Първо ходи запали една свещ и благодари на господ( и на релето предпазващо от пренапрежение) че колата ти работи още. Второ НИКОГА ПОВЕЧЕ не откачай акумулатора на работещ автомобил и трето като не разбираш, отиди на майстор, няма да обеднееш с едни 20-30лв за преглед и диагностика.
проблем с зареждане на акумулатор
Started by hiustana, 21 Feb 2009 - 20:01:37
27 replies to this topic
#16
Posted 23 February 2009 - 22:17
Ама ти верно ли????
Още първия път като спомена, че си откачли акумулатора, аз го разбрах при работещ двигател, но следващите отговори ме накараха да мисля че съм се заблудил.
Първо ходи запали една свещ и благодари на господ( и на релето предпазващо от пренапрежение) че колата ти работи още. Второ НИКОГА ПОВЕЧЕ не откачай акумулатора на работещ автомобил и трето като не разбираш, отиди на майстор, няма да обеднееш с едни 20-30лв за преглед и диагностика.
Първо ходи запали една свещ и благодари на господ( и на релето предпазващо от пренапрежение) че колата ти работи още. Второ НИКОГА ПОВЕЧЕ не откачай акумулатора на работещ автомобил и трето като не разбираш, отиди на майстор, няма да обеднееш с едни 20-30лв за преглед и диагностика.
#17
Posted 24 February 2009 - 00:33
Не се шашкайДа разбира се че вкючвам консуматорите малко след като мотора поработи,но без консуматори максимума на зареждане е 13.5 в,но при включени фарове ,клима, халогени,cd, напрежението пада на 12.5в .Днес ми казаяха че съм направил и голям гаф нетрябвало да откачам акомулатора при работещ двигател за щото при евентуално блкиране (изгаряне) на релето можело даси замине цялата електроника
а аз мислех че има поне 2-3 защити,но маистори много акъли също та реших че сам маи немога да се справя та ще проверя двама трима маистори с тяхното мнение и тогава ще решавам, но много вяра им нямам но
Не си прецакал електрониката
Най-много да е заминало релето(то не струва милиони)
Пиши кво е положението сега и как зарежда сега
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#18
Posted 05 March 2009 - 17:33
Днес намерих време и оставих колата в сервиз на БОШ, обеснявам каква е хавата вдигаме седалката момчето замерва акомулатора и ми казва че зарежда, при пуснати фарове и климатроник 13.8-14.2в. Пускам климатроника и му показва че зарежда с 13.1в докато на апарата с които ми замерва акомулатора показва 14.2в и маистора ми казва че климатроника ми не показва правилно
Задавам му въпроса защо тогава по на 2-3 седмици ми пада акомулатора а тои ми отговаря че е възможно от някаде да има отечка. Оставих колата все пак да остановят откаде е отечката и да я отстранят, но като се обадиха да си взема колата ми съобщиха че не са я намерили и ми казаха че най вероятно е от централното.Общо взето са направили пълна диагностика и не са намерили проблеми. Но за всеки случай утре ще ида да ми замерят заряда в друг сервиз.
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#19
Posted 05 March 2009 - 18:29
На празен ход с пуснати къси е необходимо да показва 13.8 - 14.2 V на клемите на акумулатора. Така е по сервизни книжки и за гаранции на акумулатора.
Минимално напрежение при по-разреден акумулатор 13.6 при същите условия но след пробег от 10-15 км. трябва да е 13.8 без подаване на газ и пуснати къси.
Реле регулатора се настройва заводки на 13.8 - 14.2. и се мери на клемите на акумулатора. В инсталациите има много други напрежения но за акумулатора е важно на клемите му.
Успех.
Минимално напрежение при по-разреден акумулатор 13.6 при същите условия но след пробег от 10-15 км. трябва да е 13.8 без подаване на газ и пуснати къси.
Реле регулатора се настройва заводки на 13.8 - 14.2. и се мери на клемите на акумулатора. В инсталациите има много други напрежения но за акумулатора е важно на клемите му.
Успех.
#20
Posted 05 March 2009 - 18:51
Да определено момчето в сервиза замерваше с апарата от клемите на акомулатора сега остава да намерим отечката
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#21
Posted 25 March 2009 - 12:15
Здравейте отново, днес си замерих акомулатора при нулева консумация т.е. откачих едната клена и при затворени врати и капаци ми отчете 0.04-0.05мА това нормално ли е ?
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#22
Posted 25 March 2009 - 13:02
Нюстъне,нещо си в грешка бе брато.Нема такива числа 0.04-0.05 волта.Това значи нула волта напрежение на акумулатора.И си го отчел на дисплея на климатроника, нали?Мери пак ама с мултицет и кажи други числа.Утечка се мери като консумация на ток в мА /милиампери/ Значи с мултицета мериш ток.Свързваш го на откачения полюс на батерията и откачения проводник , т.е последователно на веригата,а мултицета е в режим на мерене на ток/не на напрежение/Здравейте отново, днес си замерих акомулатора при нулева консумация т.е. откачих едната клена и при затворени врати и капаци ми отчете 0.04-0.05в това нормално ли е ?
За да ти признаят гаранцията, производителя иска тази утечка да бъде в норма.По тази причина продавача ти подпечатва гаранционната карта след измерване и установяване стойността на тока на утечката.Така е като купуваш нов акумулатор...Утечка означава паразитна консумация на ток и ако тя е над нормата ти изтощава и съкращава живота на батерията..
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
#23
Posted 25 March 2009 - 14:39
Извинявам се грешката е моя не е волта а както каза мА още веднъж sory!!!! 0.04-0.05 нормално ли е?
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#25
Posted 25 March 2009 - 22:32
Да при нулева консумация токът, който се черпи от акумулатора трябва да е около 50мА. Само че, когато взехме нашата W210-ка първо мерихме тази консумация и с амперклещи, и с амперметър и показваше по-голяма от тази консумация/не я помня точно/. В последствие като поразпитахме малко се оказа, че има някакъв режим на диагностика или нещо подобно и затова показва по-голяма консумация. Та се оказа, че след 30 минути колата "заспива" и чак тогава може наистина да се премери консумацията в заспал режим.
Няма невъзможни неща с бензин в кръвта!!!
#26
Posted 26 March 2009 - 15:45
сваляй генератора и го качвай на стенд и да го натоварят
трябва да дава поне 50-60 А
ако не ги дава може да имаш закъсени намотки в статара
на на стенда ще ти кажат
това ,че под товар не може да си достигне напрежението
значи ,че произвежда малко ток ама защо
ще разбереш като го свалиш
трябва да дава поне 50-60 А
ако не ги дава може да имаш закъсени намотки в статара
на на стенда ще ти кажат
това ,че под товар не може да си достигне напрежението
значи ,че произвежда малко ток ама защо
ще разбереш като го свалиш
#27
Posted 28 March 2009 - 08:00
Колега, колата ти е напълно нормална. При мен всичките тези данни, който си ги дал са напълно едни и същи. Нямам проблем!
Карай и не се втальосвай!
Карай и не се втальосвай!
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#28
Posted 14 February 2010 - 16:14
Имам същия проблем акомулатора ми е на една седмица и днес неможах да запаля.Дали има отечка.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage












