауди), механичната му част ще издържи като на 124-200Д, демек--МИЛИОН, но до тогава ще смениш електроника, ЕГР-и, турбини, Дюзи, CDI-помпа, и още доста, към де 3-4 пъти
  • 0

#18 msi200

msi200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 28 февруари 2009 - 22:23

Не се карайте, най-добре от всички дизели върви.. Е63 :)

Разлика във вървенето би трябвало да се усеща при по-високи скорости, но наистина човека трябва да прецени дали си заслужава разликата в поддръжката между V6 и I4. Иначе 7г-троника го водят за по-бърз от ръчни скорости, и има логика. На 220 цди съм се возил много малко, но 280-ката наистина ускорява добре даже и над 150 км/ч .
  • 0
I love the sound of V8 in the morning...

#19 msi200

msi200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 28 февруари 2009 - 22:31

за 200.000км няма да му се износят буталата или валовете (тва да не е ауди), механичната му част ще издържи като на 124-200Д, демек--МИЛИОН, но до тогава ще смениш електроника, ЕГР-и, турбини, Дюзи, CDI-помпа, и още доста, към де 3-4 пъти


Според мен положението не е чак толкова зле. От друга страна - с БГ нафта всичко е възможно. Но пак да кажа, че имаме една S класа W220 320цди, в момента е мисля около 220 хиляди км, и по нея са сменяни учудващо малко неща. А по мотора и периферията му нищо не е пипано. Даже турбото си е оригиналното, дюзите не са пипани, не харчи масло... и е карана само в България.
  • 0
I love the sound of V8 in the morning...

#20 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 28 февруари 2009 - 23:13

за 200.000км няма да му се износят буталата или валовете (тва да не е ауди), механичната му част ще издържи като на 124-200Д, демек--МИЛИОН, но до тогава ще смениш електроника, ЕГР-и, турбини, Дюзи, CDI-помпа, и още доста, към де 3-4 пъти


:kill_myself:
Това за 280то ли се отнася или изобщо
за всички CDIта?

Защото, ако е за 280то си много прав, че не си струва разходите.
Още повече, че не съм фен на "ластиците" и върта максимум
20000км на година.
  • 0

#21 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 февруари 2009 - 23:31

Симо бате,работата е ясна!320 ша да е :icon_coolgrin:
  • 0

#22 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 28 февруари 2009 - 23:38

Симо бате,работата е ясна!320 ша да е :icon_coolgrin:


Май няма да е.
Но пък винаги има резервен вариант - "френска любоФ".
  • 0

#23 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 март 2009 - 00:21

OM646 и ОM642 нямат проблем с дюзите.
  • 0

logo-600-1002.png


#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 01 март 2009 - 01:02

честно казано незнам 220ЦДИ 150коня кой "ОМ" модел е, но вече ми поръчваха и доставих дюзи за 2 коли!
и за 270цди
  • 0

#25 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 01 март 2009 - 09:51

Не знам защо изпадате в пререкания, повече от ясно е, че и двата модела са перфектни. Актуалните дизелови модели на Мерцедес са много добри като цяло. Не мисля, че 220 ЦДИ ще е по-здрав нито пък, че е спънат кон в сравнение с 280-то. Акциза им е почти еднакъв, мощността е доста близка, единствено при високи скорости, големи наклони или голям товар ще се осеща предимството на V6 мотора. При нормално каране няма да е болка за умиране. Разходите са ясни къде са по-големи, най-малкото разхода на гориво на 280 ще е 1-2 литра по-голям градаско и до 1 литър извънградско. Избора си е на голегата ZUHEN.
  • 0
W211-Avantgarde

#26 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 01 март 2009 - 12:04

аааееее... не се караме, с гроса сме си приятели, просто си обсъждаме...
  • 0

#27 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 март 2009 - 15:35

аааееее... не се караме, с гроса сме си приятели, просто си обсъждаме...


:friends:
  • 0

logo-600-1002.png


#28 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 15 март 2009 - 23:01

280ката единственото предимство пред 220ката е, че има опционално 7g-tronik кутията.
вървежа е почти същият както каза колегата лоринзър.

а за кожата - артико (имитация на кожа) е въпросната тапицерия. много грозно стой наистина и е супер некачествена.
имаме е-класа от 96та, на която КОЖАТА НЕ Е МРЪДНАЛА, а е на 190к км вече, бащата смени две 211ки (преди и след фейслифт) - на първата беше имитация на кожа и се беше нагънала като баница на 110к км, а на сегашната е кожа/плат и в колата няма никакъв уют, да не говорим, че тапицерията е супер груба. като цяло не си заслужава да спестиш 2000к евро от кожения салон (при авангард мисля, че е по-малко даже), особено напата е уникален.

за една 211 най-важните екстри според мен са - кожен салон, автомат (7г-троник по възможност), парктроник и шибидах. всичко друго е въпрос на каприз и възможност на клиента. разбира се двигателят колкото по-голям, толкова по-добре, само да не е 400цди, че хубаво за него не съм чувал........
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#29 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 март 2009 - 23:44

....само да не е 400цди, че хубаво за него не съм чувал........


Като например? :blink:
  • 0

logo-600-1002.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни