
двигателя се тресе като е студен
Започната от Silver E200, 17 фев 2009 - 16:32:40
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 февруари 2009 - 16:32
Значи колеги при мен проблема е следния сутрин като я запаля и двигателя много се тресе докато стигне около 40 градуса оборотите са в норма но двигтеля се тресе колата е 124-ка 122 коня 91 година с газова уредба според вас от какво може да е преди не се тресеше така това е от 1 месец някъде
#2
Публикувано 17 февруари 2009 - 16:49
на газ ? на бензин ? , стандартните : филтър , свещи , кабели , капачка и палец, прегледа ли ? или направо ги смени ?
The Gods Made Heavy Metal
#3
Публикувано 17 февруари 2009 - 17:11
на бензин я паля и я държа докато стигне 40 градуса ами чесно да кажа не съм прегледал нищо просто еи така си питам да знам от какво може да е не е болка за умиране след 5 мин при запален двигател се оправя просто ми е интересно а някой знае ли горе долу на колко километра се сменят свещите моите ги сменях преди 20 000 км и не са някъкви кой знае колко скъпи викам да не е от тях
#4
Публикувано 17 февруари 2009 - 17:13
въздушния филтър е добре ще погледна довечера дали някой кабел не свети
#5
Публикувано 17 февруари 2009 - 17:25
Колега, някъде трябва да й прочетат грешките и една настройка на горивната смес да й направят.
Не е от свещите. Свещите които се пропоръчват по каталог са най-обиновени, едноелектродни. Беру 14К7DU(O), Bosch H7DC, Champion S9YCC. Струват от 2,3,5,6 лв. бройката зависи кой колко надценка им е сложил.
Ако си правилния температурен индекс и правилно разстояние между електордите (0.8мм) нямаш грижи.
В сместа ти е проблема, има нужда да се пообогати.
Не е от свещите. Свещите които се пропоръчват по каталог са най-обиновени, едноелектродни. Беру 14К7DU(O), Bosch H7DC, Champion S9YCC. Струват от 2,3,5,6 лв. бройката зависи кой колко надценка им е сложил.
Ако си правилния температурен индекс и правилно разстояние между електордите (0.8мм) нямаш грижи.
В сместа ти е проблема, има нужда да се пообогати.
#6
Публикувано 17 февруари 2009 - 18:55
да и прочетат грешките? та на тази кола има ли къде да се вклиучи компиутър? 124-ката не е с новия мотор а със 102 или както там го водят а ако сместа е бедна не трябва ли да мени оборотите при мен това го няма всичко си е нормално само двигателя се клати малко повече от нормалното оборотите си седят в нормитеКолега, някъде трябва да й прочетат грешките и една настройка на горивната смес да й направят.
Не е от свещите. Свещите които се пропоръчват по каталог са най-обиновени, едноелектродни. Беру 14К7DU(O), Bosch H7DC, Champion S9YCC. Струват от 2,3,5,6 лв. бройката зависи кой колко надценка им е сложил.
Ако си правилния температурен индекс и правилно разстояние между електордите (0.8мм) нямаш грижи.
В сместа ти е проблема, има нужда да се пообогати.
#7
Публикувано 17 февруари 2009 - 18:59
и какво мислите относно сместа за прочистване на инжекциони? ще има ли ефект ако си купя и и сложа малко или да не си давам парите все пак е механична инжекция и незнам дали ще има ефект тази смес която гледах се налива в бензина
#8
Публикувано 17 февруари 2009 - 20:50
сипи за почистване на инжекциони-- и съвсем ше я втасаш... цялата мръсотия от резервоара ще иде в бенз филтър, дюзи и т.н...
когато колата се кара на газ--дюзите спичат и не работят добре. почват да капят! капката не гори! съответно тресе!
пробвай да запалиш на бензин, и почти веднага обърни на газ! тресе ли?
ако да--запалителна уредба, тампони на мотор, компресия!
когато колата се кара на газ--дюзите спичат и не работят добре. почват да капят! капката не гори! съответно тресе!
пробвай да запалиш на бензин, и почти веднага обърни на газ! тресе ли?
ако да--запалителна уредба, тампони на мотор, компресия!
#9
Публикувано 17 февруари 2009 - 21:19
да и прочетат грешките? та на тази кола има ли къде да се вклиучи компиутър? 124-ката не е с новия мотор а със 102 или както там го водят а ако сместа е бедна не трябва ли да мени оборотите при мен това го няма всичко си е нормално само двигателя се клати малко повече от нормалното оборотите си седят в нормите
Има - до кутийката с буксите за ламбда сондите, има една правоъгълна букса.
3-ти пин е на инжекциона, 7-ми на климатика.
Имаше един ПДФ на руски дето трябва да го сложат като ОСОБЕНО ВАЖНА тема в раздела за 124-ки и 190-ки.
124-ките след септември 89 имат памет за грешки. И като запомнят не изтриват.
Иначе Боян е прав че газта замацва дюзите и трябва от време на време да се кара ан бензин за да се почистват.
Но може да има и друг проблем и диагностиката ще те насочи добре.
Прикачени файлове
#10
Публикувано 17 февруари 2009 - 22:59
ами ако е от тампон на мотора няма ли да тресе постоянно двигателя просто се тресе и то не кой знае колко като запаля първите 3-4-5 минути просто ми прави впечатление че малко повече се тресе като е студен отколкото като вдигне 40 градуса? ако е компресията според мен в студа няма да имам никакви шансове да запали а си пали от раз а от компресията мисля че ще се тресе дори и да е топла а като е топла двигателя не помръдва стига сте били такива черни станции
като я купих преди 2 години компресията беше перфектна минал съм около 25000 км на газ според мен не е чак толкова много че да се скапе двигателя все пак винаги я паля на бензин и я превключвам на газ след като стигне 40 градуса

#11
Публикувано 17 февруари 2009 - 23:05
според вас ако я покарам на бензин ще се прочистят ли дюзите или ако не как се чистят единствения вариант е да се свалят или има и други чувал съм че слагат малко нафта в бензина за да почисти горивната система вярно ли е
#12
Публикувано 18 февруари 2009 - 15:45
1-во четене и чистене на грешки. След това - настройка на горивна смес.
Настройката се прави като се мери напрежение по кръглата букса на левия калник. Между 2 и 3-ти пин, трябва да дава 7V на празен ход на нормално загрял мотор. Или ДЦ 50%. Натискаш леко и въртиш с шестограм 3мм в оная дупка на капака на филтър докато нагласиш 7-те волта /50%ДЦ/.
Не е зле да се провери и датчика за темп. на охл. течност дали е в норми.
И я покарай малко на бензин.
Настройката се прави като се мери напрежение по кръглата букса на левия калник. Между 2 и 3-ти пин, трябва да дава 7V на празен ход на нормално загрял мотор. Или ДЦ 50%. Натискаш леко и въртиш с шестограм 3мм в оная дупка на капака на филтър докато нагласиш 7-те волта /50%ДЦ/.
Не е зле да се провери и датчика за темп. на охл. течност дали е в норми.
И я покарай малко на бензин.
#13
Публикувано 18 февруари 2009 - 17:07
ако някой разполага със снимков материал да видя къде са точно тези пинове ще е идеално а 7 волта да ги меря с мултицед ли?
#14
Публикувано 18 февруари 2009 - 17:13
Колега не спомена дали на газ тресе,защото ако не на някои модели газови уредби е не обходимо да се запуши въздуховода за да работи добре,погледни си въздуховода дали няма вътре 2 гумени тапи.
Death Metal Fan
#15
Публикувано 18 февруари 2009 - 17:24
Отиди на една диагностика и не се занимавай с глупости щом не разбираш.До сега проблема ти щеше да бъде решен. Може да е от много неща тресенето.Поздрави!ако някой разполага със снимков материал да видя къде са точно тези пинове ще е идеално а 7 волта да ги меря с мултицед ли?

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни