Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

двигателя се тресе като е студен


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4621 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 февруари 2009 - 18:05

ако някой разполага със снимков материал да видя къде са точно тези пинове ще е идеално а 7 волта да ги меря с мултицед ли?


Имаш картинки в ПДФ-а. И на правоъгълната букса и на кръглата. Едната е отдясно, близо до акумулатора, другата на левия калник. С мултицет(д), да - кръгла букса с капаче на винт, намира се на левия калник. Палиш колата, оставяш я да загрее между 60 и 80 градуса, регулираш - по часовника обогатяваш, обратно обедняваш сместа. Следиш какво показва уреда и това е.

Отиди на една диагностика и не се занимавай с глупости щом не разбираш.До сега проблема ти щеше да бъде решен. Може да е от много неща тресенето.Поздрави!


Тия по-старите инжекциони са доста пренебрегнати от майсторите. Ще му вземат парите, ще повъртят малко и пак няма да му решат проблема. Освен ако не отиде в специализиран сервиз - или на Бош, или на Мерцедес.
Щом пита какво да прави, казваме му.
  • 0

#17 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 февруари 2009 - 18:49

Имаш картинки в ПДФ-а. И на правоъгълната букса и на кръглата. Едната е отдясно, близо до акумулатора, другата на левия калник. С мултицет(д), да - кръгла букса с капаче на винт, намира се на левия калник. Палиш колата, оставяш я да загрее между 60 и 80 градуса, регулираш - по часовника обогатяваш, обратно обедняваш сместа. Следиш какво показва уреда и това е.
Тия по-старите инжекциони са доста пренебрегнати от майсторите. Ще му вземат парите, ще повъртят малко и пак няма да му решат проблема. Освен ако не отиде в специализиран сервиз - или на Бош, или на Мерцедес.
Щом пита какво да прави, казваме му.

абе не е болка за умиране просто ми е интересно то не го прави всеки път колата си върви пък и сега има друга авария радиатора тече и то не от питата а от уплатненията горе и долу на радиатора за нов искат 286 лева аз го дадох на ремонт за 120 лева
  • 0

#18 vaskonteto

vaskonteto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Чирпан
  • Автомобил:
    124 88g

Публикувано 27 февруари 2009 - 01:11

Абе хора аз имам сущия проблем бе ама е на дизел 250 чист дизел 88г не6то за мен!!!!
  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 февруари 2009 - 00:55

Абе хора аз имам сущия проблем бе ама е на дизел 250 чист дизел 88г не6то за мен!!!!

:spam: Пикаеща дюза,изгоряла подгревна свещ.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни