Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с зареждане на акумулатор


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 21 февруари 2009 - 20:01

Здравейте, имам проблем и незнам на какво се дължи.
Проблема е :
при стартиране на мотора колата зарежда 11.4 волта при 600 оборота(при пуснати фарове и влкючен климатроник) а аз мисля че е нормално около 13.1 ,13.2 волта толко ми зарежда при 1000 оборота.Първо си помислих че е от грнератора но после като помислих при него или зарежда или не,после от ренъка но при него трябваше поне да свири и остава релето но за него нищичко незнам.
Някои ако се е сблъсквал с такова нещо или ако се сеща от какво може да се получи това ще съм благодарен ако споделиа, а данните за зареждане ги разбрах при диагностиката на климатрника.

БЛАГОДАРЯ предварително!!!
  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 21 февруари 2009 - 20:22

Добре,де-имаш ли проблем със стартирането?Уреда с който мериш верен ли е?Измери с него на друг автомобил.
Измери напрежението на заряд и при по-високи обороти-1500,2000,3000,също измери и без никакви консуматори какво е?
По принцип напрежението трябва да ти е 13.8-14.2В,но като си сменявах скоро акумулатора от магазина(фирмен на"Монбат")се кълняха,че перфектното напрежение на зареждане било от 14 до 14,5В.?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 nmax

nmax

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W201-190D automatic 85

Публикувано 21 февруари 2009 - 21:31

колега,а при 1500 оборота колко зарежда?
  • 0

#4 nmax

nmax

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W201-190D automatic 85

Публикувано 21 февруари 2009 - 21:35

и относно мнението ти за тъй наречения генератор не е точно или зарежда или не.може да произвежда и 1volt и 18
  • 0

#5 nmax

nmax

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W201-190D automatic 85

Публикувано 21 февруари 2009 - 21:38

не съм специалист ,но съвета ми е да погледнеш масата на алтернатора или другия вариант е четки.тва е мое предположение .ако при 1500 оборота зарежда поне 14-14,2 карай и не се коркай
  • 0

#6 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 21 февруари 2009 - 21:58

Виж си ролката на генератора.
Тя е лагерна и много често дефектира.
В едната посока е зацепена, а в обратна се
върти свободно.
Та може да е тръгнала.
  • 0

#7 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 22 февруари 2009 - 01:24

1.Проблм със стартирането-трудно върти.
2.Уреда с които измервам -ми е от менюто на климатроника.
3.При по високи обороти т.е. от 1500 до ......-некачва повече от 13.4В(с или без консомация няма разлика).
Акомулатора е МОНБАТ на 4 месеца като го заредих и преместих на Форда няма никви проблеми, а от форда ма мрцедеса пак го смъкна за 5-6 дена.
Когато стартирам е нисък заряда после по някое време след 3-4 мин.се нормализира то е някво моментно но немога да устоновя точно при кои ситуации.
Чудя се и се мая -ако го закача в сервиза на компютъра дали ще излезе нещо или е безмислено???
  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#8 nmax

nmax

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W201-190D automatic 85

Публикувано 22 февруари 2009 - 09:11

Виж си ролката на генератора.
Тя е лагерна и много често дефектира.
В едната посока е зацепена, а в обратна се
върти свободно.
Та може да е тръгнала.

колега пак съм аз с моито предположение и то е четки,разбира се тва е при положение че след като сложиш акумулатора от форда на мерца поне първия път си върти нормално.не знам какъв ти е алтернатора но на моита баба мецка четки се сменят с отвертка ,38лева и магазин на bosch. на колегата с лагера ,колега при 1000 оборота може да чуваш лагера но при 1500-2000 и не дай си боже повече става страшно
  • 0

#9 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 22 февруари 2009 - 16:13

колега пак съм аз с моито предположение и то е четки,разбира се тва е при положение че след като сложиш акумулатора от форда на мерца поне първия път си върти нормално.не знам какъв ти е алтернатора но на моита баба мецка четки се сменят с отвертка ,38лева и магазин на bosch. на колегата с лагера ,колега при 1000 оборота може да чуваш лагера но при 1500-2000 и не дай си боже повече става страшно


Виж сега, това което съм го писал, не си го смуча от пръстите.
При мен, тази ролка като сдаде багажа и на 1000 и на 4000 оборота не се чуваше да ручи.
Може и от четките да е, може и от ролката.
Това, че след като прехвърли а-ра от форда на цедеса и нема ток неговори задължително за четки.
  • 0

#10 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 23 февруари 2009 - 14:20

Вече разбрах че не се сещам от токове и разбрах че тои не ми е приятел, но кво да направя като обичам да ровя навсякаде.
Тази сутрин запалих МЕРО ,вкючих климатроника на сервизен режим за да видя пак напрежениет и след някоя минута работа започна да зарежда на 12.9-13.00в без включени консуматори. Вдигнах седалката и откачих акомулатора при запален двигател за да ги разменя с на транзитчето и като погледнах към климатроника индикатора показваше че напрежението е 13.8-14.2в, закачих акомулатора 13.0в,пак откачих пак 13.8-14.2в :dontknow: :dontknow: луда работа някои ако си има на представа за кво става въпрос ще съм много благодарен да даде няккакъв акъл.
  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#11 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 23 февруари 2009 - 14:31

Вече разбрах че не се сещам от токове и разбрах че тои не ми е приятел, но кво да направя като обичам да ровя навсякаде.
Тази сутрин запалих МЕРО ,вкючих климатроника на сервизен режим за да видя пак напрежениет и след някоя минута работа започна да зарежда на 12.9-13.00в без включени консуматори. Вдигнах седалката и откачих акомулатора при запален двигател за да ги разменя с на транзитчето и като погледнах към климатроника индикатора показваше че напрежението е 13.8-14.2в, закачих акомулатора 13.0в,пак откачих пак 13.8-14.2в :dontknow: :dontknow: луда работа някои ако си има на представа за кво става въпрос ще съм много благодарен да даде няккакъв акъл.

Бърз и къс отговор.Напрежението на акумулаторна батерия винаги се мери под товар/ т.е. със включен някакъв консуматор/.Това са реалните показания....
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#12 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 23 февруари 2009 - 14:36

А защо се получава такава голяма разлика от 12.9-14.2в при откачен и закачен акомуларор???????????????
  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#13 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 23 февруари 2009 - 14:43

А защо се получава такава голяма разлика от 12.9-14.2в при откачен и закачен акомуларор???????????????

защото при "закачен" акумулатор имаш включен консуматор - най малко това е системата против кражба/алармата/ и други електронни блокове....
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#14 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 февруари 2009 - 17:42

Хюстън,

Когато откачиш акумулатора и го туриш у мазето, то би трябвало след около 10 тина минути да ти дава около 12,... (и нещо) волта - това е нормално
Когато запалиш колата, той започва да зережда и трябва да подържа напрежение 13,8...9 - 14,2...4 волта
Значи,ако трудно запалиш(въртиш повечко) колата, то в следващият миг, няма да видиш 14,2 волта щото ще се включи ограничителя по ток и е възможно леко да клекне напрежението
При стартиране на колата, с оглед на по-малко натоварване на студеният мотор, възбуждането на алтернатора седи известно време изключено и като поработи малко, то се включва и започва да зарежда

Мери напрежението на заряд няколко минутки след като, мотора започне да работи - не веднага и тогава включвай фарове и разни други щуротии

Поздрави

София

:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#15 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 23 февруари 2009 - 19:09

Да разбира се че вкючвам консуматорите малко след като мотора поработи,но без консуматори максимума на зареждане е 13.5 в,но при включени фарове ,клима, халогени,cd, напрежението пада на 12.5в .Днес ми казаяха че съм направил и голям гаф нетрябвало да откачам акомулатора при работещ двигател за щото при евентуално блкиране (изгаряне) на релето можело даси замине цялата електроника :dontknow: а аз мислех че има поне 2-3 защити,но маистори много акъли също та реших че сам маи немога да се справя та ще проверя двама трима маистори с тяхното мнение и тогава ще решавам, но много вяра им нямам но :(
  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни