проблем с зареждане на акумулатор
Започната от hiustana, 21 фев 2009 - 20:01:37
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2009 - 20:01
Здравейте, имам проблем и незнам на какво се дължи.
Проблема е :
при стартиране на мотора колата зарежда 11.4 волта при 600 оборота(при пуснати фарове и влкючен климатроник) а аз мисля че е нормално около 13.1 ,13.2 волта толко ми зарежда при 1000 оборота.Първо си помислих че е от грнератора но после като помислих при него или зарежда или не,после от ренъка но при него трябваше поне да свири и остава релето но за него нищичко незнам.
Някои ако се е сблъсквал с такова нещо или ако се сеща от какво може да се получи това ще съм благодарен ако споделиа, а данните за зареждане ги разбрах при диагностиката на климатрника.
БЛАГОДАРЯ предварително!!!
Проблема е :
при стартиране на мотора колата зарежда 11.4 волта при 600 оборота(при пуснати фарове и влкючен климатроник) а аз мисля че е нормално около 13.1 ,13.2 волта толко ми зарежда при 1000 оборота.Първо си помислих че е от грнератора но после като помислих при него или зарежда или не,после от ренъка но при него трябваше поне да свири и остава релето но за него нищичко незнам.
Някои ако се е сблъсквал с такова нещо или ако се сеща от какво може да се получи това ще съм благодарен ако споделиа, а данните за зареждане ги разбрах при диагностиката на климатрника.
БЛАГОДАРЯ предварително!!!
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#2
Публикувано 21 февруари 2009 - 20:22
Добре,де-имаш ли проблем със стартирането?Уреда с който мериш верен ли е?Измери с него на друг автомобил.
Измери напрежението на заряд и при по-високи обороти-1500,2000,3000,също измери и без никакви консуматори какво е?
По принцип напрежението трябва да ти е 13.8-14.2В,но като си сменявах скоро акумулатора от магазина(фирмен на"Монбат")се кълняха,че перфектното напрежение на зареждане било от 14 до 14,5В.?
Измери напрежението на заряд и при по-високи обороти-1500,2000,3000,също измери и без никакви консуматори какво е?
По принцип напрежението трябва да ти е 13.8-14.2В,но като си сменявах скоро акумулатора от магазина(фирмен на"Монбат")се кълняха,че перфектното напрежение на зареждане било от 14 до 14,5В.?
#3
Публикувано 21 февруари 2009 - 21:31
колега,а при 1500 оборота колко зарежда?
#4
Публикувано 21 февруари 2009 - 21:35
и относно мнението ти за тъй наречения генератор не е точно или зарежда или не.може да произвежда и 1volt и 18
#5
Публикувано 21 февруари 2009 - 21:38
не съм специалист ,но съвета ми е да погледнеш масата на алтернатора или другия вариант е четки.тва е мое предположение .ако при 1500 оборота зарежда поне 14-14,2 карай и не се коркай
#6
Публикувано 21 февруари 2009 - 21:58
Виж си ролката на генератора.
Тя е лагерна и много често дефектира.
В едната посока е зацепена, а в обратна се
върти свободно.
Та може да е тръгнала.
Тя е лагерна и много често дефектира.
В едната посока е зацепена, а в обратна се
върти свободно.
Та може да е тръгнала.
#7
Публикувано 22 февруари 2009 - 01:24
1.Проблм със стартирането-трудно върти.
2.Уреда с които измервам -ми е от менюто на климатроника.
3.При по високи обороти т.е. от 1500 до ......-некачва повече от 13.4В(с или без консомация няма разлика).
Акомулатора е МОНБАТ на 4 месеца като го заредих и преместих на Форда няма никви проблеми, а от форда ма мрцедеса пак го смъкна за 5-6 дена.
Когато стартирам е нисък заряда после по някое време след 3-4 мин.се нормализира то е някво моментно но немога да устоновя точно при кои ситуации.
Чудя се и се мая -ако го закача в сервиза на компютъра дали ще излезе нещо или е безмислено???
2.Уреда с които измервам -ми е от менюто на климатроника.
3.При по високи обороти т.е. от 1500 до ......-некачва повече от 13.4В(с или без консомация няма разлика).
Акомулатора е МОНБАТ на 4 месеца като го заредих и преместих на Форда няма никви проблеми, а от форда ма мрцедеса пак го смъкна за 5-6 дена.
Когато стартирам е нисък заряда после по някое време след 3-4 мин.се нормализира то е някво моментно но немога да устоновя точно при кои ситуации.
Чудя се и се мая -ако го закача в сервиза на компютъра дали ще излезе нещо или е безмислено???
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#8
Публикувано 22 февруари 2009 - 09:11
колега пак съм аз с моито предположение и то е четки,разбира се тва е при положение че след като сложиш акумулатора от форда на мерца поне първия път си върти нормално.не знам какъв ти е алтернатора но на моита баба мецка четки се сменят с отвертка ,38лева и магазин на bosch. на колегата с лагера ,колега при 1000 оборота може да чуваш лагера но при 1500-2000 и не дай си боже повече става страшноВиж си ролката на генератора.
Тя е лагерна и много често дефектира.
В едната посока е зацепена, а в обратна се
върти свободно.
Та може да е тръгнала.
#9
Публикувано 22 февруари 2009 - 16:13
колега пак съм аз с моито предположение и то е четки,разбира се тва е при положение че след като сложиш акумулатора от форда на мерца поне първия път си върти нормално.не знам какъв ти е алтернатора но на моита баба мецка четки се сменят с отвертка ,38лева и магазин на bosch. на колегата с лагера ,колега при 1000 оборота може да чуваш лагера но при 1500-2000 и не дай си боже повече става страшно
Виж сега, това което съм го писал, не си го смуча от пръстите.
При мен, тази ролка като сдаде багажа и на 1000 и на 4000 оборота не се чуваше да ручи.
Може и от четките да е, може и от ролката.
Това, че след като прехвърли а-ра от форда на цедеса и нема ток неговори задължително за четки.
#10
Публикувано 23 февруари 2009 - 14:20
Вече разбрах че не се сещам от токове и разбрах че тои не ми е приятел, но кво да направя като обичам да ровя навсякаде.
Тази сутрин запалих МЕРО ,вкючих климатроника на сервизен режим за да видя пак напрежениет и след някоя минута работа започна да зарежда на 12.9-13.00в без включени консуматори. Вдигнах седалката и откачих акомулатора при запален двигател за да ги разменя с на транзитчето и като погледнах към климатроника индикатора показваше че напрежението е 13.8-14.2в, закачих акомулатора 13.0в,пак откачих пак 13.8-14.2в луда работа някои ако си има на представа за кво става въпрос ще съм много благодарен да даде няккакъв акъл.
Тази сутрин запалих МЕРО ,вкючих климатроника на сервизен режим за да видя пак напрежениет и след някоя минута работа започна да зарежда на 12.9-13.00в без включени консуматори. Вдигнах седалката и откачих акомулатора при запален двигател за да ги разменя с на транзитчето и като погледнах към климатроника индикатора показваше че напрежението е 13.8-14.2в, закачих акомулатора 13.0в,пак откачих пак 13.8-14.2в луда работа някои ако си има на представа за кво става въпрос ще съм много благодарен да даде няккакъв акъл.
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#11
Публикувано 23 февруари 2009 - 14:31
Бърз и къс отговор.Напрежението на акумулаторна батерия винаги се мери под товар/ т.е. със включен някакъв консуматор/.Това са реалните показания....Вече разбрах че не се сещам от токове и разбрах че тои не ми е приятел, но кво да направя като обичам да ровя навсякаде.
Тази сутрин запалих МЕРО ,вкючих климатроника на сервизен режим за да видя пак напрежениет и след някоя минута работа започна да зарежда на 12.9-13.00в без включени консуматори. Вдигнах седалката и откачих акомулатора при запален двигател за да ги разменя с на транзитчето и като погледнах към климатроника индикатора показваше че напрежението е 13.8-14.2в, закачих акомулатора 13.0в,пак откачих пак 13.8-14.2в луда работа някои ако си има на представа за кво става въпрос ще съм много благодарен да даде няккакъв акъл.
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#12
Публикувано 23 февруари 2009 - 14:36
А защо се получава такава голяма разлика от 12.9-14.2в при откачен и закачен акомуларор???????????????
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#13
Публикувано 23 февруари 2009 - 14:43
защото при "закачен" акумулатор имаш включен консуматор - най малко това е системата против кражба/алармата/ и други електронни блокове....А защо се получава такава голяма разлика от 12.9-14.2в при откачен и закачен акомуларор???????????????
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#14
Публикувано 23 февруари 2009 - 17:42
Хюстън,
Когато откачиш акумулатора и го туриш у мазето, то би трябвало след около 10 тина минути да ти дава около 12,... (и нещо) волта - това е нормално
Когато запалиш колата, той започва да зережда и трябва да подържа напрежение 13,8...9 - 14,2...4 волта
Значи,ако трудно запалиш(въртиш повечко) колата, то в следващият миг, няма да видиш 14,2 волта щото ще се включи ограничителя по ток и е възможно леко да клекне напрежението
При стартиране на колата, с оглед на по-малко натоварване на студеният мотор, възбуждането на алтернатора седи известно време изключено и като поработи малко, то се включва и започва да зарежда
Мери напрежението на заряд няколко минутки след като, мотора започне да работи - не веднага и тогава включвай фарове и разни други щуротии
Поздрави
София
Когато откачиш акумулатора и го туриш у мазето, то би трябвало след около 10 тина минути да ти дава около 12,... (и нещо) волта - това е нормално
Когато запалиш колата, той започва да зережда и трябва да подържа напрежение 13,8...9 - 14,2...4 волта
Значи,ако трудно запалиш(въртиш повечко) колата, то в следващият миг, няма да видиш 14,2 волта щото ще се включи ограничителя по ток и е възможно леко да клекне напрежението
При стартиране на колата, с оглед на по-малко натоварване на студеният мотор, възбуждането на алтернатора седи известно време изключено и като поработи малко, то се включва и започва да зарежда
Мери напрежението на заряд няколко минутки след като, мотора започне да работи - не веднага и тогава включвай фарове и разни други щуротии
Поздрави
София
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#15
Публикувано 23 февруари 2009 - 19:09
Да разбира се че вкючвам консуматорите малко след като мотора поработи,но без консуматори максимума на зареждане е 13.5 в,но при включени фарове ,клима, халогени,cd, напрежението пада на 12.5в .Днес ми казаяха че съм направил и голям гаф нетрябвало да откачам акомулатора при работещ двигател за щото при евентуално блкиране (изгаряне) на релето можело даси замине цялата електроника а аз мислех че има поне 2-3 защити,но маистори много акъли също та реших че сам маи немога да се справя та ще проверя двама трима маистори с тяхното мнение и тогава ще решавам, но много вяра им нямам но
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни