
280 CDI, faceliftW211
Започната от zuhen, 27 фев 2009 - 14:23:20
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 февруари 2009 - 14:23
Колеги, възнамерявам закупя W211 280CDI, facelift.
Конкретно ме интересува двигателя.
С какво може да ме изненада?
Имам приятел в БС и неговото мнение е, че двигателя е "чук",
ама дали е така?
Конкретно ме интересува двигателя.
С какво може да ме изненада?
Имам приятел в БС и неговото мнение е, че двигателя е "чук",
ама дали е така?
#2
Публикувано 27 февруари 2009 - 15:21
Ако трябва да гадаеме какво е имал предвид твоя приятел в БС моята версия е следната:
" Чук "на английски е HAMMER. Може би е искал да каже,че двигателя е като на "Хамър"а
" Чук "на английски е HAMMER. Може би е искал да каже,че двигателя е като на "Хамър"а

Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
#3
Публикувано 27 февруари 2009 - 17:10
V6 мотор-а 280/320 CDI е много добър ! Супер избор, само гледай да не е с Еър Матик.
W211-Avantgarde
#4
Публикувано 27 февруари 2009 - 17:54
V6 мотор-а 280/320 CDI е много добър ! Супер избор, само гледай да не е с Еър Матик.
ЩО ?

#5
Публикувано 27 февруари 2009 - 17:59
280 и 320 цди V-образен ли е мотора да 6 цилиндров знам че е ама V6 ...може за коя година става въпрос
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#6
Публикувано 27 февруари 2009 - 18:27
[/color]
ЩО ?
Скъпи амортесъори и компресор, в БГ условия не издържат дълго. Иначе е готина екстра

280 и 320 цди V-образен ли е мотора да 6 цилиндров знам че е ама V6 ...може за коя година става въпрос
2004-2005 има една кратка серия 280 cdi където мотора е редови и е 177 к.с. след това е V6 с мощност 190 к.с. на фейслифта (след 07.2006) се слага V6.
W211-Avantgarde
#7
Публикувано 27 февруари 2009 - 18:36
280 или 320 мотора е все един и същ (642), разликата е в мощността която е електронно ограничена при 280.
Иначе избора е перфектен дори и да е AIR MATIC, боли те фара защото най-вероятно ще е сменен вече един път, но дори и ти да го смениш след време не е много скъп, понася се
Иначе избора е перфектен дори и да е AIR MATIC, боли те фара защото най-вероятно ще е сменен вече един път, но дори и ти да го смениш след време не е много скъп, понася се

#8
Публикувано 27 февруари 2009 - 22:33
Един приятел има точно такова, купено ново от Балкан Стар. Мотора е V6 190 коня, мисля има и разлика в турбото с 320цди.
Ако колата се вкарва от чужбина, разликата в акциза на двата мотора е минимум двойно.
Според мене този мотор пасва перфектно на тази кола. Харчи колкото S320cdi 204к.с... странно, но факт.
Автоматика има някакъв фабричен бъг - когато колата намалява скоростта си, примерно за минаване през бабуна, има едно гадно сецване. Доколкото знам, прекалено рязко превключва от 3-та на 2-ра. На който му е интересно, да потърси в гугъл за 7g tronic hard downshift . Това е единствения проблем с колата. Ааа, в самото начало електрониката се шашкаше, но се оказа от кофти клема на акумулатора.
Друго - това дето му викат 'кожен салон' ми изглежда като изкуствена кожа. Сигурен съм, че има и по-скъпа опция за истинска кожа, ама тая обикновената цяла кожа - по-добре без нея.
И трети недостатък - много се усеща страничния вятър по магистралата, в началото се плашехме как се разлюлява, ама се свиква.
Освен тези дреболии по-горе, мога да кажа само хубави работи - широка, комфортна, хубаво вози, здрава, всичко е премислено, абе Мерцедес
Ако колата се вкарва от чужбина, разликата в акциза на двата мотора е минимум двойно.
Според мене този мотор пасва перфектно на тази кола. Харчи колкото S320cdi 204к.с... странно, но факт.
Автоматика има някакъв фабричен бъг - когато колата намалява скоростта си, примерно за минаване през бабуна, има едно гадно сецване. Доколкото знам, прекалено рязко превключва от 3-та на 2-ра. На който му е интересно, да потърси в гугъл за 7g tronic hard downshift . Това е единствения проблем с колата. Ааа, в самото начало електрониката се шашкаше, но се оказа от кофти клема на акумулатора.
Друго - това дето му викат 'кожен салон' ми изглежда като изкуствена кожа. Сигурен съм, че има и по-скъпа опция за истинска кожа, ама тая обикновената цяла кожа - по-добре без нея.
И трети недостатък - много се усеща страничния вятър по магистралата, в началото се плашехме как се разлюлява, ама се свиква.
Освен тези дреболии по-горе, мога да кажа само хубави работи - широка, комфортна, хубаво вози, здрава, всичко е премислено, абе Мерцедес

I love the sound of V8 in the morning...
#9
Публикувано 28 февруари 2009 - 00:31
Другото нещо е коктейла който прави - смесва водата с маслото от АСК-то - ефекта е супер

#10
Публикувано 28 февруари 2009 - 16:26
Другото нещо е коктейла който прави - смесва водата с маслото от АСК-то - ефекта е супер
Това па не го знаех, радиатора ли им е слаб ? Иначе за смяна на маслото на 7г-троник ми оферираха над 1000лв, ама за W221. Предполагам, че и на 211 ще е същата работа.
I love the sound of V8 in the morning...
#11
Публикувано 28 февруари 2009 - 19:42
мотора е "чук" до около 130хил км.Колеги, възнамерявам закупя W211 280CDI, facelift.
Конкретно ме интересува двигателя.
С какво може да ме изненада?
Имам приятел в БС и неговото мнение е, че двигателя е "чук",
ама дали е така?
доста поизчетох преди да избера мотора. 280 е здрав!, но 220 е още по здрав.
ако ще взимаш 280 вместо 320, по добре вземи 220цди, разликата във вървенето е малка, но обслужването е намалено като цена
#12
Публикувано 28 февруари 2009 - 19:43
Другото нещо е коктейла който прави - смесва водата с маслото от АСК-то - ефекта е супер
гросе, я разкажи по-подробно???
предполагам че автомата се скапва след това??
#13
Публикувано 28 февруари 2009 - 20:05
На автомата му дават смяна масло на 60 000 км и след това колко изкара.А на мотора 800 грама масло на 1000км а при разход на масло над 1 л на 1000км за ремонт.Маслото участвало в горивния процес.
#14
Публикувано 28 февруари 2009 - 21:18
мотора е "чук" до около 130хил км.
доста поизчетох преди да избера мотора. 280 е здрав!, но 220 е още по здрав.
ако ще взимаш 280 вместо 320, по добре вземи 220цди, разликата във вървенето е малка, но обслужването е намалено като цена
Бояне, тук непозна брат, това горе което написа е пълен смях

PS: Разликата във вървенето не е никак малка, а доста голяма едното пред другото е като куц кон

#15
Публикувано 28 февруари 2009 - 21:18
На моя човек масло не харчи. Според мене няма как един мотор да се прецаква за по-малко от 200 000км. Ако е така, ебаси излагацията.
На 4-цилиндровия 220цди друго предимство за мен е 5-скоростния автоматик.
На 4-цилиндровия 220цди друго предимство за мен е 5-скоростния автоматик.
I love the sound of V8 in the morning...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни